1. leht 1-st
K: Kui palju autosid sõidavad Eestis standalone`dega?
Postitatud: 24.07.2009 23:56
Postitas hents99
Saaks kuidagi ettekujutuse autode "tuunimise" arengust ja oleks ka lihtsalt huvitav teada.
Minul siis hetkel veel ainult kaks:
MB W201 190E 3.2 - VEMS
MB W126 420 SEL - VEMS
Ja kaks pooleliolevat projekti:
MB W201 190E 1.8 Turbo - VEMS
MB W126 500 SEC Kompressor - VEMS
Postitatud: 25.07.2009 2:57
Postitas Mihkel
Minu käpa alt läbi käinud autod:
BMW E30 325ix Turbo - VEMS
BMW E30 338i Turbo - VEMS
BMW E30 318i Turbo - MS2
BMW 323i NA - MS1
BMW 540i V8 NA - MS1
Toyota Corolla 2.5i Turbo - MS1
VW Polo 1.4i Turbo - MS1
VW Corrado 1.8 G60 - MS1
VW Corrado 1.8 8V Turbo - MS1
Opel Vectra 2.0 8V Turbo - MS1
Subaru Impreza GT - Link LEM3
Lisaks veel vähemalt kümmekond aju komplekteeritud teistele inimestele ning
erinevaid teisi mujal paigaldatud ajudega autosid näpitud.
Postitatud: 25.07.2009 11:30
Postitas mart154
Minu autod
BMW E28 527i Turbo - MS1
BMW E30 325i NA - MS1
Paigaldanud olen veel neli, üks neist peaks ehk sõitma kah, teised on "projektid"
Postitatud: 25.07.2009 12:43
Postitas Moss
Pead siin silmas siis igapäevaselt kasutust leidvaid masinaid?
Mul "klassikul" on ka MS1 peal. Lisaks tean veel kahte VAZi millel samamoodi MS'id.
Postitatud: 25.07.2009 13:42
Postitas hents99
Vahet ei ole, kas tänavakõlbulik või rajaauto.
Edit: Jah, tegelikult enamus ralli autosid sõidavad progetavatega. Number tuleb tõesti päris suur.
Postitatud: 25.07.2009 14:30
Postitas Silwer
Väga paljud ringraja ja ralli autod sõidavad progetavate ajudega. Lisaks kindlasti terve hulk inimesi kes seda foorumit siin ei loe või lihtsalt ei viitsi vastata kuna see statistika ei annaks mitte midagi...
Postitatud: 25.07.2009 17:18
Postitas jeff01
Kokkupuuted seni vaid MSiga
Paar aju paigaldanud ja mõned autod teiste targemate abiga ka häälestatud.
Porsche 924 - install meh pritse asemele + esmakogemus häälestamisega - MAHA KANTUD aga kui veel sõitis käis hästi ja oli öko
Subaru 1800 Turbo - install aga häälestada ei õnnestunudki kuna mulle müüdi sulanud kolviga mootor

nii, et maha kantud
BMW 335 - install + häälestus (Kohati küll telefoni otsas rippudes ja Mihklit/Peepu tüüdates...Aitähh ) Lõpuks sai ka küttekulu alla 10ne sajale
Paar aju on süüteväljundid saanud ja oma maha põlenud FETe olen kah vahetama pidanud.
Hetkel pooleli kahe turboka seadistamine
Peebu listi tahaks küll näha, se vist juba väga pikk.
Postitatud: 26.07.2009 12:14
Postitas Astrona
Igapäevases liikluses vast mõnisada ja koos muude projektidega ~1000 ehk alla 1% autodest.
2003 kui MS'i Kadettile panin, ei teadnud ma Eestis kedagi, kes tollega sõidaks, 2005 teadsin <10 masina, aga nüüd peaks neid olema kordades rohkem, mis IMO on korralik progress.
Paraku päris palju masinaid standalone'ga on kehvemas seades kui tehase aju.
Postitatud: 26.07.2009 15:18
Postitas Moss
Rustangi Escort peaks Eestis üks esimesi MS'iga sõitvaid pille olema.
Postitatud: 26.07.2009 23:54
Postitas SharkRider
Ega ei saagi lahku lüüa progeajudega raja- ja tänavasõiduautosid, kuna kindlasti peaaegu kõik on võimelised ka igapäevaselt sõitma, iseasi palju selliseid entusjaste on

. Mul sõitis ka E28 535i kuni juulini igapäevaselt ringi MS1-ga, käima läks alati, teepeale ei jätnud, midagi maha ei põlenud, täiesti kannatas sõita samamoodi kui tehaseajuga. Ise kokku joodetud, juhtmestik tehtud ja seadistatud, igast trigger errorid jne. kollitasid aga see oligi mul esimeseks süsteemi õppimiseks. MS-il on see jama, et karp pole hermeetiline ja kui auto õues seisis pidevalt, siis hakkas plaat kiiresti oksüdeerima, tuli hermeetilisse karpi ehitada ja pistikud toekamatega asendada. Rajaautol pole see vast probleem.