1. leht 2-st
siduri pidamine
Postitatud: 24.08.2005 10:31
Postitas Marko
opel astra 93a. 110KW GSI, autol ~300HP
kas originaal sidurikorv ja pidurimeistris tugevtatud siduriketas peavad vastu?
Postitatud: 24.08.2005 10:42
Postitas Imre
Siiamaani sellise variandiga turbo-Opelitel on asi kestnud!
Postitatud: 24.08.2005 11:24
Postitas Miq
kui ta sul libisema ei hakka siis ehk pea mõne aja..
Postitatud: 24.08.2005 12:48
Postitas temp
minu autol sai pandud mais uus komplekt ja siiani kestab.
ei lasknud isegi tugevamaid katteid panna.
Postitatud: 25.08.2005 12:08
Postitas Samvel
selline näeb välja 4wd Calibra ~300hp Pidurimeistri katetega siduriketas pärast u. poolt hooaega sprindi/rinka üritustel
Muidu mingit aega kestab ilusti, eeldusel et korvi/hooratta pinnad ilusad
Postitatud: 25.08.2005 14:12
Postitas temp
noh, mul sai hooratas lihvitud ja uus korv seega natuke peaks veel läbi ajama:)
ega palju loodagi:)
Re: siduri pidamine
Postitatud: 20.02.2011 20:35
Postitas Jaan
Arvutus- ja sidurigurud, palun ütelge mis vahe tuleb?
Praegune sidur: (pidurimeistri katetega) ketas 220mm, stock korv, hoiab ~480kg- libiseb ~160kw juures läbi.
Uus plaanitav sidur: (pidurimeistri katetega) ketas 200mm, "sport" korv, hoidis ~840kg- mis jõudude juures võiks arvutuslikult libisema hakata?
Uus korv oleks ~10% väiksema diameetriga, aga survejõud oleks praegusest ~80% suurem.
Point selles, et ma tahaks tavalise kettaga sõita, mugavuse säilitamiseks, aga kuri Mihkel ei luba ja jonnib, et kõik on pe**es.
Re: siduri pidamine
Postitatud: 20.02.2011 23:03
Postitas Maik
Sidur võiks ju 2x rohkem kinni hoida peaaegu? Kui jõu tõus ca 2x korvil..
ma suurendanud auto jõudu kuskil 40+% ja stock sidur kestab ilusti preagu.
Ma prooviks raudselt tavalise siduriga edasi sõita alustuseks...
Re: siduri pidamine
Postitatud: 20.02.2011 23:16
Postitas Jaan
Täpsustuseks, et uus Sachsi 200mm sport korv on juba olemas, aga ei tahaks labadega ketast lihtsalt kohe installida, sest enamus ajast on niisama linnavahel kõvatamine ja natsa rinkat ka lisaks. Kastis ketastega lsd ka.
Re: siduri pidamine
Postitatud: 21.02.2011 0:20
Postitas Mihkel
Arvestage, et normaalse tehasevõimsusega autodel on ka normaalse diameetriga sidurid ehk 240mm+.
200mm on juba ketaslõikurite ketta läbimõõdu lähedane.
Kui on isu nussida nii nagu sa alati oled teinud ja vahetada keset hooaega juppe (tegelikuses ei vahetata ja sõidetakse poolpidusena edasi), siis lase käia.
Jube probleem on küll, kui autol millega sõidetakse suvel maks 1000km on väheke järsem sidur kui igapäeva automaatkastiga Focusel.

Re: siduri pidamine
Postitatud: 21.02.2011 0:48
Postitas Jaan
Vot see sinu jutt ei olegi argumenteeritud vastus küsimusele. Ma tahaks teada, kas reaalsuses toimiks või ehku peale hakkaks kohe mingi ikaldust kaela tõmbama. 1000km pillist saab suvel igapäevaauto ja ma küll ei viitsi ummikutes selle labadega siduriga "nokkida".
Re: siduri pidamine
Postitatud: 21.02.2011 0:52
Postitas Mihkel
Minu argumendiks on mu enda kogemus. Stock kettaga piisab 1x libisema laskmisest, kui võid juba 30% selle kompoti pidamisest kaotada.
Polol on 200mm SRE korv ja ka SRE 4-ja labaga ketas. 120kw ja 300nm on isegi kestnud. Stock komplekt libises juba 80kw juures läbi.
Janek kasutab ka Polot igapäevaselt ja on sellega kenasti 10k km igapäevaselt läbida suutnud.
Re: siduri pidamine
Postitatud: 21.02.2011 1:17
Postitas hents99
200mm või alla selle diameetri võiks/peaks olema kasutusel 2 või enam ketast. See siis mitte enam stock konditsioonis mootori otsas.
Stabiilsuse ja temperatuuri jaotuse huvides.
Mul on 184mm sachs race engineeringu 3-kettaline (sinter) sidur ja sellele antakse vist ca 900Nm`i. Reaalne elu näitab selliste sidurite võimekust isegi tsipa rohkem, ise pole veel saand katsetada, aga üle 1200Nm vast kinni ei hoia ka, õnneks pole ka vajadust.
Re: siduri pidamine
Postitatud: 21.02.2011 1:20
Postitas Mihkel
No 3 ketast on kokkuvõtes ka 200% suurem tööpind. Ning need kettad ei ole ju tavalise orgaanilise kattega vaid keraamilisega.
Jaan ei taha lihtsalt uskuda, et tal pikka pidu selle kompotiga pole.

Re: siduri pidamine
Postitatud: 21.02.2011 14:47
Postitas ivar
Jaan kirjutas:Uus korv oleks ~10% väiksema diameetriga, aga survejõud oleks praegusest ~80% suurem.
Pakun et 10% väiksem diameeter tähendab umbes 15% väiksemat võimekust, seega vähemalt 1,4 korda võiks uus komplekt ehk paremini hoida.