1. leht 1-st

coupele turbo mootor.

Postitatud: 11.09.2005 15:18
Postitas selfer
Kasutasin otsingut ja lugesin päris paljusid teemasid, aga ei leidnud ikka enda probleemidele lahendust.
Audi coupele 1983a. 2,1(96kw) asemele läheb 2,2t (134 kw audi 200) mootor.Et on kellegil mingeid kogemusi/teadmis/soovitusi, et näiteks huvitaks süütesüteem, kas panna ka 200 oma või jätta coupe oma.Kuhu panna näiteks turboradiaator ja õliradiaator.Tundub et kogu see süteem ei mahu niisama sinna kapoti alla.Pole turbomootoriga varem tegemist onud, et teadmised suhteliselt halvad. Hetkel kõik. Tänud!!

Postitatud: 11.09.2005 18:31
Postitas Ragnar
konkreetset informatsiooni oleks ehk kõige lihtsam leida audiclub'i foorumist.

Postitatud: 11.09.2005 19:20
Postitas selfer
ragz kirjutas:konkreetset informatsiooni oleks ehk kõige lihtsam leida audiclub'i foorumist.

Kindlasti küsin sealt ka.

Postitatud: 11.09.2005 19:29
Postitas Ragnar
siit ma usun saad ka kindlasti abi meil üksjagu audikutte ka foorumis.

Re: coupele turbo mootor.

Postitatud: 11.09.2005 21:37
Postitas quattromees
selfer kirjutas:Kasutasin otsingut ja lugesin päris paljusid teemasid, aga ei leidnud ikka enda probleemidele lahendust.
Audi coupele 1983a. 2,1(96kw) asemele läheb 2,2t (134 kw audi 200) mootor.Et on kellegil mingeid kogemusi/teadmis/soovitusi, et näiteks huvitaks süütesüteem, kas panna ka 200 oma või jätta coupe oma.Kuhu panna näiteks turboradiaator ja õliradiaator.Tundub et kogu see süteem ei mahu niisama sinna kapoti alla.Pole turbomootoriga varem tegemist onud, et teadmised suhteliselt halvad. Hetkel kõik. Tänud!!
Vaheta mootor ikka komplektselt koos juhtmestikuga, mis aju puudutab. Süütesüsteem ka kindlasti 200 oma. Õliradiaatori mahutamisega ei tohiks olla probleeme. Turboradiaatori all mõtled intercoolerit? Mahub ka see ära. Erinevad 2,2t mootorid on coupe´le ka tehases paigaldatud (Ur-Quattro).

Re: coupele turbo mootor.

Postitatud: 12.09.2005 17:20
Postitas selfer
Vaheta mootor ikka komplektselt koos juhtmestikuga, mis aju puudutab. Süütesüsteem ka kindlasti 200 oma. Õliradiaatori mahutamisega ei tohiks olla probleeme. Turboradiaatori all mõtled intercoolerit? Mahub ka see ära. Erinevad 2,2t mootorid on coupe´le ka tehases paigaldatud (Ur-Quattro).[/quote]

Kuda mootori kinnitustega on ,kas enda vana moto omad või 200 või midagi kolmandat ?ja kas pean lisakinnitusi/tugevdusi ka panema?

Postitatud: 01.01.2006 9:30
Postitas piazza_mees
Kas mootor peal ja töötab ka. Kui ei olen nõus infot jagama nii palju kui tean, olen kursis 10v mootori paigaldamisega 3b kerele.

Postitatud: 03.01.2006 6:32
Postitas Eints
mootorikinnitused jäävad samaks. soovitav oleks käigukastile teine padi juurde ehitada juhul kui tegu esiveoga, kuna Quattrol on juba sünnist saati käikaril kaks patja. ringi pead tegema parempoolse roolivarda kuna muidu ei mahu mootor ära.

Postitatud: 04.01.2006 19:33
Postitas selfer
piazza_mees kirjutas:Kas mootor peal ja töötab ka. Kui ei olen nõus infot jagama nii palju kui tean, olen kursis 10v mootori paigaldamisega 3b kerele.
kahjuks veel pole mootor peal, aga arvan et mingi veb. peaks asi looma hakkama(kere töödega venib asi meeletult)....alati ei lähe kõik nii kiirelt nagu tahaks.aga annan ikka teada kuda asi läheb/läks 8)

Postitatud: 04.01.2006 19:34
Postitas selfer
Eints kirjutas:mootorikinnitused jäävad samaks. soovitav oleks käigukastile teine padi juurde ehitada juhul kui tegu esiveoga, kuna Quattrol on juba sünnist saati käikaril kaks patja. ringi pead tegema parempoolse roolivarda kuna muidu ei mahu mootor ära.
Tänud! Masin on esiveoline !

Postitatud: 22.04.2006 18:54
Postitas selfer
Nii asi siis nii kaugel et mootor on enam-vähem peal ....on probleeme ...nimelt ei mahu sissepritsepea/õhufiltrikopsik kudagi sinna ära neid tuleb mujale viia ...kas võib lõdvikuid pikendada ? ja bensiini voolikuid(pritsepeast pihustisse)....et mootor vahele mahuks tuli ära lõigata aku koht ja parem poolne roolivarras jah hakkab vastu väljalaske toru hõõruma kui vaskule rooli keerata....ma arvan et lihtsam on välja lase ümber teha . mootori kinnitus vasakpoolne tuleb ainult ära vahetada ...minul olid need erinevad parem poolne oli sama. tänan

Postitatud: 23.04.2006 18:19
Postitas selfer
mõned pildid et paremini aru saaks murest...
http://www.fotod.ee/selfer/1/

Postitatud: 23.04.2006 20:24
Postitas piazza_mees
Se pritsepea korpus viska minema selle suure korpuse käraka asemele vääna plekist uus pisike kopsik kuhu otsa koonusfilter sobitada.

Postitatud: 24.04.2006 23:31
Postitas selfer
piazza_mees kirjutas:Se pritsepea korpus viska minema selle suure korpuse käraka asemele vääna plekist uus pisike kopsik kuhu otsa koonusfilter sobitada.

koonusfilter tuleb 100 protsenti ...aga küsimus kas seda sissepritsepealt turbosse minevat lõdvikut tohib pikendada ? või pihusti voolikuid ? ja millega ma pean arvastama ?tänan

Postitatud: 26.04.2006 22:06
Postitas hnz
Põhimõtteliselt võib aga see ei mõju hästi rõhule, ja turbost peaks sul ju ikkagi intercoolerisse minema lõdvik enne pritsungit