1. leht 2-st

Mida arvata sellistest küünaldest?

Postitatud: 10.05.2009 14:52
Postitas Reims
Tegin paar pilti ka ,et arvamust kuulda.Eile olid veel valgemad,kuigi kõik asjad on nagu paigas.
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 10.05.2009 14:58
Postitas Mihkel
Suht normaalsed kohvipruunid ju.

Et saada täpsemat pilti silindris toimuvast tuleks teha vast üks 3 käigu WOT run ja kohe mootor seisma jätta ning küünlad maha keerata.
Ise pean ka sama asja ära katsetama, et näha kas praeguste küünalde kuumusaste on sobiv või mitte.

Küünlajumal Pärtel oskab ehk lähemalt kommenteerida :)

Postitatud: 10.05.2009 15:01
Postitas Raceboy
Tegelikult on natuke liiga heledad, eriti esimese pildi peal olev alumine küünal.

Vabalthingaval oleks sellised küünlad väga bro, turbomootoril võiks veidi rikkam segu olla, just selle üksiku lahjemalt käiva silindri pärast.

Postitatud: 10.05.2009 15:08
Postitas Mihkel
See viimane võib veidi välgu peegeldus ka olla (kui on välguga tehtud pilt).

Mingi hetk kui Reims mulle näitas neid küünlaid, siis tundusid normaalsed.
Samas edasi auto 28RS-i kohta väga nagu ei käinud :)

Postitatud: 10.05.2009 15:12
Postitas Reims
nüüd sai siin bensiinipaagi majandus ümber tehtud ja tiba rõhku tõstetud ja liigub üksjagu paremini,kuigi jah need küünlad...segu ei ole ka lahja.George arvutis peaks ka mingi logi olemas olema.Kütuserühk ka super,kõik on korras,aga küünlad peaks olema ikkagi tumedamad.

Postitatud: 10.05.2009 15:15
Postitas Reims
Mihkel kirjutas:See viimane võib veidi välgu peegeldus ka olla (kui on välguga tehtud pilt).

Mingi hetk kui Reims mulle näitas neid küünlaid, siis tundusid normaalsed.
Samas edasi auto 28RS-i kohta väga nagu ei käinud :)
no sa oled ju harjunud oma 1,4 rõhuga ka,ja üldiselt on mulje jäänud ,et kõik masinad on sinu jaoks koguaeg lahjad :-D

Postitatud: 10.05.2009 15:41
Postitas Mihkel
Enda omad on juba ammu lahjad aga noh mis sa ära teed, elu on karm. :-D

Auto sõidab nüüd jälle? Teed tõstetud boostiga ka demo?

Su mure vähendaks veidi ilmselt EGT andur VEMS-i kella sabas.

Postitatud: 10.05.2009 20:17
Postitas pr8
Kõigepealt, mis küünalde mark on?

NGK -7 ??? Kui jah, siis vast liiga kuum, see seletaks, et külgelektrood on puhtaks põlenud. Ülelaadimisega tänavaautodel vast ikka -8 parem, race asjadel kasutatakse üldse -9 või -10.

Mis boost?

Neilt piltidelt ei saa näha WOT segu, mis asub sügavamalt sees, ja mille nägemiseks on vastavat lampi vaja, või keermeosa maha lõigata. Nähtav portselani osa on cruisimise segu, mis vast ebaoluline antud juhul, see näitab, et pärast WOT'i on sõidetud.

Tundub just rikas olevat, base ring ka päris tahmane.

Juttu:
http://www.dragstuff.com/techarticles/r ... plugs.html

Mõned pildid:
http://www.dragstuff.com/techarticles/p ... tures.html

Kaart:
http://www.dragstuff.com/techarticles/s ... rence.html

Postitatud: 10.05.2009 22:32
Postitas RICE BURNER
Ühinen Parteli arvamusega. Segu on olnud rikas, mida näitab ära keerme lõpus olev ring. Aga eks küünlaid tuleks uurida ikka meetodil, mida Mihkel soovitas. Täispauk selga ja siis auto seisma.

Postitatud: 10.05.2009 22:41
Postitas Reims
pr8 kirjutas:Kõigepealt, mis küünalde mark on?

NGK -7 ??? Kui jah, siis vast liiga kuum, see seletaks, et külgelektrood on puhtaks põlenud. Ülelaadimisega tänavaautodel vast ikka -8 parem, race asjadel kasutatakse üldse -9 või -10.

Mis boost?

Neilt piltidelt ei saa näha WOT segu, mis asub sügavamalt sees, ja mille nägemiseks on vastavat lampi vaja, või keermeosa maha lõigata. Nähtav portselani osa on cruisimise segu, mis vast ebaoluline antud juhul, see näitab, et pärast WOT'i on sõidetud.

Tundub just rikas olevat, base ring ka päris tahmane.

Juttu:
http://www.dragstuff.com/techarticles/r ... plugs.html

Mõned pildid:
http://www.dragstuff.com/techarticles/p ... tures.html

Kaart:
http://www.dragstuff.com/techarticles/s ... rence.html
samad küünlad jah ja boosti oli vist umbes 1,1bar-i.

Postitatud: 10.05.2009 23:34
Postitas Raceboy
Ise olen kasutanud NGK -7 küünlaid 9.3:1 surveastmel ja @1 bar boostiga ja 125hj/l kohta, polnud mingeid probleeme. Testisin küünlaid justnimelt täisgaasiga kiirendades ja seejärel mootorit väljasuretades, 12.0 segu puhul oli tulemuseks oluliselt pruunim küünal. Tõsi, ta oli pruunim kogu põlemiskambrisse jääval osal (mitte ainult elektroodid ja isolaator).

Postitatud: 10.05.2009 23:54
Postitas Astrona
Kas 1. pildi ülemise küünla ringil olevad valged täpid kah viitavad millelegi näiteks detonatsioonile?

Postitatud: 11.05.2009 0:42
Postitas Samvel
Küünal ei pea olema sugugi nii külm nagu paljud arvavad-kasutavad. Näiteks mr2 4sil CR9+ 2+bar ~600hp mootor töötas ilusti ka NGK7ga.

Postitatud: 11.05.2009 8:11
Postitas Raceboy
Samvel kirjutas:Küünal ei pea olema sugugi nii külm nagu paljud arvavad-kasutavad.
+1

Postitatud: 11.05.2009 8:57
Postitas RICE BURNER
Samuti meie auto peal töötab kõige paremini NGK 7 vask küünal.