1. leht 2-st
Aidake tuvastada GARRET´i turbo mudel.
Postitatud: 22.04.2009 19:07
Postitas jeff01

Huvitab mis autolt se pärit on ja kui sellist numbrit üldse saab välja tuua siis umbkaudne max hp. MAP poleks kah paha.
Kompressori poolelt leidsin M27 A/R 48
ja kuuma poolelt A/R 49 ja DH2-2 M3
Ettetänades.
Postitatud: 23.04.2009 12:15
Postitas rosco
GT17 peaks olema.
Postitatud: 11.08.2010 8:28
Postitas jeff01
Oskab veel keegi midagi pakkuda? oleks vaja samasugune toimiv turbo leida kusagilt
GT17 ta vast ei ole sest kasutaja dexter poolt kunagi müüdud gt17 oli hoopis teine.
Postitatud: 11.08.2010 10:49
Postitas dexter
GT17 ta jah pole, MInu GT17 oli väiksem...ma peaks vaatama mis turbo mul nüüd seal peal täpselt on, tundub kuidagi sarnane...
PS...Jeff mul üks sõber müüb oma S4 pealt turbot, kui ma ei eksi, siis oli see RS oma...kui huvi võin täpsustada
Postitatud: 11.08.2010 10:57
Postitas Jaan
Peaks olema Saab 900/9000 2,3T mudelil ja VIST Garrett TB25 vesijah. 900 korral ja 9000 puhul TBO356 vesijah ja TBO343 ainult õli
selline ühes tükis?

Postitatud: 11.08.2010 12:11
Postitas jeff01
Väga suur tänu, tundub väga sarnane küll...minu omal oli vaid õlijahutus. Kahju muidugi, et sellise turbo kunagi odavalt ära müüsin
Nii, et kui kellelgi pakkuda siis ootan...
Postitatud: 11.08.2010 12:36
Postitas jeff01
Kas keegi saabi fänn teab selle koldeflantsi nimetust või sobivust mingite muude turbodega? Näiteks 2 liitrise saabi turbo? Tundub vähemalt, et see 2,3mese turbo madalal pöördel käivale 1600sele volkari mootorile on liig.
Postitatud: 11.08.2010 12:52
Postitas Jaan
No, aga otsi siis Escort RS-tubo TO3 turbo. 1,6L stockis ette nähtud, kuumkojal on küll 5 poldiga flants. E. ringi pead natsa tegema, aga
www.ebay.co.uk-s neid liigub suht odava rahaga päris palju.
Postitatud: 11.08.2010 13:12
Postitas Ragnar
Jaan kirjutas:No, aga otsi siis Escort RS-tubo TO3 turbo. 1,6L stockis ette nähtud, kuumkojal on küll 5 poldiga flants. E. ringi pead natsa tegema, aga
www.ebay.co.uk-s neid liigub suht odava rahaga päris palju.
Mul on ka üks T3 vedelemas. TB0367 täpsemalt Lancia Thema 16v Turbo pealt.
Postitatud: 11.08.2010 13:35
Postitas Jaan
Mis hinnaga see sul vedeleb muidu ja kas on väga katki? Mul praegune turbs ilma ühegi lõtkuta, aga tossab kohati kui kurat.
Postitatud: 11.08.2010 14:40
Postitas Ragnar
Jaan kirjutas:Mis hinnaga see sul vedeleb muidu ja kas on väga katki? Mul praegune turbs ilma ühegi lõtkuta, aga tossab kohati kui kurat.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=
EI ole väga katki. Täitsa OK !
Postitatud: 11.08.2010 18:45
Postitas ahto10
Saabi 2,3 ja 2.0 sama turbo.
Postitatud: 22.08.2010 18:58
Postitas jeff01
Tänan abistajaid. Sooviks täpsustust kas kõik T3 flantsid on pmt identsed ja kattuvad või on miski T03 variant kah? Käisin nimetl üht T3 turbot vaatamas ja mälu järgi oli flants pisut suurem kui minu saabi turbol.
Lisaks vajaksin abi selle saabi turbo ja audi k24/7000 turbo võrdlusel. Kuna neid audi omi ehk rohkemgi liigub siis on mõeldav flatsi vahetus kolde küljes. Võrdlusena huvitun eelkõige spoolimise osa väikesel mootoril. Töömahtu mul vaid 1,6 liitrit ja pööret luban talle kah vähe (safe on vaid kuni 4500 rpm kasutamine kuid mina olen teda 6300ni viinud)
Postitatud: 22.08.2010 18:58
Postitas jeff01
Tänan abistajaid. Sooviks täpsustust kas kõik T3 flantsid on pmt identsed ja kattuvad või on miski T03 variant kah? Käisin nimetl üht T3 turbot vaatamas ja mälu järgi oli flants pisut suurem kui minu saabi turbol.
Lisaks vajaksin abi selle saabi turbo ja audi k24/7000 turbo võrdlusel. Kuna neid audi omi ehk rohkemgi liigub siis on mõeldav flatsi vahetus kolde küljes. Võrdlusena huvitun eelkõige spoolimise osa väikesel mootoril. Töömahtu mul vaid 1,6 liitrit ja pööret luban talle kah vähe (safe on vaid kuni 4500 rpm kasutamine kuid mina olen teda 6300ni viinud)
Postitatud: 22.08.2010 22:16
Postitas Jaan
Sa pesitsed Tartus? Muidu võiks sulle RS-turbo fööne näidata, räägin, et need on 1,6 mootoritel, stockis 97kw@0,63bar.