1. leht 1-st
KYB AGX amordid - kogemusi?
Postitatud: 07.05.2009 15:55
Postitas Axxept
Tere,
Kas kellelgi on olnud kokkupuude KYB AGX seeria amortidega või Ultra SR-ga? Muljed, arvamused, vastupidavus jne.
Mis on plussid ja miinused, ning mis võiks olla alternatiivid?
Postitatud: 08.05.2009 11:33
Postitas Taavi
Mul on AGX-id. Millegi üle ei kurda, suht jäigaks saab kruttida, aga tagantjärgi tarkus on ikka see, et minu vedru ja amordi kombo maksumuse eest oleksin korralikud uued coilid saanud

Postitatud: 08.05.2009 11:50
Postitas Axxept
Palju sul regullida annab, mitu astet? Sul on nad 200sx-l? Regull käib amordi pealt nagu KONIdel?
Postitatud: 08.05.2009 16:04
Postitas zoom1
Nissanil käis külje pealt regull, vähemalt esimestel. See siis S13 puhul.
Alternatiiv ongi koni, ise võtsin ka konid sellepärast et ülevalt regullitavad.
Postitatud: 09.05.2009 13:21
Postitas Taavi
S14 käib esimestel regull pealt - 4 astet, tagumistel küljepealt nupust - 8 astet.
Postitatud: 09.05.2009 13:37
Postitas cartman
Taavi kirjutas:S14 käib esimestel regull pealt - 4 astet, tagumistel küljepealt nupust - 8 astet.
Sama ka eclipse omadel. Mina olen igatahes rahul . Pehme ja jäiga vahe on päris suur(mul koos punase vedruga)
Postitatud: 09.05.2009 13:41
Postitas cartman
Taavi kirjutas:Mul on AGX-id. Millegi üle ei kurda, suht jäigaks saab kruttida, aga tagantjärgi tarkus on ikka see, et minu vedru ja amordi kombo maksumuse eest oleksin korralikud uued coilid saanud

Palju siis maxid, et selle raha eest korraliku coili olex saand?
Postitatud: 09.05.2009 16:19
Postitas Axxept
cartman kirjutas:Taavi kirjutas:S14 käib esimestel regull pealt - 4 astet, tagumistel küljepealt nupust - 8 astet.
Sama ka eclipse omadel. Mina olen igatahes rahul . Pehme ja jäiga vahe on päris suur(mul koos punase vedruga)
Mis firma vedru kasutad?
Postitatud: 09.05.2009 20:50
Postitas cartman
Mul on Eibachi punased 35mm madaldusega. KYBde puhul pidi kvaliteeti tähendama tootja maa. Made in Japan on ok, muu pidi suht BS olema(nii räägitaxe)
Postitatud: 10.05.2009 0:24
Postitas Taavi
cartman kirjutas:Taavi kirjutas:Mul on AGX-id. Millegi üle ei kurda, suht jäigaks saab kruttida, aga tagantjärgi tarkus on ikka see, et minu vedru ja amordi kombo maksumuse eest oleksin korralikud uued coilid saanud

Palju siis maxid, et selle raha eest korraliku coili olex saand?
No praeguse kursiga saaks S14-le Apex Performance (UK) coilid ca 10k EEK sh. transport.
Postitatud: 10.05.2009 11:01
Postitas Astrona
S13 esimeste regull pealt 4 asendit, tagumiste oma alt 8 asendit. Tänavale oli pehmeim variant isegi natuke liiga jäik. Jäiga asendiga oli täiesti kart.
Postitatud: 14.05.2009 11:51
Postitas Ar21
Impreza GT esimestel AGX-idel regullimine ülevalt nagu Konidel, ainult, et 4 astmes. Tunde järgi kõige pehmem aste oli umbes sama nagu mõne tavalise gaasiamaordi jäikus.