Vabalthingava vl.klapid turbokasse

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Vabalthingava vl.klapid turbokasse

Postitus Postitas Ragnar »

Nimelt tuli välja, et mu "uuel" mootoril on kõik väljalaske klapid kõverad. Ütlesin juba Ringole, et ta laseks panna siis vabalthingava klapid turboka kaande. Vabalthingaval on tavalised ja turbokal siis Sodium-filled klapid. Konsulteerisin Karoli ja Valdzi'ga ja nad arvasid, et ei tohiks midagi ka nende N/a klappidega juhtuda.

Need n/a väljalaske klapid peaks toimetama küll? Ainus mis neid lõhkuda võib on kõrge EGT ja hiline süüde ? Iseenesest sõidavad ja enamus n/a'st turboka teinud mehed ju samade vabalthingava klappidega. On kellegil ette tulnud põlenud klappe ?

Ragnar
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Mõistliku süütenurga korral küll midagi juhtuda ei tohiks.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Aftermarketis läheb kataloogi kood kõigile mudelitele kui mõõdud sobivad.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Jaan kirjutas:Aftermarketis läheb kataloogi kood kõigile mudelitele kui mõõdud sobivad.
Aftermarket CA18DET turbokolbe soovitatakse kah CA18DE mootoritele (viimased arendavad 5x vähem võimsust).
Mul OMC2008 tilkus VL klapp ära, kuigi maanteel oli EGT sama boostiga 820C kandis.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta