1. leht 3-st
mu auto on probleem
Postitatud: 08.07.2009 21:32
Postitas himan
Mul on auto probleem. Kui sõidan 1-3 RPM korralikult aga kui 3,1-4 RPM siis hyppab hyppab hyppab ja 4 RPM hakkab kohe Voimast ja kiiresti ...mis viga on?
Mu auto ca18det
Turbo GT25R
Intercooler kärje mõõt 550x230x65 mm
Nissan ca18det Orginal bensin pump
Ilma BOV= kas peab ?
Pilt:
http://www.speedyshare.com/595977331.html
Postitatud: 08.07.2009 22:13
Postitas RKsilver
BOV-Blow Out valve või BYPASS (juhib gaasid uuesti ringlusele, näiteks filtrisse)
Mingi neist võiks olemas olla, väga hea kui oleks.
Kas segukell on küljes ?
oskad öelda mida ta näitab ?
Postitatud: 08.07.2009 22:18
Postitas Kuuno
RKsilver kirjutas:BOV-Blow Out valve või BYPASS (juhib gaasid uuesti ringlusele, näiteks filtrisse)
BOV laseb õhu välja süsteemist ja bypass laseb uuesti ringlusse, gaasidega mingit pistmist ei ole

Postitatud: 08.07.2009 22:35
Postitas himan
mul ei ole segukell :S mul on tavaline universal lambda andur.
on boostkell (0.7bar) :S
kui panin lambda andurit siis 1-2RPM aga ei saa 2.1yle RPM

, kui võtan lamda anduri lahti ära siis 1-3 RPM korras 3.1-4RPM Hyppab hyppab 4-yle RPM hakkab kiiresti sõitma

Postitatud: 08.07.2009 22:54
Postitas RKsilver
Kuuno kirjutas:RKsilver kirjutas:BOV-Blow Out valve või BYPASS (juhib gaasid uuesti ringlusele, näiteks filtrisse)
BOV laseb õhu välja süsteemist ja bypass laseb uuesti ringlusse, gaasidega mingit pistmist ei ole

kui juba tead mis seal liigub siis ka tead, et sõnast pole mõtet kinni haarata : )
muidu hea tähelepanek.
edit:
kui ma su jutust nüüd aru sain siis sul lambda andur on lahti ühendatud ja aju on *safe* reziimis..
Kui nii siis poodi lambda anduri järgi
Postitatud: 08.07.2009 23:12
Postitas himan
Postitatud: 09.07.2009 9:17
Postitas ranz
Ei sobi sest aju ei oska sul lairiba signaaliga midagi peale hakata. Ostma pead siiski tavalise kahe, kolme või nelja otsaga lambda (ma ei oska öelda mis sul seal originaalis olema peaks?).
Postitatud: 09.07.2009 16:55
Postitas Miq
või siis osta Bosch LSU4 ja sinna juurde vastav kontroller. Saad segu näidu ja ajule ka signaali, nagu õige lambda oleks olemas.
teine toode sel lehel, näiteks.
http://vems.ee/tooted.html
Postitatud: 09.07.2009 17:24
Postitas Astrona
Ilma lambdata peab kah sõitma - hoiab rikast segu lihtsalt.
Küünlad on vahetatud?
COP'id katki?
TPS katki?
MAF katki?
MAF lõdvik katki?
IC lõdvikud katki?
Vaheta küünlad ja kohe sõida ...3000rpm ja süüde välja ning keera küünlad välja, näed ära, kas rikas või lahja või jätab vahele.
Postitatud: 09.07.2009 17:27
Postitas ahto42
Astrona kirjutas:
Vaheta küünlad ja kohe sõida ...3000rpm ja süüde välja ning keera küünlad välja, näed ära, kas rikas või lahja või jätab vahele.
Vaene turbo, võid hakata varsti uut otsima nii.
Postitatud: 09.07.2009 18:59
Postitas Maik
See turbode hellalt hoidmise jutt on minuarust mõttetus. Turboauto peabki käima võtmest käima ja tuld ja seisma ja minema. See,et hobiautode omanikud säästavad autot ja oma uusi turbosid on hoopis teine teema...
Ja nii mitusada tuhat km järjest.

ma ei viitsiks elus mingeid minuteid oodata peale auto seismajätmist jahtumist,ennem saagu turbo hukka kasvõi
Postitatud: 09.07.2009 21:47
Postitas Miq
aeg on raha, nagu räägitakse

Postitatud: 09.07.2009 21:58
Postitas ahto42
Sellepärast ongi vesijahutusega turbod head, et ei pea palju ootama.
Postitatud: 09.07.2009 22:10
Postitas Astrona
ahto42 kirjutas:Astrona kirjutas:Vaheta küünlad ja kohe sõida ...3000rpm ja süüde välja ning keera küünlad välja, näed ära, kas rikas või lahja või jätab vahele.
Vaene turbo, võid hakata varsti uut otsima nii.
Noh jäta käik sisse ja veere süüde väljas 3n'da käiguga kuni mootor seisma jääb, seni on ju jahutus (ka pidurivõim, roolivõim jne isegi ventikas) ikkagi taga. Pealegi ei ole lähe turbo veel selle ajaga soojakski.
Pealegi kui CA'ga sõidad, siis tagavara turbo peab niikuinii pagassis olema.
Postitatud: 10.07.2009 0:20
Postitas himan
hmm homme ma voiks Bosch LSU4 lambda andurit ja segukella proovida kuidas on.
vahetasin kyynlad (Denso PQ20R)
COP = hmm ei tia tapselt.
TPS= hmm ei usu, arvan ,et korras..
MAF= tundub korras, sest kui votan filtrid ara siis õhk töötab.
ostsin uhiuue IC (550x230x65 mm) ja Torustikut.
kui auto seisab 1 päeva(kylm mootor) ja panen kohe mootori kaima siis soidan kohe voimast, kui mootor soe siis 3 rpm Hyppab ... mida te arvate, mis täpselt viga on?