1. leht 1-st
Erinevate turbode andmed
Postitatud: 18.10.2005 9:33
Postitas Taavi
Kindlasti on kasulik info ka teiste turboautode omanikele.
http://website.lineone.net/~jon_ed/Turbo_Table.htm
Postitatud: 18.10.2005 10:32
Postitas Samvel
Taavi, muutsin teemat natuke globaalsemaks
paluks tulevikus lisada infot ja viiteid erinevate turbode kohta sellesse teemasse !
Postitatud: 27.10.2005 1:07
Postitas Samvel
Postitatud: 09.11.2005 16:00
Postitas jk
Postitatud: 20.02.2010 17:50
Postitas tehnic
tere, tekkis selline küsimus et kui tahan panna väiksemat kuuma koda siis järelikult tuleb ka turbiiniratas väiksem panna...et kas siis turbo tuleb pärast lasta tasakaalustada uue turbiinirattaga?

Postitatud: 20.02.2010 18:58
Postitas digimarket
Loogiliselt peaks tasakaalustama juba sama tiiviku asendi muutmisel. Sina aga tahad panna päris uut tiivikut, seega jah peaks.
Postitatud: 21.02.2010 16:50
Postitas volvo245
Re: Erinevate turbode andmed
Postitatud: 17.10.2010 21:36
Postitas KaroK
Ega kellegil ei ole kogemata silma jäänud väikeste Mitsubishi turbode kaarte ?
Huvitaks turbo bensiinimootorile, mille väljundiks oleks turboga 100hp.
Mootor on 600cc ja piiratud 20mm õhuvõtuga.
http://www.mhimee.nl/action/showTurboch ... ticleId=32" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Erinevate turbode andmed
Postitatud: 23.02.2012 11:52
Postitas Motary1
FESTile turbo? Võid uurida jaapani KEI autode klassi, kuni 650cc mootorid ja paljud neist turbodega. Samas ei tasu unustada Smart Roadsteri
Re: Erinevate turbode andmed
Postitatud: 24.02.2012 3:05
Postitas KaroK
Kus leidis nüüd postituse üles
Oli tõesti uurimise all turbo kasutamise võimalikkus ja kasutegur antud masinal.
Eelkõige oleks turbo olnud vajalik juhul, kui oleks läinud väiksema 1- või 2 silindrilise mootori peale.
Sel juhul oleks saanud kaotatud kaalu asendada turbokompoti kaaluga.
Tavaturbode puhul pidi probleemiks (õhuvõtupiiraja ja selle tõttu tekkiva suure vaakumi pärast) olema turbo külma poole tihendite lekkimine. Miinuseid oli veelgi: süsteemi kaal ja põruda võivate detailide suurem hulk, komponentide paigutus.
Suurema ja tugeva plokiga 4 silindrilise mootori kasuks oli veel võimalus kasutada seda raami osana.
jne...
Praegu on isegi suhteliselt hea dünaamika, kuna auto kaalub gramm alla 200 kilo ja mootor arendab ca. 100 hp.
Igaljuhul sai uuritud ja loobutud.
aaa ja sel hooajal on ka veits teistsugust videomaterjali:
http://vimeo.com/37298472" onclick="window.open(this.href);return false;
Terv,
Vormeliveteran Karo