1. leht 2-st
K:oleks nõu tervis!
Postitatud: 31.07.2009 18:07
Postitas stif
Mul 200sx-il mingi kala küljes,aga mul endal mõistus otsas.Külmalt töötab ilusti,aga kui soojaks läheb hakkab tühikäigul vahele jätma.Heitgaasid on paigast ära ja küttesegu on ropult rikkas ning joob ka nagu loom.Heitgaaside mõõtja oli küljes ja kui auto ühtlaselt töötas olid kõik näidud natuke üle normi,aga kui mootor vahele jättis,siis viskas näidud 20x üle normi ning,siis hakkasid vaikselt normi lähedale tagasi minema.Mis võiks sellist asja põhjustada?Küünlad on uued,cop-id ok,lamda ok,afm ok,sisselaske kollektori tihend vahetatud.Kas Cas ei saa sellist asja teha?Mõnede andurite pistikud olid oksüdeerunud,aga need puhastasin ära ja midagi ei muutunud.
Postitatud: 31.07.2009 19:00
Postitas rosenberg
Lamda kontrollitud st millegiga möödetud et ikka toimib ?
Postitatud: 31.07.2009 19:08
Postitas stif
Jah mõõdetud.Lamda signaal muutus ka tugevalt siis kui mootor vahele jättis.Kõik massid on ka üle käidud.
Postitatud: 31.07.2009 23:54
Postitas fox313
mul sama jama põhjustab temperatuuri andur, mis mõõdab õhku tsyklis.
auto volvo 460 turbo. aga võib olla sul teine mure. vaata otsingut, mäletan et sa oled mitte ainuke sama murega.
Postitatud: 01.08.2009 1:25
Postitas murjam
Äkki on segu rikas kogu aeg, kuid külmalt ei näita välja nii hästi? Väljalaskes lekkeid ei ole?
Postitatud: 01.08.2009 2:23
Postitas Astrona
Kui süütesüsteemi tõttu vahele jätab, siis ei tohiks vist co näit kõrgeks minna, ainult ch vist.
Kui külmalt on igast asendist korras, siis soovitan vaadata temp anduri ühendust ja mõõta ta takistust soojast peast. Need peaks suht std andurid olema ehk 2K @ 20C ja 200 oomi 80c peal. Veel parem kui mõõdad seda takistust otse aju juhtmestiku pistikust.
Osad halvad ühendused tulevad kah välja alles sooja mootoriga... Puhasta kõik pritsungi klemmid.
Postitatud: 02.08.2009 9:51
Postitas stif
Kõik klemmid on puhastatud.Millised klemmid aju pistikus on tembi anduri omad (igaks uhuks kontrolliks üle)?Anduri takistus on ok seda juba mõõtsin.
Kõik gaasid on paigast ära mitte ainult co.Täna kontrollin välalaske üle võib-olla saab lamda kuskilt õhku.
Postitatud: 03.08.2009 9:10
Postitas Astrona
Lambda võta üldse küljest ära, ja vaata kas siis kah vahele jätab.
süütenurk kontrolli kah üle, CAS on ju tüüpviga. Kuidas COP'e kontrollisid?
Postitatud: 04.08.2009 18:17
Postitas stif
Cop-id kontrollisin nii,et mõõtsin ära primaar ja sekundaar mähiste takistused (kõigil olid korras) ja üle nad ka ei löö,sest kummist otsad on korralikud ja igaks juhuks lakkisin nad kolm korda üle ka.
Täna võtsin Cas-i küljest ära,see nukkvõlli küljes olev ots oli terve.Kontrollisin stroboga süüdet ja see oli paigast ära.Nüüd pean kontrollima,kas midagi on paremaks läinud.
Postitatud: 05.08.2009 9:36
Postitas Astrona
stif kirjutas:Cop-id kontrollisin nii,et mõõtsin ära primaar ja sekundaar mähiste takistused (kõigil olid korras) ja üle nad ka ei löö,sest kummist otsad on korralikud ja igaks juhuks lakkisin nad kolm korda üle ka.
Täna võtsin Cas-i küljest ära,see nukkvõlli küljes olev ots oli terve.Kontrollisin stroboga süüdet ja see oli paigast ära.Nüüd pean kontrollima,kas midagi on paremaks läinud.
See nukkvõlli poolkuu on seal lihtsalt selleks, et CAS'i nuut valesse hambasse ei läheks. Aga tüüpviga on see, et nuut kulub ära (enamasti anduri poolelt).
Staatilise baasnurga võid ju paikka keerata aga kui cas'i nuut loksub 0.2mm siis süüde kõigub 5-6kraadi. Ma panin igaksjuhuks fooliumit vahele

Postitatud: 05.08.2009 18:41
Postitas stif
Nädalavahetusel lammutan hammasrihma katted maha ja kontrollin üle kas seal on kõik ok ja siis vaatan need nuudid ka üle.Pärast seda kui süüte paika panin märkasin,et enam ei jäta mootor vahele nüüd lihtsal pöörded natuke kõiguvad kergelt vahepeal.Boostima hakkab ka varem ja rõhk tõusis ka natuke.
Postitatud: 10.08.2009 18:19
Postitas stif
Mingi imelik kala on temperatuuri anduriga.Mõõtsin anduri takistust külma ja sooja mootoriga,see oli ok.Mõõtsin ära juhtmed anduri küljest ECU-sse need olid korras.Proovisin mõõta anduri takistust ECU pistikust,aga mingit takistust polnud.Proovisin mõõta otse anduri pistiku tagant ja polnud ka midagi.Pistik on korras ja ühendus on ok.Ma ei saa aru miks siis takistust ei näita kui pistik anduri küljes on?
Siin on mingi skeem ka:
http://www.impactblue.org/content/displ ... ng_diagram
Postitatud: 10.08.2009 18:39
Postitas Astrona
Proovisin mõõta anduri takistust ECU pistikust,aga mingit takistust polnud. Proovisin mõõta otse anduri pistiku tagant ja polnud ka midagi.
Takistust polnud = 0 oomi nagu lühis?
Anduripistiku tagant? Mismoodi täpsemalt?
Mõõtsin kindlasti õige massi juhtme vahelt?
Kas seal polnud mitte nii, et ajju tuleb mass, mis läheb ajust anduritesse kui aju on küljes?
Postitatud: 10.08.2009 18:49
Postitas stif
Testri näit ei muutunud.Ma mõtlesin anduri pistikut ja ma mõõtsin otse selle tagant ka kui pistik anduri küljes oli,siis ka näit ei muutunud.
Takistust ECU pistiku klemmidelt mõõtsin,siis kui pistik oli ECU küljest lahti (kui pistik küljes on ecu-l,siis võib ecu läbi kärsata).
Klemmid ecu pistikus olid kindlasti õiged,sest ennem kui hakkasin sealt anduri takistust mõõtma kontrollisin eraldi mõlemad juhtmed üle (mõõtsin mõlema juhtme takistused ära ecu pistiku ja anduri pistiku vahel).
Postitatud: 10.08.2009 18:51
Postitas stif
Vaata skeemi ka seal on näha,et klemmidelt 28 ja 30 tulevad juhtmed lähevad temperatuuri anduri külge.