1. leht 2-st

2.6 dual ram 110kW või 3.0 dual ram 150kW

Postitatud: 28.07.2009 11:28
Postitas Siimu
kumba mootorit oleks lihtsam turbotada ja kumb mootor peab paremini vastu

PS: tegu on opel senatori mootoriga

Postitatud: 28.07.2009 14:41
Postitas peedu.
Enne kui sind keegi simama hakkab väga puuduliku teemaarenduse eest siis soovitaks valida 3,0 ning sellele siis kompressori kit. Eestis on olemas isegi sellist asja kuid kas ka müüa seda ei tea ;)

Re: 2.6 dual ram 110kW või 3.0 dual ram 150kW

Postitatud: 28.07.2009 14:46
Postitas Siimu
Siimu kirjutas:kumba mootorit oleks lihtsam turbotada ja kumb mootor peab paremini vastu

PS: tegu on opel senatori mootoriga
Vabandan ja ootan soovitusi et kuidas teemat arendada vms mis andmeid vaja jne

Auto senator b 92a. 110kW dual ram (surveastmeid assju eiteah kahjuks)

Postitatud: 28.07.2009 16:36
Postitas jeff01
Ise valiksin puhtalt töömahu järgi.
40kw vabalthingavana vahet võib arvestada 100+hp 1barise boosti all vahet ;)
Kahjuks ei tunne neid opeleid nii hästi et oskaks 2,6se paremaid külgi välja tuua. Niipalju pisem ta imselt pole et kapoti all kohe ruumi rohkem oleks. Rohkem juttu ilmselt ennem ei tule kui tooriku ära ostad ja asi reaalsemaks kiskuma hakkab kui auto 24 kuulutuste lugemine. Turbotada saab kõike :-D

Postitatud: 28.07.2009 16:48
Postitas Siimu
jeff01 kirjutas:Ise valiksin puhtalt töömahu järgi.
40kw vabalthingavana vahet võib arvestada 100+hp 1barise boosti all vahet ;)
Kahjuks ei tunne neid opeleid nii hästi et oskaks 2,6se paremaid külgi välja tuua. Niipalju pisem ta imselt pole et kapoti all kohe ruumi rohkem oleks. Rohkem juttu ilmselt ennem ei tule kui tooriku ära ostad ja asi reaalsemaks kiskuma hakkab kui auto 24 kuulutuste lugemine. Turbotada saab kõike :-D
Masin sai ele ära toodud, ja plaan on antud asjaga külg ees kulgema hakata!

mootorid on pm yhe suurused nii et ruumi vahet ple!

Postitatud: 28.07.2009 16:55
Postitas KaroK
http://www.senator-monza.de/?wM9QUSE1kJ ... TM9EkUBBVT

3.0 24V Rennwagen vabalthingavana 298 kw :evil:


Keegi saksa keele oskaja võiks sellest jutust kerge kokkuvõtte teha :
http://www.senator-monza.de/?wM9QUSE1kJ ... TM9EkUBBVT

Postitatud: 28.07.2009 17:11
Postitas Siimu
KaroK kirjutas:http://www.senator-monza.de/?wM9QUSE1kJ ... TM9EkUBBVT

3.0 24V Rennwagen vabalthingavana 298 kw :evil:


Keegi saksa keele oskaja võiks sellest jutust kerge kokkuvõtte teha :
http://www.senator-monza.de/?wM9QUSE1kJ ... TM9EkUBBVT
jap kuna ei saa ise hallig aru

Postitatud: 28.07.2009 17:45
Postitas K24
Sellest jutust kerget kokkuvõtet teha on keeruline, räägitakse lahti kuidas dual ram töötab ja siis sellest, miks 2,6ese dual ram süsteemi ei saa lihtsalt kolmesele mootorile visata ja loota, et nüüd sai hullult hea 3.0 dual ram. Ühesõnaga, hästi lihtsalt seletatuna, 2,6se dual ram süsteem on disainitud töötama just nende konkreetsete õhuhulkadega, mida suudab sealt läbi imeda 2,6ne mootor, kui neid õhukoguseid muuta (mida 3,0ne plokk kindlasti teeb), siis läheb kogu asi paigast ning terve setup on vaja uuesti paika häälestada suuremat õhukogust silmas pidades.

Postitatud: 28.07.2009 18:27
Postitas Siimu
K24 kirjutas:Sellest jutust kerget kokkuvõtet teha on keeruline, räägitakse lahti kuidas dual ram töötab ja siis sellest, miks 2,6ese dual ram süsteemi ei saa lihtsalt kolmesele mootorile visata ja loota, et nüüd sai hullult hea 3.0 dual ram. Ühesõnaga, hästi lihtsalt seletatuna, 2,6se dual ram süsteem on disainitud töötama just nende konkreetsete õhuhulkadega, mida suudab sealt läbi imeda 2,6ne mootor, kui neid õhukoguseid muuta (mida 3,0ne plokk kindlasti teeb), siis läheb kogu asi paigast ning terve setup on vaja uuesti paika häälestada suuremat õhukogust silmas pidades.
Selge t'nud

Postitatud: 29.07.2009 0:57
Postitas KaroK
Ma lootsin, et seal on midagi kolmese ja 2,6 raua erinevustest ka kirjas.

Kui kolmesel on lihtsalt suurem kolvikäik või kolvi läbimõõt, siis ei peaks olema mingit põhjust 2,6'st eelistada.

Postitatud: 29.07.2009 1:16
Postitas citizen
K24 kirjutas:Sellest jutust kerget kokkuvõtet teha on keeruline, räägitakse lahti kuidas dual ram töötab ja siis sellest, miks 2,6ese dual ram süsteemi ei saa lihtsalt kolmesele mootorile visata ja loota, et nüüd sai hullult hea 3.0 dual ram. Ühesõnaga, hästi lihtsalt seletatuna, 2,6se dual ram süsteem on disainitud töötama just nende konkreetsete õhuhulkadega, mida suudab sealt läbi imeda 2,6ne mootor, kui neid õhukoguseid muuta (mida 3,0ne plokk kindlasti teeb), siis läheb kogu asi paigast ning terve setup on vaja uuesti paika häälestada suuremat õhukogust silmas pidades.
Seal on juttu vanast 130kw 3.0 mootorist, 150kw 3.0 on se juba niivõinaa peal.

Millegipärast on valikust välja jäänud 4.0 mootor, kuid se vist läheb teemaalgataja eelarvest välja.

Postitatud: 29.07.2009 7:41
Postitas Siimu
citizen kirjutas:
K24 kirjutas:Sellest jutust kerget kokkuvõtet teha on keeruline, räägitakse lahti kuidas dual ram töötab ja siis sellest, miks 2,6ese dual ram süsteemi ei saa lihtsalt kolmesele mootorile visata ja loota, et nüüd sai hullult hea 3.0 dual ram. Ühesõnaga, hästi lihtsalt seletatuna, 2,6se dual ram süsteem on disainitud töötama just nende konkreetsete õhuhulkadega, mida suudab sealt läbi imeda 2,6ne mootor, kui neid õhukoguseid muuta (mida 3,0ne plokk kindlasti teeb), siis läheb kogu asi paigast ning terve setup on vaja uuesti paika häälestada suuremat õhukogust silmas pidades.
Seal on juttu vanast 130kw 3.0 mootorist, 150kw 3.0 on se juba niivõinaa peal.

Millegipärast on valikust välja jäänud 4.0 mootor, kuid se vist läheb teemaalgataja eelarvest välja.
4.0 ple saada nii lihtsalt ja 14900 euri maksta selle eest et somist antud mootoriga isend siia tuua, ja siis enda isetegemisega p*** keerata ei ole ka mõtet parem mingi odavam mootor võta, küll edaspidi jõuab,


PS:siis oleks juba ju lihtsam omega lotuse mootor võtta

Postitatud: 29.07.2009 9:34
Postitas ahto42
Tõlkida aitab ka Google Translate. Pole muidugi kõige parem, aga poola>inglise keelega rahuldavalt hakkama.

Postitatud: 29.07.2009 11:21
Postitas Astrona
Tuttava tuttav alustas juba 3L turbotamis projekti. Hetkel kõik pulkadeks, ja läks surutiseraames nagu müüki, aga aktiivselt ei müüda.
Ei ole uurinud, aga usun, et 3.0'ile on rohkem saada siduri kitte jms

antud projekt on nii laiali, et custom kolvid+kepsud peaks olema inglismaal ühe tüübi käes, kes projekti alustas. Hinnaks küsis vist 20-25K, mis polegi väga palju 6 kepsu ja kolvi eest eriti kui 400-600hj soovitakse. Anna teada kui on huvi, siis uurin kas asjad on veel müügis.

Ma valiks kah kubatuuri järgi. 95% sinu projekti-staadiumis turbotamised jäävadki sinna maale. Põhi viga on see, et mõeldakse, et turbo maksab 2-3K ja mootori leiab kah 2-3K eest :lol: Ja kui kaanetihend on ära tellitud, siis on raha otsas. Sul nagu sponsorid on taga?
Kas sul midagi on vähemalt olemas: pihustid, aju, turbo, WG, cooler, torud, kap remont mootor, kõvem sidur, kõvem kast jne jne jne?

Mis üldse plaanid? Säästuprojekti? 300hj on sulle ok, ja tahad "odavalt"?

Postitatud: 30.07.2009 8:43
Postitas Siimu
Sponsorid on oma raha kott ja tean et ei saa 2-3 tuhenade krooni eest midagi. kW sooviks saada kuskil 200-250 ja see on alles uuringu tasemel. Ei tea kõiki nüantse aga muid assju nii et kõigepealt tuleb ennast harida.