1. leht 2-st
Audi S2 - 2.2 Turbo [Truup]
Postitatud: 29.08.2009 9:54
Postitas Truup
Sai ostetud talvel siis üks masin ja kohe läks lammutamiseks, tulemus mis tehtud siin:
Suurem ja ilusam Intercooler
Sepis kepsud ja kolvid
Jäigem vedrustus
Pihustid 350cc
Sachs racing Siduriketas- ja korv.
Õliks on Motul Le Mans 20W-60
Rõhukell Autogage
Porditud plokikaan
Kolvirõngad
Väntvõlli lihv
TURBO T3/T4
Tial Wastegate
Käigukast vahetatud 6 käigulise vastu
AAN Sisselaske K.
Segukell Vems
EGT andur
Stange RS4"läti tjuuning"
Segusiiber
Aju Chipitud
Uus veeradikas(õhem kui originaal)
Väntvõll/hooratas tasakaalustatud
Uued mootripadjad
Nukad 7A
Oil catch tank
HKS BOV
Simons 3” resonator -
Plokikaane poldid (S6)
Väljalase 3" üks reso ja originaal pütt
HKS seenfilter

Postitatud: 29.08.2009 11:46
Postitas |Marko|
Jube rida aftermarket juppe ja 350-sed pihustid?
Postitatud: 29.08.2009 14:01
Postitas ziim
Mis veljed need on?
Postitatud: 29.08.2009 14:57
Postitas ahto10
Miks on vaja By-pass klappi ja BOV-i mõlemat?
Postitatud: 29.08.2009 14:58
Postitas qpi
ziim kirjutas:Mis veljed need on?
Mingi variant Porsche Turbo Twistist tundub.
Postitatud: 29.08.2009 15:17
Postitas Truup
|Marko| kirjutas:Jube rida aftermarket juppe ja 350-sed pihustid?
nojah, aga asi töötab ja läbi aetud mitmeid kordi odavamalt kui mõni ja tulemus pole ka kurta, jõudu kusagil 400hp
Veljed on eMotioni omad, mis taastasin ja värvisin üle.
Postitatud: 29.08.2009 17:13
Postitas Kummitus
Kas oled pingis käinud mõõtmas või need interneti hobujõud ?
Postitatud: 29.08.2009 19:08
Postitas Truup
interneti hobused, kui järgmine nädal aega siis käin ära
Postitatud: 31.08.2009 0:14
Postitas |Marko|
Ca 400hp jaoks on S2-el vaja vahetada oluliselt vähem asju aga edu sellegi poolest.
Postitatud: 31.08.2009 0:20
Postitas arne13
Krt kui need pihustid toidavad 400 hp ära siis söön oma mütsi ära!! Minul ei suuda 630 cc pihustid 2-he liitrisel mootoril 404 hp ära toita!!
Anna ikka teada palju dynos neid hobuseid said !
Postitatud: 31.08.2009 0:33
Postitas Mihkel
Audil 1 silinder rohkem ka kui Fiatil ehk siis pihustid saavad kohe 20% väiksemad olla.
Juba 300hj juures peaks 5 sil. turbomootoril pihustid pea 100% avatud olema.
Postitatud: 31.08.2009 10:03
Postitas Ice
Repo 20v R5 valemi järgi on 350cc pihustitega max u. 300-350hj.
Postitatud: 31.08.2009 10:08
Postitas Astrona
Kui üle 5800RPM ei lase, siis on võimalik nendega 3barise kütuse baasrõhuga hoida veel võibolla isegi 12:1 segu, aga 6200RPM oleks juba 13:1. Ja 4barise baasrõhuga võiks isegi 7000ni lasta. See 400hj/5800 @ 2.2L on ca. sama rõhk mis 2L'sel 400hj/6400rpm (1.3-1.4bar?). Aga turvalisuse huvides tuleks panna siis piiraja 5800 peale ja redline 5000 peale.
Postitatud: 31.08.2009 10:11
Postitas mart154
Üldjuhul on audi kütuserõhu regulaatorid 4 bari lähedase baasrõhuga
Aga tasub ka meeles pidada, et tihtipeale edastavad erinevad leheküljed audi pihustite "mõõte" kah 4bar peal...
Postitatud: 31.08.2009 11:18
Postitas Mihkel
Pihustite puhul on oluline ka see, mis pöördel see võimsus saavutatakse.
Kui lõpus turbo tootlikus / mootori täiteaste 100hp võrra kukub, siis sobivadki need lahjad pihustid ka selle eesmärgi saavutamiseks.