1. leht 1-st
Ca18det hammasrihm tehniline
Postitatud: 24.07.2009 21:36
Postitas himan
kas hammasrihmad peavad tapselt punktijoonest olema ???
akki näitate oma pilti mulle...
Postitatud: 25.07.2009 20:57
Postitas murjam
Kas manual ei anna ammendatavat vastust?

Postitatud: 26.07.2009 12:03
Postitas Astrona
Üldiselt piisab sellest kui paned alt paika ja vaata, et ka ülevalt oleks mõlemad märgid alla poole hamba täpsusega märgid paigas. Kindluse huvides võid lugeda kohe ka ülevalt märkide vahe - 39 hammast.
Kui rihm peal, pinguti paigas, mootorit 2 pööret edasi keeratud, siis võiks nagu olla suht alla veerandhamba täpsusega kriipsud paigas. See sõltub ka sellest, kui värske on rihm, palju kaant on lihvitud, kui paks on kaanetihend ja mis asendis on mootor. TDC asendis klapivedrud suruvad ühte SL-nukki edasi ja VL-nukki tagasi, seega selles asendis oleks ideaalne kui mõlemad nukiratta märgid on tagapleki märgist 1mm kõrgemal.
Postitatud: 26.07.2009 21:41
Postitas himan
Aitäh.Auto sai korda

, tana soitsin (Y) .
Postitatud: 31.07.2009 19:40
Postitas himan
Nagin et keegi kasutab valismaal metalli hammasrihma ? Kas metall hammasrihm saaks ca18det panna? Kas teate kust saaks seda osta?
Postitatud: 01.08.2009 12:36
Postitas Miq
milleks?
Postitatud: 01.08.2009 23:12
Postitas Mihkel
IMO nimetatakse üldiselt metall "hammasrihma" KETIKS.
