1. leht 2-st

Vaakumaktuaatoriga turbo bensiinimootorile...

Postitatud: 29.04.2009 13:39
Postitas Veix88
Kas saab kasutada turbodiislilt võetud turbot, mis on vaakumaktuaatoriga ja panna kohe bensiinimootorile külge. Hakkab see vaakumaktuaator toimima nii nagu peaks bensiinimootori peal, nagu toimib tavaline akutaator ? Kuumkojas on see sisemine wastegate nagu mingite labadega seal. Juhul kui tuleb kasutada välist wastegate-i, kas siis need labad peavad olema avatud või suletud ?

Postitatud: 29.04.2009 13:47
Postitas Moss
..

Postitatud: 29.04.2009 16:58
Postitas ahto42
Otsi google või Youtubist VNT või VGT turbo kohta
Selline koht nagu www.vwdiesel.net

Postitatud: 29.04.2009 20:06
Postitas Veix88
Ehk siis nagu mina aru saan... Ei saa kasutada seda bensiini mootoril, tuleb panna väline wastegate ja need labad peavad olema siis kinnises asendis. ?

Postitatud: 30.04.2009 12:35
Postitas ahto42
Labad töötavadki wastegatena. Tee muutuva geomeetriga turbo tööpõhimõte selgeks. Tehakse ka nii, et pannakse vaakumi asemel survega töötav akuraator, et vajaliku rõhu ajal labad heitgaasid turbiinist mööda juhiksid.
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... =vgt+turbo

Postitatud: 01.05.2009 22:36
Postitas ahto42
Väga lihtne. Muutuva geomeetria mõte on väga madalalt saada palju rõhku. Ses mõttes võib natuke raske sõita nt ringrada, kuna boost tuleb väga kiirelt taha ja spin tulemas, samas drifti masinal tuleb see vb isegi kasuks.
http://www.youtube.com/watch?v=pCdjAdTk ... re=related

http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php ... c&start=15

Postitatud: 02.05.2009 7:36
Postitas cthen

Postitatud: 07.05.2009 19:44
Postitas Veix88
Asi on nüüd auto peal ja ei taha kuidagi koha peal rõhku taha lüüa. Panin siis peale välise audi wastegate (20v oma). Labasid olen proovinud igasuguses asendis. Turbo on gt2056v ja mootoriks on opeli c20xe(2.0 16v 110kw). Mingeid lekked sisselaske torustikus nagu ei tundu olema. Väljalaske kollektor on nn "sokusarve" stiilis tehtud. Oskab keegi öelda, milles võib viga olla ?

Postitatud: 07.05.2009 19:51
Postitas RKsilver
kohapeal sa ei saagi rõhku, rõhk tuleb mootori koormusega.

Postitatud: 07.05.2009 20:40
Postitas Veix88
Seda küll jh, aga kas ta ei peaks koha peal siis yldse midagi tegema ? Tavaliselt koha peal midagi ikka sisse tuleb, mingi 0,2 barri või sinna kanti. Aga see ei ava koha peal isegi bov-i mitte. Vaakumid on kõik korras.

Postitatud: 08.05.2009 0:50
Postitas RKsilver
mina saan oma bovi korra õrnalt liikuma kui tallan ca 6000 pöördeni.

tühikäigul käib bovi siiber täitsa kergelt..

Mõtlemisaine jätan sulle.

Postitatud: 08.05.2009 21:44
Postitas ahto42
sul labad vb vales asendis

Postitatud: 15.05.2009 12:57
Postitas Veix88
Näppisin natuke bovi klapi vedru ja sain ka selle ilusti tööle, nüüd avab ka koha peal, susiseb, kuid rõhukell ei näita nagu midagi... Tegin ka väikse proovisõidu, teise käiguga lõi seal 3000 pöörde (vb oli ka nats rohkem) kandis juba 0,5-0,6 bari mootorisse sisse. Originaal audi wastegate vedru suudab vist 0,9 bari sees hoida vms ? Praegu on vedru keeratud nats üle poole peale, nii et reaalselt hoiabki 0,5-0,6 bari sees ?

Postitatud: 15.05.2009 18:01
Postitas ahto42
Ma kahuks ei saa aru, mis asendis turbol labad on? äkki teed pildi/skeemi, mis moodi sul turbo juhtimine käib. Siis lihtsam nõu anda.

Postitatud: 15.05.2009 18:18
Postitas Veix88
Ilmselt peavad nad olema kinnises asendis, et see turbo üldse midagi tegema hakkaks ? Rohkem mul hetkel plaanis ei olegi mootorisse saada, kui 0,5-0,6 bari. Tegin mingi joonise, nii see seal phmt ongi, proovisin pilte teha, aga seal on ruumi nii vähe ja kõik asjad on kõige taga peidus...
http://img20.imageshack.us/img20/300/skeem.jpg