1. leht 2-st

Müüdud: GT3076R

Postitatud: 18.05.2009 10:28
Postitas Astrona
EDIT:
Müüa turbo GT3076R ja väljalaskekollektor Nissan CA18DET mootorile.

Postitatud: 19.05.2009 0:51
Postitas Astrona

Postitatud: 26.05.2009 10:06
Postitas Astrona
Turbo hind: 10000.-
* .60 A/R külm-koda,
* Turbonetcis'i 0.48 A/R T3 kuumkoda 4-polt-100mm väljund.
Sõitnud on paar tuhat km. Hetkel veel auto küljes (proovimisvõimalus), aga vabaneb 1-2nädala jooksul.

Pakun ka:
1000 * lõdvikupõlv turbost cooleri poole + rv-cooleri-toru
350 * 100mm 4-polt 10mm-paks flants
3000 * T3/T4 roostevaba toru kollektor CA18DET mootorile, uus, karbis
Pilt
?? * väline wastegate korralik, uus, karbis, koos flantsidega ja vooliku stutside ja poltidega (täpsustused hiljem - oli vist 35mm, ja Tial originaal või samaväärne)

Postitatud: 13.09.2009 16:34
Postitas Astrona
See turbo puhus dünos 436hp (480hj/530Nm CA18DET mootorist)
http://www.dynomax.ee/gra5.jpg
GT3076R info

Turbo hind: 10000.-
* Garrett (mitte hiinakas)
* .60 A/R külm-koda,
* Turbonetics'i 0.48 A/R T3 kuumkoda 4-polt-100mm väljund.
Pealt näha on kuumkoda poole suurem kui T25.64 - ei saagi aru kuidas ta vaid .48 saab olla - aga muud märgistust ma sealt ei leidnud.
Tegemist siis GT30 seeria kõige suurema turboga, millele pandud kõige väiksem, kuumkoda, et väiksema mootoriga varem spooliks. Kompressor on kuni 3bar ja 550hj.

Turbo on nüüd auto pealt maha võetud.
Müün ainult turbot (kollektor pole enam müügis).

Postitatud: 13.09.2009 19:23
Postitas zoom1
Orig T25 turbol on turbine .48ar ja T28 s14 omal .64
Üldiselt peaks T3 .48 koda vastama T25 .64 kojale ja muidugi on T3 kojal suurem wheel

Otsin hetkel miskit taolist aga konkreetsel pakkumisel on 2 miinust ja ainult 1 pluss, seega jääb vist ära :-D
Ei sobi mulle compressori trim ja hind, küll aga on laagrid jälle head ;)

Kuid räägi kuna väljub vaakumist, kuna max boost ja kas lõpus boost kukub?

Postitatud: 14.09.2009 10:02
Postitas Astrona
zoom1 kirjutas:Orig T25 turbol on turbine .48ar ja T28 s14 omal .64
Üldiselt peaks T3 .48 koda vastama T25 .64 kojale ja muidugi on T3 kojal suurem wheel

Otsin hetkel miskit taolist aga konkreetsel pakkumisel on 2 miinust ja ainult 1 pluss, seega jääb vist ära :-D
Ei sobi mulle compressori trim ja hind, küll aga on laagrid jälle head ;)

Kuid räägi kuna väljub vaakumist, kuna max boost ja kas lõpus boost kukub?
Boosti kukkumist pole näinud, tegemist ikkagi peaaegu hübriidiga.
Kui GT28.64 turbiini koda kõrvale panna, siis see on ausalt 2x suurem. 1 asi on T3 sisend-flants, aga sama kauguse (R) peal (mõõdetuna võllikeskpunktist) on tal tõesti läbimõõt sama kui T25.64'al, kuid antud turbiini enda R on nii suur, et kui labade otstest hakata kaugust mõõtma, siis on ta oluliselt jämedam. Võta piltlikult 20cm turbiin koos kojaga 0.01AR, ja see oleks suurem kui T25.86AR. Ja pakun, et antud wheeli ristlõige on ca 3x suurem kui stock T25 ja 2x suurem kui GT28.
Noh spool sõltub kõigest... 1.'ga sain rõhu üles ~6500. 2.ga alustades ~5000 juures, 100 pealt maantel 3. panna ja veereda 2 sekundit ilma vajutamata, siis spoolib momentaalselt üles. Kui kohe vajutada, peab 1sekundi veel ootama. Dünograafikult on näha, et 4000 peal 125hj mootorist 4500/215, 5000/380hj. Mul peale seadistamist hakkas ta 1sek varem üles tulema, aga põhiliselt low rpm võimsuse kasvu tõttu - spooli pöörded jäid vast samaks. Ausalt praegu mul gt2876r.64 spoolib aeglasemalt - vaja uurida. Ja spooli näide 4.'da käiguga, kui 100 pealt 4. panna siis 100-150 on isegi vist kehvem tõmme kui 150-200kmh :) - noh enamvähem konstantne tõmme.
Ma 1.7bariga sõitsin aint 200m, seega ei oska rohkem kommenteerida, aga muidu antud kompressori max boost on 3bar - tugev tükk!

Postitatud: 14.09.2009 11:12
Postitas Mihkel
Kas te võtate neid kuumakoja suurusi sest või väljast vaadates?
Tahate väita, et kõikidel kuumakodadel on seinapaksused identsed?

GT28 turbiini flow versus GT30 turbiini flow:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... turb_e.jpg
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... turb_e.jpg

Postitatud: 14.09.2009 11:45
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Kas te võtate neid kuumakoja suurusi sest või väljast vaadates?
Tahate väita, et kõikidel kuumakodadel on seinapaksused identsed?

GT28 turbiini flow versus GT30 turbiini flow:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... turb_e.jpg
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... turb_e.jpg
Kindlasti pole seinapaksused identsed. Ma pole mõõtnud. See selleks - vaevalt et 1 sein nüüd põhjendamatult õhem oleks tehtud :).
Nojah see on see vana rusikareegel, et GT30.63 ~= GT28.86 jne. Aga kas see effektiivsuse % ei mõjuta omakorda tulemust?
GT35R flow on antud eff70% juures sama sisend-, väljund-flants ja ka sama A/R'i juures +20% vs GT3076R'iga. Ei tasu unustada, et seal võib olla. Ega mina kah ei tea - ausalt öelda pole ma isegi mõõtnud, ega ka koodijärgi otsinud.

Igastahes praktikas võrreldava GT28.T25.64'ga tuli dynomaxis lagi ~350hp peal ja GT30.48'ga ~100HP kõrgemal (mis võis olla isegi kompressori lagi). Ehk GT3076.T3.48 ~= GT28R.T25.86. Aga kõiges võib kahelda. Võibolla see polegi GT3076R :lol: vaid T04E-50_st3, millel kah T3.48 kojaga pakutakse kuni 600hp. Või siis "Garrett T3/60-1, .48 A/R". Ok kel on huvi 450+HP turbo kohta andku teada, uurin siis täpsemalt.

Postitatud: 14.09.2009 12:42
Postitas Mihkel
Kas sa laest rääkides ka TIP-i mõlemal juhul mõõtsid?
Ilma selleta on IMO tegu vaid oletusega.

Postitatud: 14.09.2009 13:02
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Kas sa laest rääkides ka TIP-i mõlemal juhul mõõtsid?
Ilma selleta on IMO tegu vaid oletusega.
antud kollektori pole TIP mõõtmisaukugi. Jah tegu on oletuse, mis on väga tõenäoliselt õige.
Vaata ise graafikuid.
http://www.foto24.ee/showPhoto.php?photoID=1524630 350hp 5700RPM 1.5bar
http://www.dynomax.ee/gra5.jpg 440HP 6300RPM
Kui see pole High TIP, siis ma ei tea mis see on.
On sul ostuhuvi kah :) või niisama norid?

Postitatud: 14.09.2009 13:07
Postitas Mihkel
Ma lihtsalt üritasin aru saada teie mõttekäikudest, ostuhuvi pole, nii GT2876R kui GT3071R riiulis seismas juba.
Ma tahtsin vist jõuda selleni, et need numbrid olid lagi kuumakoja tõttu, mitte kompressori tootlikuse tõttu.
Kahjuks on kogu see süsteem kompromiss ja üliväikse kuumakojaga pole mõtet ka ülisuuri lõppvõimsusnumbreid oodata.
Vähemalt nii olen mina endale asja selgeks teinud.

Postitatud: 14.09.2009 14:57
Postitas Astrona
Jah, kompressor ise on sel ~600-650HP. Turbiini koda AR.48 piirab, aga 500HP peale ära (.). Ja need numbrid eeldavad kah juba head kaant ja korralikku mootori effektiivsust. 12HP / lbs/min. Võrdluseks GT2876R.64 kompressor peaks puhuma 575HP sama effektiivsusega, aga turbiin pirab selle 400HP peale (.86'ga saaks ~470HP).
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... turb_e.jpgSelle turbiinigraafiku järgi võiks oletada, et .48 puhub ainult ~400HP. Praktika näitas aga 436RWHP (mitte finetune) eeldusel, et Dynomax ei valetanud rohkem kui tavaliselt (arvestan juba niigi väikeste 8.5% veermikukadudega).

Kui numbrid liiga suured tunduvad, tõmba 10-20% maha :lol:

See peaks olema huvitav mingil suuremal kõva varuga mootori peal, kus saaks ära kasutada seda 3bar @ 4000RPM vms :)

Postitatud: 15.09.2009 10:53
Postitas Astrona
Turbo on suht uus (sõitnud 15000km)
Õiglasem hind oleks vist EDIT: 9250.-

Postitatud: 07.10.2009 10:31
Postitas Astrona
8750.-

Postitatud: 07.10.2009 10:49
Postitas stryk3r
opeli 2.0 ecotec-ile sobib ve ? kui suur lag tuleb umbes?