1. leht 1-st
Surve radiaatoris?
Postitatud: 16.05.2009 13:06
Postitas Rain573
Tekkis siis selline küsimus, et kui plokikaane tihendivahelt peksab survet radiaatorisse, siis kuidas sellest aru saada? Seda ma juba tean, et radiaator, lõdvikud jne võivad katki minna jne. Aga mind huvitab mis toimub paisupaagis? Näiteks kui mootor on töösoe ja keerata paisupaagi kork maha kas siis ajab palju jahutusvedeliku välja? Või kui mootor panna ilma paisupaagi korgita käima sis peaks sealt mulle ajama ja paarutades hakkab jahutusvedeliku välja ajama? Või hakkab jahutusvedeliku väljaajama ka siis kui tihend on terve?
Rain
Postitatud: 16.05.2009 13:18
Postitas Veix88
Kui plokikaane tihend läbi laseb, siis kogunevad need gaasid salongi soojendusradikasse ja salongi ei hakka enam sooja õhku puhuma(ei pruugi alati). Mul tihend peetis oli, siis läks nt mootor hästi kiiresti soojaks ja ventikas undas ees pidevalt. Mingi surve paisupaagis peab olema, sest siis ei lähe tosool nii kiiresti keema. Töösooja mootoril ei ole soovitatav eriti seda paisupaagi korki maha keerata, olen ise maha keeranud, midagi ei ole juhtunud.(ei soovita kellelgi teha seda !) Koha peal, kui mootor tiksub, siis ei tohiks küll paisupaagist tosooli välja ajada, vähemalt minu autol ei aja.(vb sul liiga palju sisse pandud seda).
Postitatud: 16.05.2009 14:01
Postitas ahto42
Oleneb süsteemist. Minul juhib radikakork paisupaagi tööd. Oli juhus kui kork ei lasknud paisupaagist vedelikku tagasi ragikasse, aitas korgi vahetus. Kui pärast seisma jätmist ka mulle tuleb, siis tihend või kaas ise.
Postitatud: 18.05.2009 9:28
Postitas onesuspect
Lihtne variant, võta küünlad maha ja lase surve silindrisse ja siis vaata kas radikast hakkab mulle tulema või mitte.
Postitatud: 18.05.2009 14:12
Postitas juss
Jahutus süsteem on normaalne surve ca. 0.8 bar.(oleneb masinast) Enamjaolt, kui on korgiga radjaator, siis võib paisupaagi korki maha keerata kuumalt, aga kui kork radikal puudub siis ei tasu. Kuna Siis on ka paisupaagis surve sees, ja sealt tuleb ikka omajagu jahutusvedelikku välja.
Suht suure tõenäosusega peaks ka siis jahutusvedelikku kaduma, kui tihend lekib, kuid ei pea kaduma.
Postitatud: 20.05.2009 17:47
Postitas Miq
õli on puhas, ei ole mingit läga täis?
Postitatud: 21.05.2009 0:11
Postitas murjam
Just sain enda CA18-l kaanetihendi maha (selgelt näha, et katki). Viga avaldus sedasi, et lõi jahutusvedeliku paisupaaki (õhk sattus jahutussärki), mispeale radiaator lõpuks pooltühjaks jäi ja temperatuur tõusma hakkas.
Kui radika kork maas ja vesi sealt läbi käis (mootor töösoe), siis gaasi andes oli näha mullikesi jahutusvedelikus.
Postitatud: 22.05.2009 9:29
Postitas Rain573
Õli on puhas, jahutusvedelik on puhas! Normaalselt sõites ei juhtu suurt midagi temp püsib normis ja kõik ok. Aga kui peenestama hakata siis läheb keema

Eile sai vaadatud seda asja ja lastud temp korra üles, Ise arvan, et termostaat on kinni! Sellepärast, et temp oli laes aga radiaator ees külm. Täna võtan termostaadi välja vaatan mis sis tegema hakkab!
Postitatud: 23.05.2009 1:08
Postitas murjam
Kas termostaadi vahetus/eemaldamine aitas?
Kui ei aidanud, ei jää muud varianti üle kui kaanetihend/kaanes mõra.
Mu masinal olid samuti õli ja jahutusvedelik kenasti puhtad mõlemad ja radiaator vaid 1/3 jagu kuum (ülejäänu oli ülevalt tühi ja seal vesi ei ringlenud).
Postitatud: 25.05.2009 11:39
Postitas Rain573
Termostaadi äravõtmisest ei olnud abi! Ikka sama jama. Kõigehullem on see, et mootor oli just lahtivõetud

Igasugu tihendit tellimisega läheb jälle 2-3 nädalat

Ja see asi ei käi just kõigelihtsamalt lahti ka. Tuleb mootor maha võtta

Aga mis teha, kui sõita isu sis tuleb see töö uuesti ette võtta

Postitatud: 25.05.2009 13:57
Postitas Mihkel
Kaane tihendipind ja ploki tihendipind olid uuuesti lihvitud?
Postitatud: 25.05.2009 13:57
Postitas Mihkel
Kaane tihendipind ja ploki tihendipind olid uuuesti lihvitud?
Postitatud: 25.05.2009 15:14
Postitas Rain573
Mihkel kirjutas:Kaane tihendipind ja ploki tihendipind olid uuuesti lihvitud?
Kahjuks mitte
