Nimelt tuli välja, et mu "uuel" mootoril on kõik väljalaske klapid kõverad. Ütlesin juba Ringole, et ta laseks panna siis vabalthingava klapid turboka kaande. Vabalthingaval on tavalised ja turbokal siis Sodium-filled klapid. Konsulteerisin Karoli ja Valdzi'ga ja nad arvasid, et ei tohiks midagi ka nende N/a klappidega juhtuda.
Need n/a väljalaske klapid peaks toimetama küll? Ainus mis neid lõhkuda võib on kõrge EGT ja hiline süüde ? Iseenesest sõidavad ja enamus n/a'st turboka teinud mehed ju samade vabalthingava klappidega. On kellegil ette tulnud põlenud klappe ?
Ragnar
Vabalthingava vl.klapid turbokasse
Vabalthingava vl.klapid turbokasse
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Aftermarket CA18DET turbokolbe soovitatakse kah CA18DE mootoritele (viimased arendavad 5x vähem võimsust).Jaan kirjutas:Aftermarketis läheb kataloogi kood kõigile mudelitele kui mõõdud sobivad.
Mul OMC2008 tilkus VL klapp ära, kuigi maanteel oli EGT sama boostiga 820C kandis.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET