1. leht 1-st
Turbo probleem
Postitatud: 01.09.2005 11:39
Postitas hypnootik
Terve
Mure järgmine:
Tühikäigul töötav mootor hakkab umbes 1 minuti pärast tagant paksu helehalli suitsu välja ajama. Sõidu ajal pole miskit probleemi ja samuti esimese 30 - 60 sekundi vältel alates tühikäigul töötamise algusest.
Tossu tuleb ka täie rauaga kiirendamisel.
Saan aru, et viga oleks kas mootoris või siis turbo simmergates. Aga kuna tossu ei tule pidevalt siis tekitab kõhklusi.
Kas tühuikäigul pääseb õli kuhugi kogunema?
Samuti lekib turbo korpuse välispinnale(päris tugevalt)
Postitatud: 01.09.2005 21:04
Postitas Miq
õli tagasivool.
Postitatud: 01.09.2005 21:58
Postitas hypnootik
Kas pead silmas, et õli tagasivool lekib või on ummistunud?
Karteripõhja ja turbot ühendav toru on mõlemasse otsa saanud korralikud vasest tihendid ning sealt tundub see leke täiesti võimatu.
Samuti ei saa olla ummistust turbos, torus, ega karteripõhjas kuna kõik on üle kontrollitud.
Postitatud: 01.09.2005 23:56
Postitas Miq
äkki sul on tehasest mingi turbo õlituse õlisurve kraan/regul.-kruvi vm asi mis on mõeldud õli surve reguleerimiseks, mis laseb teatud situatsioonides liiga palju õli survet turbole peale, et viimane ei suuda seda enam kinni hoida.

Postitatud: 02.09.2005 1:30
Postitas Mihkel
Kui on valge lõhnatu aur, siis lekib õli ilmselt turbost väljalaskesse.
Vähemasti minu kogemuste põhjal on siiani see viga olnud.
Katsu võlli lõtk soojast peast üle.
Postitatud: 02.09.2005 15:35
Postitas hypnootik
Kas võib siis olla, et kui mootor on pöördes on õlisurve suurem ning pigistab simmergad kinni?
Tühikäigul aga surve madalam ning sedasi pääsebki õli simmergatest läbi voolama?
Krt mul juba kolmas turbo läheks siis.
2 x taastatud
1 x kasutatud aga testitud
Kas võib olla et konel endal on midagi viga mis põhjustab turbote rikknemise?
Postitatud: 02.09.2005 15:56
Postitas Kuuno
mul oli sama asi

turbo oligi see mis läks mitte mingi vesi ei pääsenud mootorisse...valge suits oli eksitav...
mul oli õli tagasijooks liiga all karteris ja õlil ei olnud kuhugi minna...ja hakkas otse väljalaskesse pressima...käis 2x remondis ja ikka sama asi...
Postitatud: 02.09.2005 17:05
Postitas hypnootik
Kuna mul on turbo paigaldatud juba tehases siis tagasivooli liiga madalal olla ei saa. (kui jätta muidugi välja korralikult lömmis karteripõhi

)
Aga kuidas kontrollida kas õli tagasivoolul on takistus?
Postitatud: 02.09.2005 19:05
Postitas zoom1
Võta tagasivool turbo küljest lahti ja puhu sinna toru sisse - siis teada kas õhk käib vabalt läbi

Postitatud: 02.09.2005 22:13
Postitas hypnootik
:D Käib käib - see toru on nii suur, et sealt mahub 10-sendine ka läbi.
Võtsin asja lähemalt ette.
Selgus, et turbo lekib külma poole pealt õli. Nimelt turbo enda ja korpuse vahelt. Ei tea kas see saab põhjustada nimetatud tossu.
Kusjuuures täna näiteks ei tossanud masin kordagi.

Postitatud: 03.09.2005 0:41
Postitas Andruzka
mul oli sam asi kunagi, pool kvartalit oli tossu täis+auto tagant õlikäkk
