1. leht 2-st

Audi S3 1.8TQ 2000a. puterdab peale 4000rpm-i.

Postitatud: 14.09.2009 12:15
Postitas malone32
Probleem siis selline, et 3 ja kõrgemate käikudega hakkab peale 4000rpm-i puterdama ja jõud kaob ära ning peale 5500rpm-i tuleks nagu jõud tagasi. Puterdamise ajal turborõhk ei muutu. Auto on chipitud ja peaks turbo puhuma 1,55bar-i kuid puhub max 1.25bar-i korraks ning siis kukub kohe 0,8-0,9 peale. Rõhulekkeid kusagilt ei leidnud ning diagnost veakoode ei näita. Sai pandud ka uued küünlad, uus bentsufilter kuid muutust ei esinenud. Proovitud sai ka teist õhulugejat ning süütepoole/piipe.
WG klapp liigub ilusti.
Arutelu käib ka Audiclub.ee foorumis: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... #pid383445

Postitatud: 14.09.2009 12:20
Postitas Jõuvanker
Piibud/poolid. Vaheta välja, taob üle ülerõhuga, tavaline jama.

Postitatud: 14.09.2009 12:22
Postitas malone32
Piibud/poolid proovitud teised, mitte midagi ei muutunud.

Postitatud: 14.09.2009 13:47
Postitas murjam
Kuna küünalde-poolide vahetus midagi paremaks ei muutnud, polegi ehk viga sädemes? Pakun, et hoopis segu paigast ära selles pööretevahemikus.

Äkki liiga lahja (võib-olla on chip mõeldud suuremate pihustitega koos töötama)? Kui liiga rikas, võiks/peaks puterdamise ajal suitsema tagant ning sellisel juhul tuleks viga otsida lekkest sisse- või väljalaskes (see tundub üldse loogiline viga, kuna ka turbo ei puhu soovitud rõhku) või lambda andurist, näiteks.

Postitatud: 14.09.2009 16:34
Postitas malone32
Chipitud sai juba 1a tagasi, kuid jupsima hakkas umbes 3-4 kuud tagasi. Samas kui lambda andur oleks läbi, siis näitaks ka diagnost seda.

Postitatud: 14.09.2009 16:40
Postitas Astrona
Alustame sellest, et sul on keeratud 1.5bar peale, aga seda ei tule - seega kaob see arvatavasti kuhugi ära - bypass, blowoff pane kinni ja proovi siis. Kontrolli kõik boosti-voolikud üle, Kõik klambrid keera üle :D
Kas rõhku peale saad keerata? Kas kasvab või pigem läheb kehvemaks?

* õhufilter umbes
* benapump õhtal
* võibolla sul on suht sama kala mis mul - poolide toites ja mootorimassides võib kah viga olla. Kui korralikult jätab vahele, siis rõhku kah ei teki. Ei tea miks nüüd tekkis võibolla sai auto vahepeal lihtsalt 9a vanaks.
* vanad küünlad jäid vanaks ja uued küünlad on jamad.

Postitatud: 14.09.2009 16:48
Postitas malone32
Rõhku peale keerata ise ei saa. By-pass on kontrollitud ja selles ei saa viga olla. Kuigi kohe kui auto ostsin valetas tal kütusenäidik ning kogemata jäi pump kuivale. Kuna auto jäi seisma ja näidik näitas üle poole paagi siis sai ikka mitu korda süüdet sisse välja keeratud, ehk pump lõi tühja. Peal on org. õhufiltri asemel hetkel koonusfilter.

Postitatud: 14.09.2009 16:57
Postitas Aigo
siis võibki olla, et kütuserõhust jääb puudu, ehk pump ei jõua piisavalt palju toita.

Postitatud: 14.09.2009 17:45
Postitas Astrona
Pump on vähe tõenäoline, kuna siis kõrgemal pöördel üldiselt jõud tagasi ei tule. Muidugi kui turbo rõhk kukub rohkem ära, siis võib ka seda juhtuda.

Postitatud: 16.09.2009 12:15
Postitas malone32
Kas viga võib ka selles olla, et koonusfilter on paigaldatud liiga õhulugeja lähedale. Ehk peaks panema vahele 10-20cm jupi, et ta ei ajaks õhulugejat lolliks.

Postitatud: 16.09.2009 15:27
Postitas Astrona
malone32 kirjutas:Kas viga võib ka selles olla, et koonusfilter on paigaldatud liiga õhulugeja lähedale. Ehk peaks panema vahele 10-20cm jupi, et ta ei ajaks õhulugejat lolliks.
See võib alati olla, ja lisa-trellid, põlved jne teeks asja paremaks, samuti ei tohi mõõdik turbo lähedal olla. Aga usun, et on mõni muu probleem kah.

Postitatud: 23.09.2009 19:18
Postitas malone32
Täna siis kiirendades hakkas mootor jubedalt puterdama ja lõi põlema Check engine tule just 4500rpm-i peal. Peale seda töötas mootor 3 silindriga. Viga oli katkises süütepoolis/piibus mis sai ka uue vastu vahetatud, kuid ikkagi puterdab peale 4500rpm-i. Nädalavahetusel vahetan prooviks koonusfiltri org. filtri vastu ning siis on näha kas koonusfilter põhjustab sellist janti.

Postitatud: 23.09.2009 19:23
Postitas Astrona
Küünlad kah vahetasid? Koonus võib MAFi lolliks küll ajada.

Postitatud: 23.09.2009 19:24
Postitas malone32
Küünlad said juba varem uued pandud.

Postitatud: 24.09.2009 11:48
Postitas Astrona
malone32 kirjutas:Küünlad said juba varem uued pandud.
Soovitav on proovida uuesti vanasid, kui vanadega ei puterdanud. Kuigi kui uute kah algul ei puterdanud, siis võivad need korras olla. Samas puterdamine rikub ise kah küünlad ära - tuleks vähemalt puhastada vms.
1 tüüp leidis peale 6 kuulist pusimist, et tutikas jagajakaas oligi põhjuseks.