1. leht 1-st
Turbo viivitus, ja rõhk.
Postitatud: 19.08.2009 0:19
Postitas kallas93
Oleks siis küsimus , et kas meeletult suure turbo viivitusega annab midagi ette võtta ? , ning kas rõhku annaks tõsta.ilma turbo vahetamiseta.
Mootor ja kõik sinna kuuluv on sealhulgas praegu orig.
Re: Turbo viivitus, ja rõhk.
Postitatud: 19.08.2009 0:35
Postitas Astrona
kallas93 kirjutas:Oleks siis küsimus , et kas meeletult suure turbo viivitusega annab midagi ette võtta ? , ning kas rõhku annaks tõsta.ilma turbo vahetamiseta.
Mootor ja kõik sinna kuuluv on sealhulgas praegu orig.
Rõhku annab tõsta, kolbidele keegi garantiid ei anna.
Kui sul peaaegu originaal ja räägid viivitusest ehk vist lääägist, siis sul seal midagi mäda. Kõigepealt remondime mootori, siis vaatame edasi...
Postitatud: 19.08.2009 0:44
Postitas kallas93
No ma ei tea, pole eriti kokku puutunud varem turbo mootoritega, kohapeal võtab rõhu suht kergelt taha aga kui sõidad siis mingi 3500 ja sealt üles vajutades hakkab turbo korralikult tööle, on tunda kohe, ent kui kohalt ära lasta rõhk üleval siis kuni 3 käiguni kõik korras, ja peale neljandat jälle läheb aega kuni liikuma hakkab, kolvid+ rõngad+ saaled, kõik vahetatud ja sissesõit ka juba olemas.
Postitatud: 19.08.2009 0:55
Postitas Astrona
Kui neljandaga ei võta sul 2500 pealt rõhku momentaalselt taha, siis midagi mäda. Hangi esialgu boostikell ja siis kontrolli cooleri lõdvikud üle, võibolla teatud rõhust hakkab välja pressima, kas midagi kuulda pole?
Postitatud: 19.08.2009 6:25
Postitas Aigo
no kui pole turbomootoriga kokku puutund siis ma vähe täpsustan, et peaks sisinaid ja susinaid olema kui kuskilt läbi laseb, aga kohapeal võtab rõhu ülesse? Enamasti NoLoad käimisel ei võta rõhku taha, eriti veel tehase turboga. Lisa jah enda salongi ilustuseks ja rõhu jälgimiseks ka boostikell, et saaksid ise ka aru kuna rõhu üles võtab ja kui palju.
Rõhu tõstmisega on see, et siis vaja hakata juba ka mootori sisemusse rohkem investeerima ja ega vist enamus autosid nagunii üleliigset rõhku ei kasuta kuna neil elektrooniled boosti solenoidid mis hoiavad rõhu kontrolliall. Muidugi oleneb autost, 200Sixidel pole seda süsteemi aga neil pole tehase poolt bypass'i ka kuid toimivad ja veel kuidas toimivad. Kui sees tehase kolvid siis ega neile garantii oli stock seades ja sedagi vist kuni poe uksest välja sõidab. Ok kes on käinud Dacia müügisalongis on ehk kohanud kirja müügisildil, et isegi õlile garantii antud

(täpsustuseks see oli eelmise aasta suvel ja hetkeolusid ei oska kommenteerida).
Postitatud: 19.08.2009 10:44
Postitas kallas93
Olen kuulanud kohal käies ja sõites mingit susinat ei tule, kuid mul auto võtab ikka kohal lihtsalt gaasi andes rõhu üles, lõdvikutest aru saada kohe kuidas paisuvad ja blow off teeb ilusti häält.
Postitatud: 19.08.2009 11:39
Postitas Astrona
kallas93 kirjutas:Olen kuulanud kohal käies ja sõites mingit susinat ei tule, kuid mul auto võtab ikka kohal lihtsalt gaasi andes rõhu üles, lõdvikutest aru saada kohe kuidas paisuvad ja blow off teeb ilusti häält.
Võta blow-offi voolik lahti ja proovi uuesti.
Postitatud: 19.08.2009 22:34
Postitas kallas93
Kõik korras juba :D
viivitus ja minek on nüüd normaalne:D
Ei tea mis tehti aga viisin ühele vaadata ja õhtuks oli auto tip- top .