1. leht 2-st
K: küünlad?
Postitatud: 08.10.2005 18:27
Postitas ford4wd
Tere,
mis tingib selle et küünlal see nö. välimine kõverik elektrood sulab ära?
krt, juba teist korda!
Rikas segu? lahja segu? valed juhtmed? sitt küünal?
Imre
Postitatud: 08.10.2005 23:12
Postitas Kuuno
ma arvan et lahja segu ikka rohkem...kui rikas segu siis temp palju madalam...
kui pahad juhtmed siis peaks säde väiksem olema ja ka temp mitte ni kõrge aga se oletus!
Postitatud: 08.10.2005 23:28
Postitas Samvel
ainult 1 küünlal? üks ja sama silinder alati? millised näevad välja ülejäänud küünlad?
Kui vastad nendele küsimustele ja mõtled natuke, siis lahendad probleemi ka ise...
Postitatud: 09.10.2005 0:30
Postitas zoom1
Mind ka huvitaks millest see tingitud on?
Ainult 1 küünal, teised täiesti korras, neljas silinder. Kõige viimane läheb kõige kuumemaks? Lahja segu oli antud hetkel küll, seda tean.
Postitatud: 09.10.2005 10:39
Postitas ford4wd
555vrx kirjutas:ainult 1 küünlal? üks ja sama silinder alati? millised näevad välja ülejäänud küünlad?
Kui vastad nendele küsimustele ja mõtled natuke, siis lahendad probleemi ka ise...
segu pigem rikas kui lahja..
kõik küünlad välimuse järgi samasugused, nati tahmased, ka see millel elektrood ära sulas..
esimene läks teise silindri peal ära..., teisega aga oli lugu nii, et kontrollisin lihtsalt kõiki küünlaid ja see oli tookord kolmanda peal.Samas aga see keskmine elektrood tundus justkui kergelt vildakas ja ma panin küünla teise silindri peale kuna seda on kergem kontrollida (pääseb paremini ligi). No ja eile siis leidsngi teise silidri pealt sulanud elektroodiga küünla... äkki ta oli siiski juba enne vigane....
eks aeg näita kas läheb veel mõni või ei...
Aga oskab keegi öeldamismoodi see sulamine seal käib? et kas võib hoopiski mõni suurem tükk lahti tulla mis hiljem näit. klappide vahele võib kinni jääda..., või toimub ikkagi mingi põlemine hetkega?
I.
Postitatud: 09.10.2005 10:48
Postitas henri
Kui sul on std rõhku tõstetud (turbo-auto) võivad ka nad läbi põleda, siis aitab ainult külmem küünal aga jah eks auto omanik ikka ise teab kõige paremini. Muidugi kui raha on võid pulli päraset panna külmema ja vaadata kuidas siis vastu peavad

.
Postitatud: 09.10.2005 13:16
Postitas Mihkel
Kui niikuinii uusi hakkad ostma, siis proovi 1 aste külmemat küünalt.
Postitatud: 12.10.2005 0:54
Postitas Blu
Pakuks küünaljuhtmeid, pooli.
Ülekuumenemisel lähevad tavaliselt kõik mitte üks ega kaks.
Postitatud: 09.11.2005 19:19
Postitas zoom1
Kuna küünalde teema juba olemas siis uut ei hakka tegema.
Huvi pärast sai küünlaid kontrollitud ja ilmnes selline asi. See valgem on 4sil oma ja tumedam 3 sil. ülejäänud ka sellised tumedad. Nagu ma aru saan siis küünal nii lumivalge ei tohiks olla. Milles võib probleem olla?
Küünla mark NGK R PFR6G 11

Postitatud: 09.11.2005 20:36
Postitas ford4wd
zoom1 kirjutas:See valgem on 4sil oma ja tumedam 3 sil. ülejäänud ka sellised tumedad. Nagu ma aru saan siis küünal nii lumivalge ei tohiks olla. Milles võib probleem olla?
Küünla mark NGK R PFR6G 11
ma arvan et 4silinder on liiga lahja.. pihusti?
Mul enda autol ka siiski 2. silider see mis jampsib.. nüüd siis juba kolmandal küünlal tundus elektrood olevat justkui liigselt kuuma saanud.., oli nagu vahe kuidagi suureks läinud..., ja küünal ise samuti valgem kui teised.
Kuna proff ei ole siis minu arvamust 100% tõe pähe paluks mitte võtta.
Imre
Postitatud: 09.11.2005 22:46
Postitas zoom1
Pihusti rikket ma väga kahtlen, olen neid pihusteid juba mitu korda ringi tõstnud omavahel ja kunagi pole teise sil. mingeid prob. Kaane tihend ka just seal annab järgi, muidugi seda mõjutab ka see et seal tihendil kõige nõrgem koht.
4sil kõige kaugem coolerist tulevast õhust vb.
Vahetasin 4 ja 3 sil küünlad omavahel ära ja tegin otste vahe 0,2mm väikemaks.
Postitatud: 09.11.2005 22:52
Postitas henri
...
Postitatud: 10.11.2005 15:04
Postitas xjan
kütuserelsi viimane pihusti on tihtipeale kehvas seisus ja seega antud silindris kipub segu olema lahjem kui eelmisetes!
lihtne lahendus - rikastada segu niipalju, et viimase tase normis on
Postitatud: 10.11.2005 15:40
Postitas zoom1
Vot selle peale mõtlesin ise ka, aga tundus liiga ebarealistlik

Postitatud: 15.11.2005 21:55
Postitas jeff01
Mis arvate ngk zfr6f II küündaldest? Et kas on üldse mõtet sisse keerata, kui küünalde vahetuseks pean hiljem kolde maha võtma

(3mas küünal jääb peitu, vb saab kuidagi kätte aga üli keeruline variant siis.) Need on siiis opel calibra 2,0 T originaalküünlad ja maksavad 85.- tk umbes. Ostsin need, kuna mootori järgi pakuti mulle 30.- seid küünlaid

calibra omad kerjasin ise välja, kuna järgmised olid minu jaoks tiba kallid (veidi üle 1000.- komplekt siis) Mõtlesin et ehk peavad mingi aja vastu, üle 1 bariseid rõhke pole plaanis vallutada.