1. leht 2-st

Saabi turborõhk

Postitatud: 21.08.2009 15:38
Postitas saabimees
Tervist. Autoks on Saab 9000 2.3turbo, 143kw ja 1994a. Eelmise omaniku poolt on peale pandud MBC ja turbo kellad salongi. Praegu näitab 0.9bar max ja siis langeb 0.7 peale 5nda käiguga. Olen igaltpoolt kuulnud, et sellise mootori ja turboga võib tehaserõhku tõsta kuni 1.2bar, et siis ei söö veel väga turbot? Turbo on sõitnud natuke üle 10 000 km. Kas ise tohin seda kraani puutuda? Ei kavatse rõhku nii üles jätta lihtsalt tahaks proovida, mis tunne on :-D

Postitatud: 21.08.2009 20:44
Postitas jeff01
jah MBC kruvi kinnipoole keerates peaks rõhk tõusma aga lõpp kukub ilmselt samamoodi ära.
Küünlaid jälgimata või ilma widebandita kruvi keerates võib asi aga veidi lahjaks jäädes ka katki minna.....(Kordan et võib aga loomulikult ei pruugi...eks saabimehed teavad täpsemalt kuidas sellega on ja kuna fuel cut sekkub) Saabil on küll hea cooler aga veidi liialt varjatud ja 1,2 barini minnes kasvab kindlasti ka sisselaske temp mis lisaks lahjale segule detonatsiooni võib esile kutsuda.

Ma teeks deto klapid ja jälgiks küünlaid aga enne uuriks järgi kui kaugel on fuelcut originaal ajuga et kas üldse saab tõsta.

Postitatud: 22.08.2009 1:04
Postitas Jürgen
1.2bari peale mbc'ga ei juhtu midagi 9000 puhul.

Postitatud: 22.08.2009 12:03
Postitas jeff01
selge, see tähendab siis, et kui kütusepump annab ettenähtut survet, regulaator ja pihustid toimivad korrektselt ja ka kõik muu on nii kui peab siis toimib hästi.

PS! olen näinud stock rõhuga ära sulanud kolbi mille tekitas ilmselt umbes pihusti.

Postitatud: 22.08.2009 12:25
Postitas saabimees
proovisin ära ja kõik toimis hästi. 100km/h-150km/h 8 sekundiga. mulle piisas :-D 3 sek kiirem kui normaalrõhuga. rohkem väänet käigukast ei kannatanud. nüüd uudishimu rahuldatud ja rõhk tagasi normis. kunagi tahaks kw ka mõõta kuskil :p ja tänud vastuste eest

Postitatud: 24.08.2009 11:50
Postitas Ahti
milles seisnes see, et orikas kast rohkem väänet ei kannatanud?
juba käis laiali v?

Postitatud: 24.08.2009 12:47
Postitas saabimees
viskab käiku välja suurtel pööretel. vahel ei viska vaid käib mingi jõnks läbi. ei tea kas mootor liigub liiga palju või käigukasti padjad läbi? isegi 1.1bar ei kannata välja kui rohkem pöördeid. jätsin 1.0 peale. turbo on Garrett ja see peaks 1.2bar kannatama ilusti. iseasi kas mul nii palju vaja on, aga vahel ikka võiks

Postitatud: 24.08.2009 13:53
Postitas murjam
Jõnks suure rõhuga suurtel pööretel kõlab kui fuel-cut.

Postitatud: 24.08.2009 17:11
Postitas saabimees
kas 9000 ei kannata siis 1.1bar välja? aga vahel viskab käigu välja..

Postitatud: 24.08.2009 17:29
Postitas Aigo
see äkki ikka sellest, et käikude sünkrod kulunud ja käigud ei püsi sees.

Postitatud: 24.08.2009 18:15
Postitas saabimees
pigem see jah. fuel cutiga ta ei liiguks enam üldse edasi vist. kus seda viga uurida saaks? :)

Postitatud: 24.08.2009 19:48
Postitas Johnny
No aga kui käiku välja viskaks, siis jääkski ju käik välja mitte ei käiks ainult jõnks läbi. Pigem ikka fuel cut suure rõhu pärast.

Postitatud: 24.08.2009 20:04
Postitas MB
Olenevalt jõnksust võiks olla tegu ju ka siduri läbi libisemisega.

Postitatud: 25.08.2009 14:00
Postitas saabimees
no enamasti viskas ta käigu välja. kus seda viga uurida saaks? elan Tartu kandis

Postitatud: 25.08.2009 18:48
Postitas Jürgen
Kui sul on see valge 9000Cse, siis sellel autol pole mootoripatju ollagi.. ;)