1. leht 1-st
turbo õlituse ärajooks
Postitatud: 05.09.2005 14:57
Postitas Marko
kui turbo õlituse ärajooks asub karteripõhjust 10cm allpool siis mis variantidega annaks õli siiski karterisse juhtida?
omal oli mõttes bensupump turbost tuleva õlitoru ja karterisse mineva toru vahele panna. seal võib jama jälle tekkida rõhuga mida pump karterisse lööb
kas keegi teab paremat lahendust? kollektorit, sumpsi ja cooleri torusi ei tahaks uusi tegema hakata.
Postitatud: 05.09.2005 16:50
Postitas Simpson
Sellise variandiga, et turbo õli äravool on allpool ei kesta turbo kaua. Varem oleks võind mõelda paigutuse peale. Ise üldiselt bensupumba variandis julgeks kahelda(ei kasutaks seda).
Postitatud: 05.09.2005 16:52
Postitas Samvel
selleks on spetsiaalsed õlipumbad. Sama põhimõtet kasutatakse auto tagaosas põhja all paigutatud turbodega. Otsi, netis peaks infi olema
Postitatud: 05.09.2005 17:30
Postitas Marko
ma hetke seisuga mõtlesin sellise variandi peale:
turbost õli ärajooksule pump vahele, pump lööb õli mingisugusesse anumasse. anumal on põhjas õli vaba ärajooks karterisse ja peal pool ülerõhu ava, et survet ei tekiks.
sellise anuma meisterdab valmis kuid probleeme tekib ilmselt pumba valikuga
Postitatud: 05.09.2005 17:46
Postitas jk
Osadel autodel peal õlijahutusradikad. Sealt läbi pumbatakse õli pumbaga. Uuri, kas annab mõne sellise auto küljest pump ära keerata. Ntx Toyota Corolla 1.6 mootorid 80-90kw.
Postitatud: 06.09.2005 9:41
Postitas Marko
to: jk
tänud,
oskad corolla väljalaske aasta ka öelda? nii oleks ilmselt lihtsam otsida, romulatest vennad esimese asjana tahavad aastat teada.