1. leht 1-st
TURBOMOOTOR VABALTHINGAVAKS
Postitatud: 27.09.2009 2:30
Postitas udmurd
selline küsimus siis et palju tuleb ringi teha et turbomootor vabalthingavaks teha .tegu mb vito 110 2,3 td
Re: TURBOMOOTOR VABALTHINGAVAKS
Postitatud: 27.09.2009 4:12
Postitas Toivoku
udmurd kirjutas:selline küsimus siis et palju tuleb ringi teha et turbomootor vabalthingavaks teha .tegu mb vito 110 2,3 td
uus kollektor või siis turbo seest tühjaks

Postitatud: 27.09.2009 11:21
Postitas udmurd
asi selles,et turbovöll on pooleks ja kuna see on ainult reisimiseks möeldud buss,siis erilist vöimsust ei vaja ja palju ta üldse oma vöimsusest kaotab?
Postitatud: 27.09.2009 12:16
Postitas KaroK
udmurd kirjutas:...ja palju ta üldse oma vöimsusest kaotab?
Pool ?
Postitatud: 27.09.2009 13:25
Postitas Aigo
vito kaotab jah umbes poole, enda vitol sai turbo ribadeks lastud ja kohe tunda võimsuse kadu.
Kõige lihtsam varjant, et turbol kuuma osa eraldi küljest ja selle kohapeale kus muidu kuum osa turbo kesk osa küge kinnitub plaat ette. ise tegin nii ajutiselt, kuid siis see jama, et ega ta tegelikult korralikult enam ei käi ja üle 3000 rpm pöörded ei lähe. Muidu mul oli CDI kah.
Postitatud: 27.09.2009 14:09
Postitas stif
Kui turbo ära võtad siis ei liigu auto enam edasi ja jube masendav on sellisega sõita käi parem jala.

Postitatud: 19.10.2009 15:25
Postitas joss1357
stif kirjutas:Kui turbo ära võtad siis ei liigu auto enam edasi ja jube masendav on sellisega sõita käi parem jala.

Jutt õige! omal nahal kogenud, kui turbot enam taga polnud. Ei liigu kohe mitte. esimese ja teise käiguga on enamvähem aga ylejäänutega võidki jääda hoogu koguma. minu 66kw jäi heal juhul 20kw alles.
Postitatud: 19.10.2009 16:45
Postitas Siim-R
Ei soovita mingil juhul turbot ära jätta.
Vääne kaob ja minekut poleks siis üldse sel bussil.