1. leht 1-st

KYB AGX amordid - kogemusi?

Postitatud: 07.05.2009 15:55
Postitas Axxept
Tere,
Kas kellelgi on olnud kokkupuude KYB AGX seeria amortidega või Ultra SR-ga? Muljed, arvamused, vastupidavus jne.
Mis on plussid ja miinused, ning mis võiks olla alternatiivid?

Postitatud: 08.05.2009 11:33
Postitas Taavi
Mul on AGX-id. Millegi üle ei kurda, suht jäigaks saab kruttida, aga tagantjärgi tarkus on ikka see, et minu vedru ja amordi kombo maksumuse eest oleksin korralikud uued coilid saanud :)

Postitatud: 08.05.2009 11:50
Postitas Axxept
Palju sul regullida annab, mitu astet? Sul on nad 200sx-l? Regull käib amordi pealt nagu KONIdel?

Postitatud: 08.05.2009 16:04
Postitas zoom1
Nissanil käis külje pealt regull, vähemalt esimestel. See siis S13 puhul.
Alternatiiv ongi koni, ise võtsin ka konid sellepärast et ülevalt regullitavad.

Postitatud: 09.05.2009 13:21
Postitas Taavi
S14 käib esimestel regull pealt - 4 astet, tagumistel küljepealt nupust - 8 astet.

Postitatud: 09.05.2009 13:37
Postitas cartman
Taavi kirjutas:S14 käib esimestel regull pealt - 4 astet, tagumistel küljepealt nupust - 8 astet.
Sama ka eclipse omadel. Mina olen igatahes rahul . Pehme ja jäiga vahe on päris suur(mul koos punase vedruga)

Postitatud: 09.05.2009 13:41
Postitas cartman
Taavi kirjutas:Mul on AGX-id. Millegi üle ei kurda, suht jäigaks saab kruttida, aga tagantjärgi tarkus on ikka see, et minu vedru ja amordi kombo maksumuse eest oleksin korralikud uued coilid saanud :)
Palju siis maxid, et selle raha eest korraliku coili olex saand?

Postitatud: 09.05.2009 16:19
Postitas Axxept
cartman kirjutas:
Taavi kirjutas:S14 käib esimestel regull pealt - 4 astet, tagumistel küljepealt nupust - 8 astet.
Sama ka eclipse omadel. Mina olen igatahes rahul . Pehme ja jäiga vahe on päris suur(mul koos punase vedruga)
Mis firma vedru kasutad?

Postitatud: 09.05.2009 20:50
Postitas cartman
Mul on Eibachi punased 35mm madaldusega. KYBde puhul pidi kvaliteeti tähendama tootja maa. Made in Japan on ok, muu pidi suht BS olema(nii räägitaxe)

Postitatud: 10.05.2009 0:24
Postitas Taavi
cartman kirjutas:
Taavi kirjutas:Mul on AGX-id. Millegi üle ei kurda, suht jäigaks saab kruttida, aga tagantjärgi tarkus on ikka see, et minu vedru ja amordi kombo maksumuse eest oleksin korralikud uued coilid saanud :)
Palju siis maxid, et selle raha eest korraliku coili olex saand?
No praeguse kursiga saaks S14-le Apex Performance (UK) coilid ca 10k EEK sh. transport.

Postitatud: 10.05.2009 11:01
Postitas Astrona
S13 esimeste regull pealt 4 asendit, tagumiste oma alt 8 asendit. Tänavale oli pehmeim variant isegi natuke liiga jäik. Jäiga asendiga oli täiesti kart.

Postitatud: 14.05.2009 11:51
Postitas Ar21
Impreza GT esimestel AGX-idel regullimine ülevalt nagu Konidel, ainult, et 4 astmes. Tunde järgi kõige pehmem aste oli umbes sama nagu mõne tavalise gaasiamaordi jäikus.