Toyota Supra MKIV T 6spd ::: 1993 ::: $upr@
Postitatud: 11.05.2009 7:43
Tervist!
Olen pealkirjas mainitud isendit omanud nüüdseks üle kahe aasta ja on tagumine aeg temakese kohta teema teha.
Natuke ajalugu:
Auto toodud Jaapanist. Rool kolis vasakule Eestis. Isend oli täiesti stock japside versioon kuni läinud talveni. Twinturbo, hardtop 6ne manuaal.
Talveks sai masin viidud tuttava tuttava remondimehe juurde, kes autole siduri, coilid ja muid pisividinaid peale jukerdas.
Peale seda veeres auto järgmisesse töökotta, kus hetkel töö käimas.
Muudatuste nimekiri:
- JDL esi- ja tagumine pamper, küljed.
- Ebay intercooler + torud.
- D2 coiloverid ja pidurid 330mm ketastega.
- CCW C2K Black Anodized 18" veljed+ Toyor888 (315/30taga, 285/35 ees)
- Exedy Hyper Twin sidur.
- HKS carbon Titanium summuti
- KKD Motosport kahekojaline väljalaske kollektor.
- Titan fuel rail ja 1500cc bosch pihustid.
- 2x Walbro 255L kütusepumbad.
- HKS nukirattad.
- HKS 264 nukid.
- HKS Twin Power süütevõimendi
- Holset HX40 Super 16cm2 ar. T3 kahekojaline turbiin.
- HKS ssq bov, läheb suurema vastu vahetusse.
- Tial 44mm WG
- Turvakaar
- Cobra korvistmed
- jpm pisiasju
Tööd tehtud VKM motorsis.
2011 kevad tahaks nüüd lõpuks rohkem sõita, kui garaažis istuda. Vahetusse läheb vaid BoV, mis hetkel liiga väikene.
Pikas perspektiivis tahaks temast teha kiire kurvisõidu ja mugava driftimise auto. Päris eksreemsust (ülimat kaalukergendust jms) taga ei aja.
Seoses lähitulevikus plaanitavate töödega otsin meistrit, kes ehitaks autosse korraliku puuri. Visioon olemas.
Esialgu kõik.
Panen siia ka paar linki ja pildikest kah.
Supra baasinfo:
http://www.sportsluxurycars.com.au/vehi" onclick="window.open(this.href);return false; ... _supra.htm
Esimest põhjamaa talve talumas.

Rohkem infot õige varsti.
Kristjan
Olen pealkirjas mainitud isendit omanud nüüdseks üle kahe aasta ja on tagumine aeg temakese kohta teema teha.

Natuke ajalugu:
Auto toodud Jaapanist. Rool kolis vasakule Eestis. Isend oli täiesti stock japside versioon kuni läinud talveni. Twinturbo, hardtop 6ne manuaal.
Talveks sai masin viidud tuttava tuttava remondimehe juurde, kes autole siduri, coilid ja muid pisividinaid peale jukerdas.
Peale seda veeres auto järgmisesse töökotta, kus hetkel töö käimas.
Muudatuste nimekiri:
- JDL esi- ja tagumine pamper, küljed.
- Ebay intercooler + torud.
- D2 coiloverid ja pidurid 330mm ketastega.
- CCW C2K Black Anodized 18" veljed+ Toyor888 (315/30taga, 285/35 ees)
- Exedy Hyper Twin sidur.
- HKS carbon Titanium summuti
- KKD Motosport kahekojaline väljalaske kollektor.
- Titan fuel rail ja 1500cc bosch pihustid.
- 2x Walbro 255L kütusepumbad.
- HKS nukirattad.
- HKS 264 nukid.
- HKS Twin Power süütevõimendi
- Holset HX40 Super 16cm2 ar. T3 kahekojaline turbiin.
- HKS ssq bov, läheb suurema vastu vahetusse.
- Tial 44mm WG
- Turvakaar
- Cobra korvistmed
- jpm pisiasju
Tööd tehtud VKM motorsis.
2011 kevad tahaks nüüd lõpuks rohkem sõita, kui garaažis istuda. Vahetusse läheb vaid BoV, mis hetkel liiga väikene.
Pikas perspektiivis tahaks temast teha kiire kurvisõidu ja mugava driftimise auto. Päris eksreemsust (ülimat kaalukergendust jms) taga ei aja.
Seoses lähitulevikus plaanitavate töödega otsin meistrit, kes ehitaks autosse korraliku puuri. Visioon olemas.
Esialgu kõik.
Panen siia ka paar linki ja pildikest kah.
Supra baasinfo:
http://www.sportsluxurycars.com.au/vehi" onclick="window.open(this.href);return false; ... _supra.htm
Esimest põhjamaa talve talumas.

Rohkem infot õige varsti.

Kristjan