1. leht 2-st

Mazda 626 kupee ´89

Postitatud: 03.09.2005 23:25
Postitas MazdaGTI
Sooviksis sellisele isendile teha pisut jõudu juurde. Mootoriks FE3N 2.0i DOHC. Nüüd ütlete, et milles küssa. Aga kust saada sellele mootorile nukkasid,vänta, kepse ja kolbe :shock: ja mis turbo sinna sobiks :?

Postitatud: 04.09.2005 7:34
Postitas aibast
sa tahad Fe3N jõudu juurde saada? Hmm, kui ma ei eksi peaks see olema selle aja üks võimekamaid motosid mazdal.

Re: Mazda 626 kupee ´89

Postitatud: 04.09.2005 11:32
Postitas Siim
MazdaGTI kirjutas:Sooviksis sellisele isendile teha pisut jõudu juurde. Mootoriks FE3N 2.0i DOHC. Nüüd ütlete, et milles küssa. Aga kust saada sellele mootorile nukkasid,vänta, kepse ja kolbe :shock: ja mis turbo sinna sobiks :?
http://forum.miata.net/cgi-bin/ultimate ... =021069;p=
http://www.nolimitmotorsport.com/wiseco/apps-Mazda.html

Postitatud: 04.09.2005 15:05
Postitas Kuuno
jälle üks sellistest teemadest...kas sa tead palju sa jõudu juurde tahad? Kas sa tead kas on yldse nt nukkasid selleks vaja vahetada? sama ka kolbide kohta

Postitatud: 05.09.2005 4:34
Postitas MazdaGTI
Eesmärki täipselt polegi, aga alla 250hp kah ei sooviks. Ja küssa ongi just selles, kas tasub üleüldse turbot panna?! Laki vähemalt väitis et peaks pisut odavam tulema. :roll:

Postitatud: 05.09.2005 7:54
Postitas Raceboy
Siis loe foorumis eelnevaid sarnaseid teemasid ning "Maximum Boosti", saad nii mõnelegi oma küsimusele vastuse.

Postitatud: 05.09.2005 8:19
Postitas Kuuno
turbo on kasu teguri poolest kõige efektiivsem ilmselt aga eelkõige pane paika mida sa tahad ja palju sul raha on! neid kes mõtlevad et võiks on liiga palju ja neid kes selle ära teevad on vähe

Postitatud: 05.09.2005 9:39
Postitas MazdaGTI
Aga palju turbo paigaldamiseks üldse ümberehitust on stock mootorile vaja teha :?: plokikaane tihend, kas võivad jääda samad rõngad kolvid jne. :oops: Ühesõnaga oleks siis soov möne asjatundjaga asja konsulteerida, ehk isegi parem olets vist näost näkku :roll: Kui keegi viitsib, siis andge privaga märkku.

Postitatud: 05.09.2005 9:59
Postitas Kuuno
kõigepealt põhitõed - http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=565

keegi ei atha olla ebaviisakas vms aga tead kui palju on sinusuguseid :) keegi ei vaevu midagi uurima ja tullaks uuritakse koguaeg põhitõdesid mille võiks endale ise selgeks teha!

Postitatud: 05.09.2005 12:41
Postitas MazdaGTI
Saan kõigest aru, aga mu tehniline inglise keel on nõrgavöitu :oops: aga eks üritan kuidagist hakkama saada :(

Postitatud: 05.09.2005 12:43
Postitas Kuuno
otsi siin foorumis ka teisi teemasid, nendest on juttu olnud!

Postitatud: 05.09.2005 12:58
Postitas MazdaGTI
OK ;) Paluks mitte vihastada :roll: Kõik ei haara asju lennult :oops: Aga tahtmist mul on ja eks ma üritan teisi vähem oma algaja küsimustega tülitada :!: Rahu ainult rahu 8)

Postitatud: 06.09.2005 18:45
Postitas aibast
Tõsiselt arvates, pole sul turboga mõttet, ta niigi hea moto. Esiteks mis sul kompressioon on. Kui kisub liiga kõrgeks võib tulla probleeme kui pistad asjale turbo peale. Kipub detonatsiooni sisse tõmbama, mis on sama turbomotole kui vesi mobsikule. Asju mida jälgida on palju palju. Ise veel päris hästi kõike ei tea ning kindlasti ole siin kõvasti targemaid olemas. Nagu soovitaud jeska sellest targast raamatust järgi :)

Postitatud: 06.09.2005 20:27
Postitas MazdaGTI
Täipselt ei teagi, http://www.autoweek.nl/ pakub ühe versioonina 9,2:1 ja teisena 10:1 ning http://www.globalcar.com/datasheet/Mazd ... ona2.0.htm näitab kah 10:1. Aga uurin ühe isiku käist täipsemalt järgi ;)

Postitatud: 06.09.2005 23:56
Postitas Silwer
MazdaGTI kirjutas:Täipselt ei teagi, http://www.autoweek.nl/ pakub ühe versioonina 9,2:1 ja teisena 10:1 ning http://www.globalcar.com/datasheet/Mazd ... ona2.0.htm näitab kah 10:1. Aga uurin ühe isiku käist täipsemalt järgi ;)
Õige juhtimise korral pole kumbki neist probleemiks, et turbo peale aretada...