1. leht 1-st

200sx 1.8T 1990 alates 2500 rpm valjenev kihin.

Postitatud: 06.09.2009 11:21
Postitas Sass200sx
Tervist!

Alguses oli kihin väga pisike ja tunda ol seda siis kui rpm ulatus 3000, just siis kui turbo hakkab puhuma, oletada võib, et tegemist on turboga, vaatasin kopoti alla, et jah seal eriti kuiv see asi pole. Lasin ühel vennal vaadata, kes jagab rohkem kui mina, tema ütles, et tegu on turbo laagritega mis on oma elu ära elanud.
Praegu on see kihin kosta juba palju kõvem ja juba alates 2500 on lärmi kullalt.
Kihutada ei tohi, praegu sõidan vaikselt, kuna vaja remonti.
Kas parem on proovida parandada see turbo või siis vahetada uuema vastu, mis oleks parem? Ja kas blowoff on kuskil saadaval siin kandis? Mis hinnaga?

Mootor ise muidu suurepärases korras, hoolitsetud ja hoolitsemine toimumas tihti.

Lugupidamisega. :)

Postitatud: 06.09.2009 11:33
Postitas Aigo
kui originaal turbo siis pole seal laagritest juttugi, õline ei tohiks turbo küll mingil juhul olla, kui on on mingi tihend kuskil läbi. ning kihin? Auto suitseb kirendamisel? kui suitseb siis ka kaob motorist õli, seega turbo puksid läbi ja "kihin" tuleb sellest, et turbo tiivik käib juba teo korpusesse.


turbot enamasti remontida odavam kui uus, kuid uus jällegi võib kauem vastu pidada sega kahe käega uuepoolt.

Postitatud: 06.09.2009 11:57
Postitas Sass200sx
Ei auto ei suitseta kiirendamisel. Turbo on originaal, laagritega on selge.

Ma võin proovida lindistada seda lärmi erinevatel rpm numbritel ja hiljem siin postitada.

Kas selline asi saab olla tingitud auto kauast seismisest umbes 5 kuud.

Lugupidamisega. :)

Postitatud: 06.09.2009 12:06
Postitas Astrona
Kui turboga on mingi probleem, siis tuleb 1. asjana välja uurida, millest see tuli. Muidu jäädki turbosid ostma. 1. asjana võiks vahetada ära õli pealevoolu toru korraliku vooliku vastu ja teha puhtaks plokiküljesolev õlipealevoolu põlv - seal on ~1mm auk, mis võib väga kergesti ummistuda.

Kui mul stock turbo juba kahisema hakkas, siis enam palju sõita ei saanud :)
Soovitan osta natukese suurema ja kuullaagritel turbo. Originaal on puksidel.

Remont on tihtipeale kallim, kui uus osta :) Kui tiivik pole korpuses käinud ja juhuslikult on ka võll sirge, siis on remont mingi 8K jagu odavam, ja ehk pääsed mõne tuhandega. Kasutad turbod, mida mõne kiloga pakutakse, käivad enamast vähem 100-10000km :).

Postitatud: 08.09.2009 12:20
Postitas Sass200sx
Aitäh postituse eest.

Lugupidamisega :)