1. leht 3-st

Volvo 745 89a - kaak

Postitatud: 03.07.2009 19:24
Postitas kaak
Tegemisel siis projekt "Lendav Tellis"

plaan turbotada Volvo V6 PRV 2,8L moto kahe turpsiga-> paigaldada see kandilisele volvo 1900 kg kaaluvale tellisele.

praegu hangitud, asjad:
Volvo 745 kere
Pilt

v6 moto
Pilt

lukustuv eaton locker tagasild.

hetkel tehtud vajalikud tööd->
kolbidelt katused pealt õhemaks treitud (surveaste on liialt kõrge stockil- 10):
Pilt Pilt

silindri hülsid on lihvimises (pealt pind siledamaks), laserist peaks saama lähiajal kätte ka hülsside alla uued seibid.

praegu on veel projektil nõrgad kohad Turbode leidmine ja arvatavasti megasquirti kasutuselevõtt.
kuna see mul esimene selline projekt siis käib ta läbi kivide ja kännukeste.

Postitatud: 03.07.2009 21:24
Postitas Master003
kas mootor renaulti v6?

Postitatud: 04.07.2009 0:31
Postitas kaak
jap, PRV - Peugeot, Renault ja Volvo

http://en.wikipedia.org/wiki/PRV_engine

B280F uuem variant- parandatud õlitused jms.

Postitatud: 04.07.2009 0:43
Postitas mart154
Mootor peaks olema PRV...

Mida paigaldati lisaks Renaultile, Volvole, Peugeot'le ka näiteks DeLoreanile :)


edit: nojah, käed ei käi piisavalt kiiresti :D

Postitatud: 04.07.2009 10:28
Postitas hents99
Miks sa just V6 mootorit kasutad? Nagu aru saan, siis ostsid enivei mootori juurde, mitte ei kasutanud olemasolevat.
Volvol on väga head 2.3 turbomootorid juba olemas ja neid liigub üsna heade hindade eest.

Muidu lahe projekt. Mõni aasta tagasi oli sama plaan teha sellisest kirstust sleeper. Aga 945 kerele, Rootsis on neid megasoodsalt saada.

40k eest saab juba 400-500hp rotika kätte.

Differ on lukuga? Sild peaks olema Dana 35 - sinna saab USA`st päris odavalt valmisdifreid sisse osta.

Postitatud: 04.07.2009 15:13
Postitas kaak
differ on lukk jah- oli liikvel sel ajal nii lsd kui ka täis lukksilde, minul on Eaton Locker 100% lukustuv sild. eks ma ostsin suht põrsa kotis ja kui kaane lahti tegin siis nägin mis sillal sees oli. (pärit nimelt rootsi mendi masinalt)
aga sobib ka see mulle, probleem on kindlasti selles et üle 40km/h ta enam ei löö lukku silda- ala ohutuse mõttes et ei kaotaks päris juhitavust ka nüüd näiteks kruusateel sõites. ehitatakse ka ringi seda silda et saaks driftida- miskid labad sees tehakse kergemaks. praegu pole selline tegevus prioriteet.
Miks sa just V6 mootorit kasutad? Nagu aru saan, siis ostsid enivei mootori juurde, mitte ei kasutanud olemasolevat.
Volvol on väga head 2.3 turbomootorid juba olemas ja neid liigub üsna heade hindade eest.
mul on olnud juba 744 2.3 turps- võiks nagu midagi muud ka aretada:)
ehitan ka ehk sellepärast seda PRV motot, kuna ei tea eestis kedagi teist, kes seda motot ehitaks niimoodi.

Postitatud: 04.07.2009 22:01
Postitas Joel
See tellis kaalub 1900 kilo äärmisel juhul täislastis. Kandilised Volvod on oma suuruse kohta üllatavalt kerged. Tühimass on tal kuskil 1350-1400 kg. Olen 700/900 seeriat isegi tudeerinud, kuna mu vanematel tänaseni alles ja kasutuses 1993.a uuena ostetud 940 (B230F). Seda Renault mootorit neavad Volvo-friigid maapõhja, aga originaalsuse mõttes sellist biturbotada on kindlasti põnev ettevõtmine...

Postitatud: 17.09.2009 0:11
Postitas kaak
vahelduseks siia foorumisse ka edusammudest:

läpaka ekraan:
Pilt
(pildistamise hetkel mootor ei töötanud)

kapoti all:
Pilt

Ja Kino- sry kvaliteedi pärast aga ega see fotokas polegi mõeldud filmimiseks!
http://www.youtube.com/watch?v=E06cvt7MYpA

nimelt sai siis V6 mootorile hääled sisse löödud!
järgmiseks etapiks kolled teha ja turpsid külge!

Postitatud: 17.09.2009 0:54
Postitas mart154
Ausaltöeldes ei osanud ma algul sellest teemast midagi arvata, aga no kui juba MS-i peale said, võib isegi midagi loota! :-D

Thumbsup!

Postitatud: 17.09.2009 10:28
Postitas aibast
kaak kirjutas:
mul on olnud juba 744 2.3 turps- võiks nagu midagi muud ka aretada:)
ehitan ka ehk sellepärast seda PRV motot, kuna ei tea eestis kedagi teist, kes seda motot ehitaks niimoodi.
Tubli töö. Seda 744 turbsi ma mäletan, lahe loom oli ;). Aga V6 on huvitav projekt, tavaliselt sellega jännata ei viitsita seepärast miskit muud on alati teretulnud.
Loodetavasti saab tulemus samahuvitav
Pilt

Postitatud: 23.09.2009 19:04
Postitas kaak
tegin siin täna flantside jooniseid ja tuli mõte järgmine:

Pilt

punased jooned on algne joonis mis tegin. aga 3 toru on suht ebamugav keevitada sellise neljakandilise ava sisse ja ei jää just parim,
et kui teha elu lihtsamaks lõigates juba ühendatud torude kuju sisse?
kollane joon on torude sisemõõt, ja valge on siis välisgabariit- seega ka laserilõikejoon.

ideid?

Postitatud: 28.09.2009 14:57
Postitas kaak
kuna viimane joonis jäi natukene segaseks siis lisaks täiendava joonise.

Pilt

keskmine toru jääb natukene lühem teistest, ~15mm- ei usu et sellest probleem tekib(3,9x3,14x1,5= 18cc võrra pikem teekond)

Postitatud: 28.09.2009 15:15
Postitas mart154
Mina teeks nii, et lõikaks torude järgi, AGA ei läheks turboflansi piiridest välja.

Pärast siis vooliks flansi käsifreesiga mõlemalt poolt õigesse kujusse.

Postitatud: 28.09.2009 15:34
Postitas kaak
oli plaanis turbo enda otsa natukene kaasa aidata turbiinlihvijaga, seinapaksust on seal ~13.. 15mm et kõige suurem ahela kitsenemine tuleks just võimalikult lähedal turbo turbiinile. ei tekiks ahelas laienemisi ja kitsenemisi niiväga- võibolla ma eksin ka kes teab...

Postitatud: 28.09.2009 17:35
Postitas Miq
see mahub sul kapotialla ka ära ve?
Muidu mõte on hea, kuid ma ei kujuta päis täpselt ette kuidas sa need torud ilusti kokku lõikad. Saad ehk oma progest mingi lõike śablooni välja printida.