1. leht 1-st
Tugevama siduri variandid ?
Postitatud: 14.10.2005 10:40
Postitas Ragnar
Nii, originaal sidur sai eelmine aasta otsa, kevadel sai alla siis uus LUK'i komplekt, aga kettale tulid pidurimeistri katted peale. Nii nüüd 7000km sõidetud ja jälle otsas. Libiseb nii mis kole. Mis oleks parim lahendus ? Kas metall ketas labadega originaal korvis oleks ok ? Tüütuks hakkab minema see iga aastane kohustuslik siduri jama. Või mis te ise mõtlete milline lahendus oleks parim. Ise arvasin, et orig. korv + tugevam ketas kestab nagu turbo oopelitel, aga ei kesta... jõudu pole ka nii palju kui nendel, aga sidur sureb ikka ära.
Postitatud: 14.10.2005 11:52
Postitas RICE BURNER
Kui korv ei hoia, siis on ketta vahetamine suht mõttetu. Mõni lihtsalt on paksemate kattetega ja see veidi aitab, kuid mitte palju. Enne soovitan vastubidist varianti.(Tugevam korv ja originaal ketas)
Postitatud: 14.10.2005 12:57
Postitas Samvel
Viljar avaldas sulle saladuse - korvi on tugevamat vaja
Ja Opelitel kestab sidur just sellepärast, et korv on tehtud arvestades suht suurt väänet ja 4wd

Postitatud: 14.10.2005 18:04
Postitas GSI
Ehh originaalsidur kestis mul kaks hooaega, siis otsustasin igax juhuks pidurimeistris kettale uue katte panna ja asi andis kohe järgi. Juba burnouti ajal läks asi kärssama. Peaks ka vist mõtlema turbocali korvile ja miskisele asjalikule kettale.
Postitatud: 14.10.2005 18:50
Postitas CPX
Pidurimeistris saab lasta ka tugevamad katted panna, mida näiteks rahvarallurid kasutavad. Aga kasuks tuleb ka tugevam korv
Postitatud: 14.10.2005 18:54
Postitas Ragnar
CPX kirjutas:Pidurimeistris saab lasta ka tugevamad katted panna, mida näiteks rahvarallurid kasutavad. Aga kasuks tuleb ka tugevam korv
mul need nö. tugevad pidurimeistri katted ongi kettal.
pagan. ma hakkasin mõtlema, et sidur mis autol peal oli kui sain kestis küll tunduvalt kauem kui see pidurimeistri värk ja ilmselt oli sellega juba mingit aega sõidetud kah. ega enne vist teada ei saa mis häda kui sidur maha võtta.
hmm... äkki prooviks integrale evo korvi, 4wd ja 300+nm juba stockis sellel autol.
Postitatud: 18.10.2005 21:36
Postitas Ints
kas shacs ei paku fiatile midagi!
Ühe tuttaval peab 300 hid vastu küll! ( keraamilinne ketas,korv )
Postitatud: 20.10.2005 11:29
Postitas Priit
paksemad katted äkki? libistamist talub samamoodi nagu muidu aga kui sidur täielikult haakunud on siis ei libise nii kergelt kui originaal.
Postitatud: 21.10.2005 0:36
Postitas erik
Kasutan võistlusmaasturil erilist Centerforce`i Dualfriction sidurit, millel on hooratta pool keramiline kate, korvipool aga tavalisele kattele sarnane kate. Korvil on lamellide küljes lahtised raskused mis pöörete suurenedes tsentrifukaal jõuga haaret veelgi suurendavad. Kõlab kosmosena aga toimib väga hästi. Asi ei maksnud ka eriti hullult, tuli ainult kaua oodata milla US`ist kohele jõudis. Soovitan soojalt.
http://www.centerforce.com/clutches.tpl ... lutchtypes#
Postitatud: 06.11.2005 22:02
Postitas SubLeg
originaal korv peak kestma kyll (sul ju esivedu)
aga ketas pane 4 või 3 labaline caronceraamiliste katetega
mul endal 4wd ja kasutan samasugust ketast ainult et 6 labaga, peale 20000km sõitmist väsis ainult originaal korv ja hakkas libisema, algul mõtlesin et ketas õhtal aga lahtivõtmise käigus selgus et ketas veel täiesti korras, korv lihtsalt oli väsind. Nyyd panin jaapani 2000a sti korvi ja super.
Aga jahh sul soovitaks ikkagi esilagu ketas panna ja vaata et korv ikka sile on