1. leht 2-st
MÜÜDUD: Opel 8V TurboKit (~200kw)
Postitatud: 25.06.2009 10:23
Postitas Mihkel
* Porditud ja remonditud C20NE plokikaas (by Windorf)
* Uus 20SEH nukkvõll + nookurid (turbole sobilik)
* Uus STD paksusega kaanetihend
* Equal length turbokollektor (by Errapart Engineering)
* Custom sisselaskekollektor (by Errapart Engineering)
* MegaSquirt Plug&Play juhtmestik Vectra A/Calibra kerele C20NE mootorile
* Mitsubishi TD04L-13T-6 turbo + sisene WG + acutator
* 2.5" DownPipe
* AutoGauge Smoke boostikell
Kompoti hinnaks 8000.- eek.
Tegu tõesti 99% plug&play komplektiga töötava mootori pealt.
Turbo on sõitnud vaid 25 000 km, seega peaaegu uus.
Müügis kuna auto läheb müügiks vabalthingavana.
Re: M: Opel 8V TurboKit (~200kw)
Postitatud: 25.06.2009 10:39
Postitas MazdaGTI
Mihkel kirjutas:* MegaSquirt V3 programeeritav juhtaju
* Bosch Motorsport 2x2 coilpack
* Bosch 470cc/min@3.0bar pihustid
* Mitsubishi TD04L-13T-6 turbo + sisene WG + acutator
* 2.5" DownPipe
* DB-HP & AutoBahn88 silikoonlõdvikud
* 550mmx230mmx63mm kärjega intercooler
* GM IAT sensor
* Simoni Racing BOV
* Vems AFreshTiny WideBand kell/controller + Bosch WB andur
* AutoGauge Smoke boostikell
Selle komplekti hind?
Postitatud: 25.06.2009 11:40
Postitas Mihkel
Eraldi juppe ei müü, ei ole mõtet lihtsalt.
Universaalsed jupid saan vajadusel ka enda teiste projektide peal ära kasutada.
Postitatud: 03.10.2009 11:17
Postitas Mihkel
Ikka saadaval, nüüd ilma aju ja coilpack-ita.
Hinnaks 15 000.-
Postitatud: 05.11.2009 1:20
Postitas Mihkel
Hind jälle veidi langenud, kuna mõnda detaili läks endal vaja.
Uueks hinnaks 12 000.-
Postitatud: 05.11.2009 11:11
Postitas Astrona
Kas see on ka plugandplay tagaveolise jaoks? Kui pikk tal põlv on?
VL-kollest ja downpipe'ist pilti on?
Postitatud: 05.11.2009 11:37
Postitas Mihkel
Mingid viletsad pildid on, millelt kollektor paistab jubedam, kui ta reaalselt on.
Tegelikult on nii, et välimus võiks ehk veidi parem olla aga selle eest sisu on ilusti siledaks freesitud ja voolavus peaks väga hea olema.
Kuna neid kollektoreid pole mina isiklikult teinud, siis on lähtutud põhimõttest, et välimus ei ole väga oluline, sisu/voolavus peab hea olema.
Sisselaskekollektor on dual pleenum.
Downpipe-i tuleb tagaveolise jaoks ilmselt modida.
Sisselaskekollektori segusiiber tuleks ka siis teise kollektori otsa tõsta.
Samas need ei ole väga ületamatud raskused ja tavalise MIG/MAG keevitusega laupäeva öösel tehtavad.
3000.- eek eest pakkuda ka tutikad C20NE custom turbokolvid (CR 8.3:1, 1. remont mõõt).
Asjad juba ujuva kepsusõrmega ehk siis XE või LET kepsude külge installimiseks.
Postitatud: 03.12.2009 11:32
Postitas Mihkel
Postitatud: 05.02.2010 10:54
Postitas Mihkel
Äkki vahepeal mõni turbomaailmaga tutvuda sooviv inimene tekkinud?
Postitatud: 05.02.2010 19:51
Postitas Aigo
ma tahaks oma calile toimivat plug sand play kompotti
sa omale fiati ei taha:D
ainult huvi poolest küsin
Postitatud: 05.02.2010 22:05
Postitas cthen
Kas see fiat on siis tõesti nii hull, et ise sa sellega sõita ei taha?
Tee asi korda ja sõida!
Postitatud: 05.02.2010 22:06
Postitas Mihkel
Tahad Fiat-i 1:1-ele KIT-i vastu vahetada?

Postitatud: 05.02.2010 22:09
Postitas cthen
Mihkel kirjutas:Tahad Fiat-i 1:1-ele KIT-i vastu vahetada?

Ei tahab et sa 30kilo peale maksaks :

Postitatud: 17.02.2010 16:45
Postitas Mihkel
Võib ka juppe KIT-ist küsida, kuna tundub, et komplektile erilist huvi pole.
Samas kui on siiski tervele komplektile huviline, siis teeks väikse hinnalanguse 10k eek peale.
Postitatud: 17.02.2010 17:58
Postitas ahto10
Palju torud ja cooler maksavad?