1. leht 12-st

VW Corrado 1.8 16vT -Jans-

Postitatud: 15.05.2009 17:29
Postitas jans
Algselt:

2.0 100kw (9a) mootor
automaatkast

Nüüd

Mootoriruumis:

* 9A 2.0 Dohc 16v kaas
* G60 PG mootoriplokk
* Walbro GS342 kütusepump( 255l/h).
* Audi S2 kepsud ja kolvid
* TDO5HR 16G6-9.8T turbo (evo 8 ) sisemise WG-ga
* Mootoris uued kuluosad (Kolbenscmidt)
* Mootoriplokk hoonitud ning silindrid üle mõõdetud
* Uued kepsu-ja kaanepoldid, samuti nukkvõlli raamide poldid.

* MegaSquirt'n'Spark V3.0
* MegaSquirt juhtmestik
* Innovate Motorsports LC-1 WideBand + XD 16 näidik

* Custom sisselaskekollektor(voolavused mõõdetud)
* Custom väljalaskekollektor(teibitud)
* Custom36-1 Trigger wheel
* Audi AEB mootori pihustilatt
* Bosch MotorSport 2x2 coilpack
* GM IAT sensor
* 550cc Subaru pihustid
* Intercooler (550x230x65 kärjega)
* 2,5" Sisselasketorustik
* 3" RV Downpipe+ 2,5"väljalasketorustik
* HKS SSQV BOV
* Pidurimeistri katetega originaal siduriketas

Väljast:

* JOM Coiloverid
* 17" valuveljed "Roriform"
* Artec S1 16" veljed. Ees 9*16, taga 10*16
* In Pro clear esituled
* In Pro clear suunad+ udutuled
* RECARO elektriliselt reguleeritav originaal beez nahksisu
* RIEGER-i pikk kulm koos võrega

Seest:

* Autogauge Smoke seeria õlirõhu ja boosti näidik
* Innovate XD-16 WB näidik
* Käiguvahetustuli
* RECARO Corrado originaal beez elektriline nahksisu
* JOM-i kroomist lävepakukatted
* Head Unit Pioneer DEH-77MP
* Võim Alpine PMX-F640
* Woofrid Alpine SWE-1243E (2tk)



Pilt

Postitatud: 16.05.2009 18:17
Postitas Rommi
suht palju tehtud,aga ette ei soovita plaanida asju et "ohh varsti" saab liikuma:D siis kipub midagi just katki vms minema:D

Postitatud: 16.05.2009 19:06
Postitas DanM
Ootan huviga lõpp lahendust :) Äkki saan ka mõne kasuliku idee! Kuhu cooleri plaanid panna, kas jääb originaal stange jne. Ootan pilte;)

Postitatud: 16.05.2009 22:22
Postitas jans
DanM kirjutas:Ootan huviga lõpp lahendust :) Äkki saan ka mõne kasuliku idee! Kuhu cooleri plaanid panna, kas jääb originaal stange jne. Ootan pilte;)
Cooler on küljes, piltki arvutis olemas.
Pärast mõnekümne minutilist pusimist piltidega, ei jõudnud üle 1 pildi postitadagi.

Cooler ise muidu stange taga, maast 6-7cm kõrgusel. Kahjuks kõrgemale ei kannatanud panna, kuna pukseerimiskonks oleks täpselt torudele ette jäänud. Siiralt loodan, et seda sealt minema ei sõida.

Lisan pildi kohe, kui piltide üleslaadimisega sõbraks olen saanud

Postitatud: 17.05.2009 17:14
Postitas tommy99
6-7cm on Eesti tänavatel ikka väga väike vahe, ise suutsin täna Tartus Sõprus pst ristsis jääda karteriga kinni, õnneks läksin tasakesi ning midagi ei juhtunud lükati kergelt tagasi ning ronisin siis vagude tippu. Auto on maast mingi 9-10cm.

Postitatud: 17.05.2009 22:30
Postitas jans
Coolerist pilt siis Dan-ile

Pilt

Raido G1-l esilisa maast sama kõrgel kui mul cooler. Senimaani ta õnneks kuskile vastu sõitnud ei ole.
Tuleb tähelepanelikum olla

Postitatud: 18.05.2009 1:26
Postitas Astrona
Sikutusaas ei tohiks IMO määrata cooleri asukohta. Kui plaanid tõesti slepis sõita, siis lase see konks ikkagi mujale keevitada, enne kui uut coolerit lähed ostma. Kõrgemale tõstes ei jääx jällegi korralikku õhuvoolu, aga keegi ei käsi ju konkreetselt selle stangega sõita kah. Hea oleks kui saaks ikka iluvõre taha selle tõsta, aga karta on, et siis jäävad juba poolraamid vms ette...

Postitatud: 18.05.2009 9:19
Postitas hents99
tommy99 kirjutas:6-7cm on Eesti tänavatel ikka väga väike vahe, ise suutsin täna Tartus Sõprus pst ristsis jääda karteriga kinni, õnneks läksin tasakesi ning midagi ei juhtunud lükati kergelt tagasi ning ronisin siis vagude tippu. Auto on maast mingi 9-10cm.
Ja kus on nii madala auto puhul pantser?

Jaanus, ma katsun sulle täna kütuselati materjali tuua.

Postitatud: 18.05.2009 9:52
Postitas jans
Astrona kirjutas:Sikutusaas ei tohiks IMO määrata cooleri asukohta. Kui plaanid tõesti slepis sõita, siis lase see konks ikkagi mujale keevitada, enne kui uut coolerit lähed ostma. Kõrgemale tõstes ei jääx jällegi korralikku õhuvoolu, aga keegi ei käsi ju konkreetselt selle stangega sõita kah. Hea oleks kui saaks ikka iluvõre taha selle tõsta, aga karta on, et siis jäävad juba poolraamid vms ette...

Sikutusaasa asukoha muutmisega ei viitsi eriti praegu vaeva näha.
Ei plaani slepis sõita. Kui juhtubki miskit, siis kümneid kilomeetreid tagurpidu slepis ka sõita ei tahaks. Oleks üldse selle sealt maha lõiganud, kuid targemate sõnutsi ei saavat siis rajal sõita kui konksu pole( kiirendusrada)
Kui uue stange panen, siis cooler on täpselt norm kõrguse peal stange suhtes.

Iluvõre taha ei mahu.

Postitatud: 18.05.2009 10:02
Postitas Mihkel
Corradole on üldse ülisitt normaalselt coolerit paigaldada.
Ainuke normaalne lahendus on stange vahetus ja ka siis on ava suht kitsas.

Postitatud: 18.05.2009 10:49
Postitas Astrona
jans kirjutas:Sikutusaasa asukoha muutmisega ei viitsi eriti praegu vaeva näha.
Ei plaani slepis sõita. Kui juhtubki miskit, siis kümneid kilomeetreid tagurpidu slepis ka sõita ei tahaks. Oleks üldse selle sealt maha lõiganud, kuid targemate sõnutsi ei saavat siis rajal sõita kui konksu pole( kiirendusrada)
Kui uue stange panen, siis cooler on täpselt norm kõrguse peal stange suhtes.

Iluvõre taha ei mahu.
Rajast nii palju, et eestpoolt püstakuid võib kõik ära lõigata, puudutada ei tohi ainult poolraame ja püstakuid :) Mis tähendab, et ei mahu :) ?

Postitatud: 19.05.2009 9:12
Postitas jans
Esialgu see konks jääb sinna sellisel kujul nagu ta on. Kui asi väga hulluks läheb, siis keeran autot kõrgemale

Postitatud: 21.05.2009 0:10
Postitas jans
...nüüd oleks küll natukene abi tarvis.

Kasutataval turbol sisemine WG, ning wg poolne osa turbol väga imelik ( pildil siis vasakpoolne koda)
Flants downpipe jaoks tehtud, kuid lähemal uurimisel ja mõõtmisel selgus et seda wg poolset downpipe toru ikka paras jebla teha samasugust, nagu on see imeliku kujuga auk.
Kas ilmtingimata on vajalik teha täpselt samasuguse kujuga toru, nagu see wg poolne koda?
Kas piisaks kui kasutaks ligilähedaseima mõõduaga tavalist ümmargust toru, ning ülejäänu täidaks ära?

Pilt

Postitatud: 21.05.2009 0:12
Postitas Mihkel
Hea oleks kui sa saad selle kontuuri ühtlaselt ümmarguseks toruks kokku viia.
Iseenesest see pole midagi ületamatut, fikseerid flantsist natuke eemale toru otsa ära ja siis hakkad seinu ümber ehitama sinna.

Postitatud: 21.05.2009 9:16
Postitas jans
Mihkel kirjutas:Hea oleks kui sa saad selle kontuuri ühtlaselt ümmarguseks toruks kokku viia.
Iseenesest see pole midagi ületamatut, fikseerid flantsist natuke eemale toru otsa ära ja siis hakkad seinu ümber ehitama sinna.
Asja teeb keerulisemaks ka see, et see vasakpoolne toru tuleb ju parema sisse viia.
Et see minu varjant ei läheks siis kohe mitte( ligilähedase mõõduga ümmargune toru)?