1. leht 1-st

kella numbrid 200sx 1.8T 1990

Postitatud: 06.09.2009 11:11
Postitas Sass200sx
Tervist!

Hiljuti paigutasin endale Oil Pressure, Oil Temperature, Turbo boost kellad.

Ei tea nüüd mis ja kuidas miski peaks õieti töötama, kuid endal kergem oleks kui saaks kuskilt selle auto nn. standardsed arvud mida peavad need kellad näitama, muidugi on ka võimalus, et andurid ise halvasti paigaldatud. Kui saan teada siis oleks kergem leida viga kui on või teha parandusi kui vaja.
Mingisugused numbrid mul olemas, kuid parem oleks lugeda kellegi teadlase postitust siin selle kohta ja siis järeldusi teha.

Lugupidamisega. :)

Postitatud: 06.09.2009 11:56
Postitas Astrona
Noh vaatad ära, kas on norm vahemikes kellad, ja põhi kasu tuleb sellest, kui nüüd 1 kord nad enam pole norm vahemikus - siis hakkad kapottialt viga otsima.

* Oil Pressure
Külmast peast on seier tühikäigul vist mingi 3bar ja kui õli temp üleval, siis mul kukub ta 1.2bar peale vms (mis pole hea). Aga noh kui 1000RPM panna, siis on kohe 2bar, ja kui piinata siis võiks ikka 5 peale minna vms. Esimesel SX'il näitas kuni 1bar rohkem.

* Oil Temperature
Noh kui vesi juba soojaks läheb ja termostaat hakkab vaikselt avanema, siis mul paari minuti pärast jõuab õli temp üle 50C, ja kui siis mingi 10min cruisida, tõuseb ehk 70C peale. Kui ei pressi, siis kõrgemale ei lähegi. Kui nüüd pressida kah mingi paar minutit kuskil rajal, siis läheb ta kuni 100C, ja üldiselt kui jahutus on korras, siis ta eriti kõrgemale ei lähe. Samas, kui oli jah-vedeliku leke, siis käis 1 kord ka 115 peal ära. Kui RFL mind eelmine aasta slepis 100km vedas, siis tal olevat 90C'ni läinud, ja see pidavat olema ka tolle masina rekord :)
Mul vist kah vaja seda juhtme majandust veic ümber teha.

Ma ei saagi aru, miks õli temp kiiremini üles ei tule - mingit lisa jahutust mul ehitatud pole, ja vesi-õli-vahejahuti võiks nagu kütta õli tempi algul kiirelt üles ja siis võiks hakata hoidma õlil u. veetempi.

* boostikell
Kui sul stock masin, siis ta võiks enne 3000RPM põhjagaasiga minna 0.7 peale olenevalt käigust ja 6000RPM kandis hakata langema eriti kõrgemate käikudega.

Soovitan tõmmata "Servicde Manual - Nissan 200 SX(S13)", seal lk 101 on kirjas:
"oil pressure at idle > 0.78bar, at 3000RPM 3.5-4.1bar."
"If difference is extreme, check oil passage and oil pump for oil leaks"
Tegelikult ma ei soovita oodata, kui see erinevus ekstreemseks muutub :lol:

Postitatud: 12.09.2009 9:46
Postitas Sass200sx
Tervist!

Aitäh postituse eest Hr. Astrona! :)

Siin siis tegin pildi paigaldatud näidikutest. Algul arvasin, et oleks parem nad kupatada esipaneeli peale, kuid kuna esipaneel ei ole sirge vaid vajub alla siis ka näidikute karp vaataks alla mis mulle ei meeldinud.
Seega paigaldasin nad maki alla, kuna seal oli sahtel, mis mulle eriti ei meeldinud.
Millegi pärast Turbo näidiku kella valgustus on nõrgem kui Õli näidikutel. :roll:

http://www.eaoutlaws.com/forum/index.ph ... ch_id=1759