1. leht 2-st

k:wastegate vaakumvoolik.

Postitatud: 09.07.2009 17:36
Postitas geeni
Auto ostes vaakumvoolikut küljes ei olnud,kas peab olema või mitte.
Kirjandust lugedes nagu peaks olema wastegate vaakum küljes.
AUDI 200 86a 2,1 turbo 134KW.

Re: k:wastegate vaakumvoolik.

Postitatud: 09.07.2009 22:56
Postitas golf
geeni kirjutas:Auto ostes vaakumvoolikut küljes ei olnud,kas peab olema või mitte.
Kirjandust lugedes nagu peaks olema wastegate vaakum küljes.
AUDI 200 86a 2,1 turbo 134KW.
Ei ole vaja panna.

Postitatud: 09.07.2009 23:00
Postitas ranz
Tegelt ikka nagu peaks olema küll... ja mitte vaakum vaid rõhk. Vanadel 2,1 turbo masinatel kasutati wastgates jäigemat vedru ning rõhk juhiti otse vedru alla (uuematel on solenoid klapp veel vahel), et saavutada tehase poolt etteantud rõhk. Selle otsa lahti jätmisega ei juhtu muud kui vaid see, et rõhku reguleerib puhtalt WG vedru, kuid selle jäiga vedruga peaks seda rõhku olema ikka suht korralikult ning oht on masin lihtsalt laiali lasta.

Postitatud: 09.07.2009 23:41
Postitas geeni
Ühesõnaga kuhu see voolik siis originaalis käib üks ots wastegate peale ja teine ots siis kuhu ,kohta nagu ei märganud.

Postitatud: 10.07.2009 11:26
Postitas ranz
geeni kirjutas:Ühesõnaga kuhu see voolik siis originaalis käib üks ots wastegate peale ja teine ots siis kuhu ,kohta nagu ei märganud.
Turbo külma koja väljuva otsa küljes peaks selle tarbeks üks nippel olema, sinnasamma otsa ta käibki.
Aga öelda võin ka kohe seda, et kui nii ta ära ühendad on tunne nagu masin ei käiks üldse edasi :P sest turbo rõhk rõhk kukub niimoodi meeletult. Aga ütleme nii, et normaalne lahendus natuke suurema rõhu samiseks oleks selle otsa vahele panna manuaalne boost controller, sest tõesti ilma selle otsata võib keps väga kergelt külla tulla.

Postitatud: 10.07.2009 17:45
Postitas geeni
Uurisin natuke seda turbot aga niplikest ei leidnud kusagilt kuidas nüüd edasi läheneda asjale ? :(

Postitatud: 11.07.2009 23:16
Postitas ranz
Põhimõtteliselt oleks vaja võtta väljavõte suvalisest kohast torustikust mis asub turbo väljamineva otsa ja segusiibri vahel (kindlasti mitte kollektorist!) ja tegelt võiks olla võimalikult lähedal turbole.
See tegelt peaks tähendama seda, et sel masinal ei ole peal originaal turbo vaid miskit muud, vaata kas turbo pealt markeeringu leiad?

Postitatud: 12.07.2009 13:40
Postitas geeni
Peaks olema K26

Postitatud: 13.07.2009 8:03
Postitas ranz
Nu aga K26-l peab selline ots seal turbo külma koja küljes olemas olema.

Postitatud: 13.07.2009 11:04
Postitas Johnny
10v motol tuleb jämedam voolik sisselaske kollektori tagumisest otsast ja pealmine peenike peaks läbi solenoidi tulema. K24 väljavõtt koja küljes olemas ja k26 pole. Vähemalt minu autodel on nii.

Postitatud: 13.07.2009 12:49
Postitas geeni
Kus asub solenoid klapp siis ?

Postitatud: 13.07.2009 14:52
Postitas ranz
Hmm... ma teadsin varem, et 10V-l solenoid klappi ei kasutatudki, sellepärast oli ka WG-s jäigem vedru. Teine asi on see, et nt juba 20V hilisematel mootoritel küll sisselaske kolle ei ole kuidagi selle solenoidiga seotud.

Postitatud: 13.07.2009 19:53
Postitas Johnny
134kw mootori kohta täpselt ei tea aga 121kw tuleb jämedam voolik otse kollektorist WG alumisse kambrisse ja ülemisse tuleb läbi mingi klapi, kuhu käib 3 voolikut külge. SIIN natuke infot selle kohta.

Postitatud: 13.07.2009 20:04
Postitas ranz
Vat siis olen asjast valesti aru tõesti saanud... seda tõesti enne ei teadnud, ei ole 10V-ga eriti kursis kui aus olla.

Postitatud: 13.07.2009 21:21
Postitas geeni
Kas ilma klapita otse ei või vedada? Mis otstarve sel klapil ültse on?