Vems Vs Megasquirt+ turbo ning algaja...
Postitatud: 18.06.2009 21:50
Kuna aeg on niikaugel tuleb peale jaani üks kahest ära osta,nagu ma olen aru saanud on MS-i seadistamine lihtsam,samas külge installimine keerukam?
Vemsil jälle üks hea omadus on self learn,aga seadistamine keerulisem?
MS tuleks vist soodsam,ei teagi kumb valida.
Ise olen ainult MS-i kõrvalt näinud,teoreetiliselt saan aru ja manuale olen lugenud,aga kindlast on mõlemal omad nõksud jne...
Eesmärk on ca 300 jõudu mootoris,originaal 150 ning chipiga ca 200.
Raud peab vastu,usas on pandud ca sama võimsusega nii mõnigi tööle,
muidugi uued saaled jms enesest mõistetav kraam,räägivad et kestab,kui mitte on 2 varumootorit :D
tegemist tehase turbokaga.
Panen siia raua konfi ka mis esialgu kasutusele tuleb,kes leiab et võiks mõned asjad võiks olla teistmoodi,kuna osad asjad tunduvad suht overkill,siis kriitika on teretulnud
Alustame siis ülevalt
Nukk tuleb siit kõige kangem

Pihusteid pakutakse selliseid,aga veel ei julgenud osta,ei teadnud kas on piisavad:
Specifications:
Coil Resistance: 12.5 Ohms / High Impedance / High-Z (No ECM driver modifications required)
Static Flow Rate @ 43.5PSI ( 300kPa ) w/Gas: 60 lb/hr = 630 cc/min = 453 g/min
Static Flow Rate @ 87PSI ( 600kPa ) w/Gas: 85.7 lb/hr = 900 cc/min = 648 g/min
Gain: 0.11ms/mg
Offset: 0.055ms
Turn on time @ 14VDC: 1.14ms
Turn off time: 0.85ms @ 600KPa
Connector: Bosch EV1
Series: DEKA 4 ( DEKA IV )
Orifice Type: Multi-orifice
Spray Pattern: 30 Degree Spray Cone
Factory fitted with Viton upper and lower o-rings
http://www.bmotorsports.com/shop/produc ... cts_id/448
Kütusepump tuleb mehaaniline(alkokindel)
2700 lb/hr @ 100 PSI
ning kuni 200 PSI
Kaanetihend on custom.
Surveaste hetkel 10.0 võibolla tuleb veel tõsta,12 oleks ok (olemas ka 8,6 ning 7,8 kolvid et bensiiniga mässata)
Juhtima peab seda hakkama MS või Vems kuna 300hp chippi pole saada,ega eriti pole huvitatud ka.
Esialgu prooviks selle kompoti kasvõi 200hp-ga tööle saada,originaal turbo ning cooleriga,hetkel need kuni ca 240hp,turbo marki pean veel täpsustama,pole pilti hetkel.
Tehaserõhk 0,7bar,chip lubab kuni 1,2-1,4bar ilma fuel cut-ita
324cc pihustid originaalis
Ah jah,unustasin mainida et kütuseks meta,sellest vaja ka 50% suuremaid pihusteid.
Kui asi toimima hakkab siis vaja uus cooler ning turbo otsida.
Mootor läheb järgmine nädal peale ja hakkab algul suurema kütterõhu ning madalama boostiga toimetama) niikauaks kui õiged pihustid saan.
Vemsil jälle üks hea omadus on self learn,aga seadistamine keerulisem?
MS tuleks vist soodsam,ei teagi kumb valida.
Ise olen ainult MS-i kõrvalt näinud,teoreetiliselt saan aru ja manuale olen lugenud,aga kindlast on mõlemal omad nõksud jne...
Eesmärk on ca 300 jõudu mootoris,originaal 150 ning chipiga ca 200.
Raud peab vastu,usas on pandud ca sama võimsusega nii mõnigi tööle,
muidugi uued saaled jms enesest mõistetav kraam,räägivad et kestab,kui mitte on 2 varumootorit :D
tegemist tehase turbokaga.
Panen siia raua konfi ka mis esialgu kasutusele tuleb,kes leiab et võiks mõned asjad võiks olla teistmoodi,kuna osad asjad tunduvad suht overkill,siis kriitika on teretulnud

Alustame siis ülevalt
Nukk tuleb siit kõige kangem

Pihusteid pakutakse selliseid,aga veel ei julgenud osta,ei teadnud kas on piisavad:
Specifications:
Coil Resistance: 12.5 Ohms / High Impedance / High-Z (No ECM driver modifications required)
Static Flow Rate @ 43.5PSI ( 300kPa ) w/Gas: 60 lb/hr = 630 cc/min = 453 g/min
Static Flow Rate @ 87PSI ( 600kPa ) w/Gas: 85.7 lb/hr = 900 cc/min = 648 g/min
Gain: 0.11ms/mg
Offset: 0.055ms
Turn on time @ 14VDC: 1.14ms
Turn off time: 0.85ms @ 600KPa
Connector: Bosch EV1
Series: DEKA 4 ( DEKA IV )
Orifice Type: Multi-orifice
Spray Pattern: 30 Degree Spray Cone
Factory fitted with Viton upper and lower o-rings
http://www.bmotorsports.com/shop/produc ... cts_id/448
Kütusepump tuleb mehaaniline(alkokindel)
2700 lb/hr @ 100 PSI
ning kuni 200 PSI
Kaanetihend on custom.
Surveaste hetkel 10.0 võibolla tuleb veel tõsta,12 oleks ok (olemas ka 8,6 ning 7,8 kolvid et bensiiniga mässata)
Juhtima peab seda hakkama MS või Vems kuna 300hp chippi pole saada,ega eriti pole huvitatud ka.
Esialgu prooviks selle kompoti kasvõi 200hp-ga tööle saada,originaal turbo ning cooleriga,hetkel need kuni ca 240hp,turbo marki pean veel täpsustama,pole pilti hetkel.
Tehaserõhk 0,7bar,chip lubab kuni 1,2-1,4bar ilma fuel cut-ita
324cc pihustid originaalis
Ah jah,unustasin mainida et kütuseks meta,sellest vaja ka 50% suuremaid pihusteid.
Kui asi toimima hakkab siis vaja uus cooler ning turbo otsida.
Mootor läheb järgmine nädal peale ja hakkab algul suurema kütterõhu ning madalama boostiga toimetama) niikauaks kui õiged pihustid saan.