1. leht 1-st
Drifti karikasarja II etapp
Postitatud: 10.06.2009 23:43
Postitas E28-535
Postitatud: 20.06.2009 15:51
Postitas sallu
Käisime eile Pärnus trenni tegemas.. vot sellest üritusest algab DRIFT EESTIS, kui välja jätta uskumatult vilets raja seisukord siis raja ehitus ja kuju annavad sommide radadele silmad ette. Esimesse kurvi sisenemiskiirus oli 140km/h ja lots and lots of smoke.. . SEE YOU IN PÄRNU 4 JULY
Postitatud: 20.06.2009 21:22
Postitas stockrider
sallu kirjutas:Käisime eile Pärnus trenni tegemas.. vot sellest üritusest algab DRIFT EESTIS, kui välja jätta uskumatult vilets raja seisukord siis raja ehitus ja kuju annavad sommide radadele silmad ette. Esimesse kurvi sisenemiskiirus oli 140km/h ja lots and lots of smoke.. . SEE YOU IN PÄRNU 4 JULY

seda tulen oma silmaga kaema pole väga kaua sauga rajal käinud midagi vaatamas !
Postitatud: 25.06.2009 19:10
Postitas Maik
Postitatud: 26.06.2009 0:30
Postitas stockrider
see meenutas juba kergelt romuralli stiilis drifti

Postitatud: 05.07.2009 13:57
Postitas stockrider
sallu kirjutas:Käisime eile Pärnus trenni tegemas.. vot sellest üritusest algab DRIFT EESTIS, kui välja jätta uskumatult vilets raja seisukord siis raja ehitus ja kuju annavad sommide radadele silmad ette. Esimesse kurvi sisenemiskiirus oli 140km/h ja lots and lots of smoke.. . SEE YOU IN PÄRNU 4 JULY
nagu näha oli jäi ära see 140 km/h vist

Postitatud: 05.07.2009 15:11
Postitas redline
125km/h sai lätlane oma M3-ga, rohkem nagu kõrva ei jäänud

Postitatud: 05.07.2009 17:10
Postitas jeff01
nojah, se on tegelikult kiirus mida hakatakse alles maha pidurdama ja auto läheb reaalselt risti hoopis väiksema hoo pealt....aga see selleks, iga klemm siiski ei julge ja parem ongi kui ei julge.
Postitatud: 06.07.2009 8:46
Postitas Crac
jeff01 kirjutas:nojah, se on tegelikult kiirus mida hakatakse alles maha pidurdama ja auto läheb reaalselt risti hoopis väiksema hoo pealt....aga see selleks, iga klemm siiski ei julge ja parem ongi kui ei julge.
See jutt on siin täiesti vale teema all aga niipalju kui mina kohtunike jutust aru sain, siis mõõdetakse kiirust sellest hetkest, kui külg ette läheb. Ma finaali tulemusi ei tea aga kvalifikatsioonis oli kõige kiirem Sallu (natuke alla 130).
Postitatud: 06.07.2009 10:10
Postitas sallu
Tegelikult päevapeale sai lätlane 129km/h ja minul oli 127km/h oleks esiratastel parem pidamine olnud, oleks isegi rohkme võinud kiirus olla. Kiirust mõõdeti stardikaare ja koonuse vahepeal ühes ja samast punktist igakord. Esimese koonuse juures peab külg ees olema juba.