1. leht 1-st
Veider rike r5 2,4 turbo mootoriga.
Postitatud: 18.10.2009 21:14
Postitas python
Mootoriks siis 2,4 r5 turbo. Koju sõites viskas sirge peal paar silindrit tagant ning järgmisel hetkel foori taga seistes sellise sahvaka kärsa ja mädamuna haisu sisse, et pidin punase tulega ristmikul kõrvaletänavasse pöörama ning autost välja hüppma. Ausalt öeldes mõtlsesin, et nüüd põleb mahga. Lähemalt järgi uurides selgus, et selline kohutav hais tuleb sumbutist. Kuna auto mootor töötas paari silindriga mõtlesin, et plokikaan või tihend ja töristasin koduni välja. Kodus jätsin teistest autodest ning majast piisavalt kaugele ning võtsin aku klemmi maha. Paari tunni möödudes võtsin ja panin käima, kõik silindrid töötavad ning haisu ei tule. Siit ka küsimus kas tõesti sattus mingi hetk tosooli silindritesse ning tekitas selle või oli see mingi andur? Täna sai ka küünlad maha keeratud ning kõik olid pruunid, üks küll oli nõks heledam. Kas seda võis teha näiteks katkine kulunud turbo?
Postitatud: 18.10.2009 21:47
Postitas seff
katalüsaator on all? umbes ilmselt...
mädamunakas tuleb sellest tavaliselt
S.
Postitatud: 18.10.2009 22:22
Postitas Astrona
Mul tuli kah aegajalt mädakat, aga kat oli täiesti korras. See hais tuleb pigem vist siis kui kat kõvasti tööd peab tegema, ehk kui segud-värgid on paigast jne.
Kui osad pütid tagant ära, siis nende kütus põles arvatavasti alles torudes, millest ka nende ülekuumenemine.
Uuri süütesüsteemi. Näiteks süütepoolid.
Postitatud: 18.10.2009 22:34
Postitas murjam
Astrona kirjutas:Uuri süütesüsteemi. Näiteks süütepoolid.
+1
Õhk õhukulumõõtjast (kui on) ikka läbi käib või on kuskilt lahti löönud lõdviku? Samas, siis uuesti käivitades ei tohiks nagu lambist korda minna. Lambda/õhukulumõõtja pistik ehk ainult võiks olla.
Postitatud: 19.10.2009 9:02
Postitas python
Kat. on all. Võibolla tõesti lõi mingi hetk paar silindrit tagant ning hakkas kütust põletama väljalaskes. Seega viga siis arvatavasti mõnes süütepoolis, eks kui täitsa ära kooleb siis ole näha milline neist.
Postitatud: 19.10.2009 12:40
Postitas murjam
Kui süütepool läbi, siis praktiliselt alati avaldub viga ainult kuuma mootoriga alguses. Aja mootor kuumaks, kui siis vahele hakkab jätma, kaku ükshaaval poolidelt pistikud tagant ära - leiad püti, kus ei sütti. Vaheta selle püti pool mõne teise silindri pooliga ära, siis näed, kas viga käib kaasas pooliga või jääb ikka sama silinder vahele jätma.