1. leht 1-st

1.8t vag hammasrihma vahetus ja rõhulang

Postitatud: 03.06.2009 20:42
Postitas tommy99
Tere

Tekkis siis rõhu languse probleem peale hammasrihma vahetust. Enne vahetust püsis rõhk ilusti 0.6bar juures, peale hammasrihma vahetust üle 0.3 bar rõhk ei tõuse. Veakoode aju ei näita, voolikud olen üle kontrollinud, lekkeid ei leidnud, wastegate klappi ka liigutasin. 0.3 bar tuleb ja püsib, kuigi see tuleb kuidagi hilja. Kas võib olla see seotud kuidagi hammasrihma valesti paigutamisega?


Toomas

Re: 1.8t vag hammasrihma vahetus ja rõhulang

Postitatud: 03.06.2009 21:09
Postitas Jõuvanker
tommy99 kirjutas:Tere

Tekkis siis rõhu languse probleem peale hammasrihma vahetust. Enne vahetust püsis rõhk ilusti 0.6bar juures, peale hammasrihma vahetust üle 0.3 bar rõhk ei tõuse. Veakoode aju ei näita, voolikud olen üle kontrollinud, lekkeid ei leidnud, wastegate klappi ka liigutasin. 0.3 bar tuleb ja püsib, kuigi see tuleb kuidagi hilja. Kas võib olla see seotud kuidagi hammasrihma valesti paigutamisega?


Toomas
Vaata vändamärgid üle, ilmselt hambavõrra vale vms.

Postitatud: 04.06.2009 21:17
Postitas tommy99
hambad vaatasin kohe peale vahetust üle, hoorattalt oli täpselt ning nukkvõllil oli pool hammast eespool (auto töötas, kuid natuke lonkavalt, ei läinud proovi sõidule), siis tõstin nukkvõllilt ühe hamba edasi e. nüüd siis pool hammast õigest tähistusest ees pool ja auto mootor töötab korralikult pöördesse läheb hästi aga 0.3 bar tuleb seal 3000rpm juures ja püsib ~5000rpm-ni (vb edasi ka ei ole lasknud lihtsalt). Ei teagi kas audidel on võimalik neid hammasrihma joonte tähistusi ka täpselt paika ajada? Ise seda võimalust ei näe. Ei tea kas viga võib peituda EBC (greddy E-01), äkki on boost valve kuuma saanud kapoti all ja midagi seal kokku sulanud? Katsetasin ka sellist asja, et võtsin wastegate vooliku tagant ära e. siis ta on kogu aeg kinni, kuid siis ei läinud rõhk üle 0 bar üldse.
Nädala vahetusel vast uuesti hammasrihma kallale kui muud lahendust ei leia.