1. leht 1-st

TD04 tähistuse kohta

Postitatud: 07.08.2009 0:57
Postitas M-H
Tere.

Probleem selline, et TD04L-10T turbo andis otsad. Oleks vaja täpselt samasugust, sest kõik selle järgi tehtud ja ringi ei taha teha.

Sain netist nimekirja, mis autodele TD04 paigaldatud. Kuid lõpus olevad koodid pole kõikidel samad (näiteks TD04-11G-4 vms). Täna läksin selle nimekirja järgi turbosid lammarisse otsima, kuid ei sobinud midagi pakutuist. Kas oli flants vale või siis vale A/R jne. Ainuke sama koodiga oli Mitsubishi L200, mida kahjuks sees polnud. Äkki keegi oskab seletada, mida see tähistus tähendab ja mis seal siis teistmoodi on. Võib-olla istub siiski mõne muu koodiga ka, kuid ei oska valida.

Postitatud: 12.08.2009 13:21
Postitas Astrona
MA kah täpselt ei tea, aga kuna keegi ei vastanud, siis üritan...
esimesed paar tähte ja numbrit näitad ära laias laastus turbo tüübi ntx GT28, mis näitab enamast ära keskosa tüübi - kompressori ja turbiini ratta suuruse-kuju ja vahel ka keskosa võivad aga ei pruugi samad olla. Kojad võivad olla aga teised nii suuruselt (~A/R) kui ka flantsidelt, heal juhul on kodade-keskosa poldivalem sama ja teise sama malli tiivikud võivad veel sisse minna (trim võib aga olla erinev ja ei sobi) ntx GT2876R ja GT2860R on erineva külma poolega a.h. ka kompressori ratas on erinev - keskosa, turbiin on samad ja turbiini koda võib 10% tõenäosusega olla sama. Näiteks 78324234-2 antud suva numbri kriipsutagune number paneb paika mis tüüpi on turbiini koda, mis omakorda tähendab nii A/R kui ka Dowpipe ja kollektori flantsi sobivust.
Nalja pärast pole turbode koodid erinevad. Turbol on 8 ühendust sisse-välja õhk, gaasid, õli ja vesi - kui leiad turbo mil viimane number ainult teine, siis võid pääseda kergelt, ehk 7 ühendust 8'st sobivad, mis aga tähendab näiteks uue downpipe'i keevitamist vms... Isegi kui kõik ühendused sobivad võib olla teise turbo tiivikud ja/või A/R suuremad ja auto jääbki spoolima...