1. leht 1-st
vag 1.8 rõhuprobleem?
Postitatud: 05.09.2009 21:56
Postitas aksberg
peale uue väljalaske ehitust 3"ile langes rõhk 1,4 bar ilt 1le, milles võib probleem olla? Lamda on uus ja segukell näitab ok. Esineb kiirendusel ka katkumisi
Postitatud: 06.09.2009 20:52
Postitas aksberg
diagnost näitab et k03 turbo puhub 2.45bar rõhku aga boosti kell näitab 0,9bar, et kuida selline asi võimalik on,
Postitatud: 06.09.2009 21:53
Postitas raunz
Audidel lahuta 1bar atmosfääri rõhku sealt maha. Vaatasid VAG diag. kaabliga seda?
Postitatud: 07.09.2009 14:44
Postitas snakey
diagnostika seade vag turbo mootoritel näitabki rõhku koos absoluut õhurõhuga, ülelaadimine siis sellest miinus 1000mbar'i kusagil, erinevus tekib sellest kus kohast on võetud rõhukellale rõhk, auto enda rõhuandur on kohe peale vahejahutit, ise päris mõõtnud ei ole, mis rõhu erinevused võiksid olla peale turbot ja sisselaske kollektoris kiirendusel. Aga 0,5 bari suht suur erinevus, kahtleksin rõhukella täpsuses.
kas enne oli originaal väljalase, endal on 2,5" väljalase ja turborõhk 3000rpm kuni 4200rpm kuni 1,5 bar'i peale seda hakkab langema kuni 0,9 bar'ini..
Postitatud: 07.09.2009 16:44
Postitas Astrona
aksberg kirjutas:diagnost näitab et k03 turbo puhub 2.45bar rõhku aga boosti kell näitab 0,9bar, et kuida selline asi võimalik on,
Noh kui näitab 2.45, siis ongi ju 1.45, nii et sul boosti kell valetab - otsi leket.
Postitatud: 07.09.2009 18:27
Postitas aksberg
ennem oli tehase oma 2" nüüd downpipiga koos 3" sai ´veel ette pandud suurem cooler, nüüd on tekkinud rõhulangus (Kusagil leket pole) 1,4bar puhus ennem nüüd max 0,9bar kuigi aju on chipitud. aju viskab nüüd safe modile.
Postitatud: 07.09.2009 18:34
Postitas aksberg
ja see ka veel et 0.9 puhub siis kui boost controller on ühendatud, n75 max 0,5 bar
Postitatud: 07.09.2009 21:36
Postitas Imres
Suurema cooleri paigaldusel tekibki kerge rõhu langus
Ja K03 jaoks on 3 tolline väljalase owerkill.
Postitatud: 08.09.2009 18:53
Postitas Raino
Imres kirjutas:Suurema cooleri paigaldusel tekibki kerge rõhu langus
Ja K03 jaoks on 3 tolline väljalase owerkill.
Peale cooleri vahetust oli rõhk normaalne 1.4bari. Ja turboka puhul ei ole 3" midagi nii palju, ega see k03 siis sinna alatiseks ei jää

Postitatud: 08.09.2009 19:40
Postitas arne13
Lase süsteemi surve sisse ja vaata et lekkeid poleks! Mul oli sama probleem ja hiljem tuli välja, et sisselaske kollektori lõdvikute vahelt lekkis!
Postitatud: 09.09.2009 23:07
Postitas aksberg
ega kui leke oleks ei hoiaks rõhku ka, aga rõhu langust pole
Postitatud: 09.09.2009 23:23
Postitas mila
Imres kirjutas:Suurema cooleri paigaldusel tekibki kerge rõhu langus
Ja K03 jaoks on 3 tolline väljalase owerkill.
mis moodi saab turboautol üldse mingisugune suuremat sorti väljalase overkill olla?