Vaadake, Astrona ja Maik-i viga on selles, et nad ei saa aru, et BMW vanakooli mootoritele ei ole tükke jalaga segada nagu maailma kõige tuunitumatele mootoritele CA18DET ja Corvette LS mootorid.
BMW-le pead otsima palju asju tikutulega taga kui customit teha ei taha ja kui jupi leiad, siis on ilmselt ka hind haruldusele vastav.
Kõik on tehtav ja summad on väga varieeruvad olenevalt sellest kui palju sa ise kogu süsteemist jagad.
Jutuks oleva endise Laki Tuningu 635 Turbo projekt ei ole IMO just kestvuse etalon.
Mina oma hetke kogemustega teeks seal nii mõnedki lahendused ringi.
Auto elektrisüsteemist ei hakka rääkimagi.
Kellel on vähegi suurem kogemus ise mootorite turbotamisel (mitte vaid seadistamisel vaid konkreetselt lahenduste ehitamisel), saab ilmselt aru, et lõppkokkuvõttes taandub kõik sellele, et paljude inimeste tehtud tööd ei saa usaldada ja kõik tuleb ikkagi ise üle käia/kontrollida.
Kahjuks minu kogemustest puudutab see viimasel ajal just mootori komplekteerimise poolt.
Tahad korraliku ja kestvat asja saada, siis on tarvis ikka kogu asi nullist komplektselt üle vaadata.
See ei tähenda kohe 50k eest kepsude/kolvide ostmist vaid ka originaal kulumaterjalide välja vahetamist.
200sx-i motoori juppe kingitakse juba EBay-s suht aitähh eest, kuna neid on mujal maailmas lihtsalt nii palju.
Üheks näiteks R6 BMW-ga võrdlusel võiks tuua tuntud firma kepsud/kolvid 200sx ~12k eek koos transa ja tolliga eestisse,
BMW R6 mootoril 30K+ eek euroopast ostes (odavate kepsudega), kuna USA-st saab 99% aint custom tellimusega sinna midagi,
kui tegu ei ole just S52/S54 või M50/M52 mootoriga, turbotamise poolelt siis.
5.7L stockis 257kw mootorist 83kw lisaks võtta kompressoriga 35K eest pole just mingi eriline raketiteadus, normaalne oleks ikka vähemalt 400kw sealt saada.
Mina sain näiteks 1.8 77kw mootorist ~30k eek eest ~100kw juurde.
