1. leht 1-st

Saalede analüüsimine.

Postitatud: 13.06.2009 15:44
Postitas jeff01
Ma ei tea kas kellelgi on viitsimist ja huvi selle vastu aga viskan siia lingi (Kasvõi enda jaoks) ....et se kuhugi ära ei kaoks http://www.vsihp.com/library/CleviteEng ... sGuide.pdf
Häirivad küll tollmõõdud aga saab hakkama.

Postitatud: 13.06.2009 21:16
Postitas no1
Täitsa OK lehet ju! Aga kuidas mootori töös aru saada saalte kulumisest(vajadus vahetada) ja palju selline töö maksta võiks. Ise pole mootoritega väga sinapeal.. :oops:

Postitatud: 13.06.2009 21:20
Postitas Molotov51
no1 kirjutas:Täitsa OK lehet ju! Aga kuidas mootori töös aru saada saalte kulumisest(vajadus vahetada) ja palju selline töö maksta võiks. Ise pole mootoritega väga sinapeal.. :oops:
Madal kloppimine mootori altotsast. Eriti gaasiga mängides, kiirendades. See on muidugi juba see juht, kui asi päris p****s on.

Postitatud: 14.06.2009 11:51
Postitas jeff01
no1 kirjutas:Täitsa OK lehet ju! Aga kuidas mootori töös aru saada saalte kulumisest(vajadus vahetada) ja palju selline töö maksta võiks. Ise pole mootoritega väga sinapeal.. :oops:
Ka liialt madal õlisurve viitab saaleprobleemile kuigi pole alati põhjuseks. Kui on kahtlus lõika õlifilter lahti ja otsi metallipuru elemendi vahelt.

Postitatud: 15.06.2009 14:04
Postitas uzzac
kui normaalselt kone sõitunud siis jah õlisurve langus viitab kulunud saalele. mitte nüüd järsk langus aga sujuv ajapikku langev surve

Postitatud: 15.06.2009 16:55
Postitas Astrona
uzzac kirjutas:kui normaalselt kone sõitunud siis jah õlisurve langus viitab kulunud saalele. mitte nüüd järsk langus aga sujuv ajapikku langev surve
Siit tuleb kindlasti välja lugeda, et õli rõhk võib ka järsku langeda ja saale võib ka järsku ka kuluda, kui ebanormaalselt sõita :)
Peale selle võib õlisurve langus viidata muudele asjadele nagu näiteks kulunud õli pump, või õli temperatuuri kasv, millel võib omakorda 10 põhjust olla.

Postitatud: 16.06.2009 10:00
Postitas uzzac
Astrona kirjutas:
uzzac kirjutas:kui normaalselt kone sõitunud siis jah õlisurve langus viitab kulunud saalele. mitte nüüd järsk langus aga sujuv ajapikku langev surve
Siit tuleb kindlasti välja lugeda, et õli rõhk võib ka järsku langeda ja saale võib ka järsku ka kuluda, kui ebanormaalselt sõita :)
Peale selle võib õlisurve langus viidata muudele asjadele nagu näiteks kulunud õli pump, või õli temperatuuri kasv, millel võib omakorda 10 põhjust olla.
seda kindlasti...see peaks juht obvious olema :) eriti CA meestele (ise ka 3 korda saale rem teinud)