1. leht 2-st
Kas teha ettepanek BHRA-le väikse B klassi lisamiseks?
Postitatud: 21.09.2009 22:10
Postitas RFL
Sooviks teada, paljud arvavad, et on piisavalt põhjendatud anda BHRA-s arutamisele väikese B klassi lisamiseks?
Loodetavasti võetakse hääletusest aktiivselt osa, aga kui seda ei juhtu, siis pole põhjust ka nuriseda. Üksikute pärast poleks mõtet reeglite muudatusi üldse arutada.
Re: Kas teha ettepanek BHRA-le väikse B klassi lisamiseks?
Postitatud: 22.09.2009 8:44
Postitas IvarR
RFL kirjutas:Sooviks teada, paljud arvavad, et on piisavalt põhjendatud anda BHRA-s arutamisele väikese B klassi lisamiseks?
Loodetavasti võetakse hääletusest aktiivselt osa, aga kui seda ei juhtu, siis pole põhjust ka nuriseda. Üksikute pärast poleks mõtet reeglite muudatusi üldse arutada.
Mõte on hea kuid mul on küsimus. Kui tegemist on 1.3 rootormootoriga + turbo, kas siis kavatsetakse ikka korrutada läbi töömaht x 1.7 mis teeks 2.2L+turbo ? Ei tea mispidi hääletada hetkel.
IvarR
Postitatud: 22.09.2009 9:00
Postitas MazdaGTI
Rootor oli minumeelest x2 ja turbo x1,7 kunagistes reeglites

Re: Kas teha ettepanek BHRA-le väikse B klassi lisamiseks?
Postitatud: 22.09.2009 9:18
Postitas jk
IvarR kirjutas:
Mõte on hea kuid mul on küsimus. Kui tegemist on 1.3 rootormootoriga + turbo, kas siis kavatsetakse ikka korrutada läbi töömaht x 1.7 mis teeks 2.2L+turbo ? Ei tea mispidi hääletada hetkel.
IvarR
1.3 rootor on korda 2 ehk 2.6 l + turbo.
http://www.bhra.ee/data/info/Autode%20t ... 202009.pdf
Postitatud: 23.09.2009 11:16
Postitas mart154
olgem ausad, kuni 2 turbokate klass on ainult sx-i meestele hea...
äärmisel juhul mõni üksik honda või opel kah.. ja ongi kõik.
90% turbokaid, mida ma tean, ja millest võiks 11.0-12.9 sekundi vahele pauku tulla (oleks natukenegi põnev vaadata) on 2-3 töömahuvahemikus.
Postitatud: 23.09.2009 12:37
Postitas KaroK
Et kergele 200sx'ile konkurentsi pakkuda lisaks sinna ka kuni 2,5L töömahuga ning raskemad 5 ja 6 silindrilised.
Postitatud: 23.09.2009 12:59
Postitas RFL
mart154 kirjutas:olgem ausad, kuni 2 turbokate klass on ainult sx-i meestele hea...
äärmisel juhul mõni üksik honda või opel kah.. ja ongi kõik.
90% turbokaid, mida ma tean, ja millest võiks 11.0-12.9 sekundi vahele pauku tulla (oleks natukenegi põnev vaadata) on 2-3 töömahuvahemikus.
Audi 1.8T 2.0T
Evod
Subsud
Eclipse'id
Opel 2.0T
200sx S14 2.0T
200sx S13 1.8T
VW 1.8T 2.0T
Seat 1.8T 2.0T
+ lisatud turboga autod nagu Kummituse Integra, Valdzi Kopikas jpt.
Tegelikult ei ole ju toorikul väga vahet. F1-s sõidavad Renault'd, WRC-s on sõitnud Hyundaid.
Postitatud: 23.09.2009 17:35
Postitas arne13
RFL kirjutas:mart154 kirjutas:olgem ausad, kuni 2 turbokate klass on ainult sx-i meestele hea...
äärmisel juhul mõni üksik honda või opel kah.. ja ongi kõik.
90% turbokaid, mida ma tean, ja millest võiks 11.0-12.9 sekundi vahele pauku tulla (oleks natukenegi põnev vaadata) on 2-3 töömahuvahemikus.
Audi 1.8T 2.0T
Evod
Subsud
Eclipse'id
Opel 2.0T
200sx S14 2.0T
200sx S13 1.8T
VW 1.8T 2.0T
Seat 1.8T 2.0T
+ lisatud turboga autod nagu Kummituse Integra, Valdzi Kopikas jpt.
Tegelikult ei ole ju toorikul väga vahet. F1-s sõidavad Renault'd, WRC-s on sõitnud Hyundaid.
Miinu Fiat on ka 2.0T

Postitatud: 23.09.2009 17:38
Postitas Rain573
RFL kirjutas:mart154 kirjutas:olgem ausad, kuni 2 turbokate klass on ainult sx-i meestele hea...
äärmisel juhul mõni üksik honda või opel kah.. ja ongi kõik.
90% turbokaid, mida ma tean, ja millest võiks 11.0-12.9 sekundi vahele pauku tulla (oleks natukenegi põnev vaadata) on 2-3 töömahuvahemikus.
Audi 1.8T 2.0T
Evod
Subsud
Eclipse'id
Opel 2.0T
200sx S14 2.0T
200sx S13 1.8T
VW 1.8T 2.0T
Seat 1.8T 2.0T
+ lisatud turboga autod nagu Kummituse Integra, Valdzi Kopikas jpt.
Tegelikult ei ole ju toorikul väga vahet. F1-s sõidavad Renault'd, WRC-s on sõitnud Hyundaid.
+Fiatid
tuleks ka siis oma 1,4 turbopuntoga evosi ja subaruid lüpsma

Postitatud: 23.09.2009 18:16
Postitas orurott
minu arvates on see ainuke asi mis eesti drag-ist hetkel puudu on!
aga kas see on mõeldud siis praegusele A klassile juurde lisamiseks v siis eraldi klass??
Postitatud: 23.09.2009 19:31
Postitas Astrona
Unustasite 1.5-2.0 turbotatud hondad. Turbotatud 1.6 jms golfid ning võib tekkida ka 2.0T BMW'sid, kui klass juba olemas. Rääkimata Ford 2.0T
Kindlasti pole see 200SX'ide pärusmaa - selle aastani oli S13 rekord meil ju üle 13seki. Midagi ette küll ennustada ei oska. RFL küll juhib 3 aasta tööga, aga 2.0T sõidavad ikkagi <7s ja sealt kuni 12s'ni mahub väga palju masinaid. Kes teab, võibolla ajaks oma kadettigi kurjaks

Postitatud: 28.09.2009 8:49
Postitas RFL
Hetkeseisuga on 32 inimest märkinud, et nad osaleksid väikses B klassis, kui selline tuleks kunagi.
Kes on need 32 inimest ja mis autodega nad sõidavad? Täpsustage postitusega.
Osasid arvan ise teadvat ja võiks siia teemasse luua ka nimekirja nendest.
1. RFL Nissan 200sx 1.8t
2. Astrona 200sx 1.8t
3. Valdz VAZ 2.0t ?
4. Arne13 Fiat Coupe 2.0t
5. Zoom1 Nissan 200sx 1.8t
Postitatud: 28.09.2009 9:20
Postitas zoom1
5. 200SX 1.8T ?
Postitatud: 28.09.2009 9:44
Postitas Astrona
Teema algatuses pole mainitud mitmest cc'st jutt käib? 4000cc (/1,7)? Et Ilmars kah väiksesse klassi mahuks?

Mart arvas automaagiliselt: 2.0T. Aga miks-mitte 2.2T (10v audid ja ivari bemm

) või siis hoopis 3500cc (...2059cc), et remont-mõõdus-kolbidega 2.0'id ikka kah sisse mahuks?
Oletades, et turboclubis kolab heal juhul pool seltskonnast (unustada ei maksa ka naabreid) ja aimates

et reaalselt jõuaks JAH vastanutest rajale 1/3 ja nendest iga viies oleks kohal iga võistlus, siis oleks klassi täituvus juba suurem kui selle hooaja A, B, C's. 32/3x2 = 21 autot, millest 4tk igakord kohal?
Sellist jama pole kah vaja, et need pealtvaatajad kes tsiklite ajal ei viitsinud pikas järjekorras seista, läheks väikse B ajal muid vajadusi rahuldama

, mis võib juhtuda, kui cc limiidiks on ülepuurimata 1.8T, ehk siis kuni 1.7T ülepuuritud mootorid

.
Ideaalis (kui on ..2.2T klass) tuleks sinna paar 10.0s masinat ja kolmanda koha saavutamiseks tuleb mikromootorist hooajaringselt 11.0 aega paugutada. Ja "tublid" kes lihtsalt igakord kohal aga viimane on platseeruks näiteks 6.'le. kohale. Ja olekski 1 huvitav klass juures, ning 20 "13seki venda" vaataks juba SM poole või loobuks üldse, aga seekord ilma vingumiseta

Postitatud: 28.09.2009 9:53
Postitas Raceboy
Astrona kirjutas:Sellist jama pole kah vaja, et need pealtvaatajad kes tsiklite ajal ei viitsinud pikas järjekorras seista, läheks väikse B ajal muid vajadusi rahuldama

, mis võib juhtuda, kui cc limiidiks on ülepuurimata 1.8T, ehk siis kuni 1.7T ülepuuritud mootorid

.
Ma arvan, et ühe mootori/töömahuga tähtsust ei maksaks liiga palju ületähtsustada. Kui 1809cc ei mahu mingisse klassi, siis ei ole see maailma lõpp.
Praegu hakkabki järjest rohkem tunduma, et enamik siinrääkijaist tahab lihtsalt väikest turboklassi, kus konkurentsivõimeline olla ja kardab võistelda endast kiirematega.