1. leht 8-st

Drift-i teema ja sellega seosnev tehniline pool+D-autod!

Postitatud: 05.04.2009 13:58
Postitas TURBOLOVER
Mis tööd oleks vaja teha 200 sx s13 et saada korralik drift machine? :car

Postitatud: 05.04.2009 14:31
Postitas Astrona
Pole küll eriti driftihuviline, aga olen aru saanud, et
Korralik 400-500hp mootor, et ikka 150kmh pealt ilusti ratta ringi saaks
korralik lsd (soovitavalt mitu tükki)
coil-over'id (ja vastav seadistus)
10 velge ja 40 rehvi tagavaraks

edu! :)

Postitatud: 05.04.2009 15:30
Postitas TURBOLOVER
ca18det-ist pidi saama välja pigistada kuni 600 heppa ja seda mingi ulme seadistusega kuid olid ka sellised jutud liikvel et kui sellist jõudu hakata taga ajama siis koos iga õlivahetusega tulex ää vahetada ka saaled! ja iga
10 000 km tagant õlipump????

Aa seega et saada 4-500 heppa on mul vaja????

Postitatud: 05.04.2009 15:35
Postitas jeff01
100 ja peale kilo raha

Postitatud: 05.04.2009 15:39
Postitas TURBOLOVER
jeff01 kirjutas:100 ja peale kilo raha
ja selle raha eest peaksin ma ostma,sebima mida?

Postitatud: 05.04.2009 15:58
Postitas TURBOLOVER
TURBOLOVER kirjutas:
jeff01 kirjutas:100 ja peale kilo raha
ja selle raha eest peaksin ma ostma,sebima mida?

enda arusaama järgi :

chip: st 3.
korralikud turbod.
toru kolle twin turbo vers. ei tea kas see ainult töötax?
JUUBE korralik õlipump.
korralik bena pump.
vahepaak ja vahepump.
kaalu jagamine?
:?
strutbarid.

Postitatud: 05.04.2009 17:46
Postitas jeff01
Selliste jõudude juures unustage igasugused universaal chipid, Mootorit peab juhtima sellega toime tulev aju ja originaal miski kõigile sobiva chipiga pole seda mitte. Lööge või maha aga pole just palju tõestust selle kohta, et nissani mootor sellise jõuga kannataks pikemalt sõita kui 400m korraga ja seega jääb originaalist alles ilmselt vaid plokk ja plokikaas mis on tegelikult toorik kui eesmärgiks 600hp. Kui su allkiri muutuks vastupidiseks siis oleks ehk mõtet edasi rääkida, seni aga kahjuks tühi jutt.

Postitatud: 05.04.2009 19:54
Postitas traktorist
75000.- saaksid täiesti valmis asja driftiks...... ;) võtit ja põhjagaas.... :-D
500hp pole driftiks kindlasti vaja tulge maapeale.... :)
rohkem on vaja rooli ja istme tihendit kui hullu jõudu.... ;)

Postitatud: 05.04.2009 20:17
Postitas TURBOLOVER
traktorist kirjutas:75000.- saaksid täiesti valmis asja driftiks...... ;) võtit ja põhjagaas.... :-D
500hp pole driftiks kindlasti vaja tulge maapeale.... :)
rohkem on vaja rooli ja istme tihendit kui hullu jõudu.... ;)
Rooli ja istme vahelist tihendit ma hetkel juba koolitan! :-D
Aga ikkagi palju jõudu seal ikkagi vaja on? :roll:
Ja kuidas seda jõudu saada!

Postitatud: 05.04.2009 20:25
Postitas gaiar200
väga lihtne kuidas seda jõudu saada loe läbi kasutaja astrona auto ehitus ja tee ka nii ja saadki jõudu lihtne ju ja pappi läeb ka omajagu lihtsam on jah valmis asi osta

Postitatud: 05.04.2009 20:36
Postitas Simpson
alustuseks on vaja:

LSD- 2 way või siis kui ei häiri katkumine kurvides keevita kokku tavaline.
Korralikum iste + rihmad.
Coiloverid

Nende kolme asjaga on võimalik hakata midagi tegema juba.
Veel võiks mõelda siduri, õlijahutuse, suurema radika ja roolivõimu jahutuse peale.

Jõudu alguses pole vaja, on vaja õppida sõitma. Piisab originaaljõust ja kui tunned, et liiga vähe on siis järgmine aste oleks 250-300hj. Ei tasu jõu vähesuse arvele oma sõiduoskuse vigu panna. Kui juba oskad midagi teha selle kooslusega, ehitad edasi.

Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.

Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.

Postitatud: 05.04.2009 23:38
Postitas TURBOLOVER
Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:

LSD- 2 way või siis kui ei häiri katkumine kurvides keevita kokku tavaline.
Korralikum iste + rihmad.
Coiloverid

Nende kolme asjaga on võimalik hakata midagi tegema juba.
Veel võiks mõelda siduri, õlijahutuse, suurema radika ja roolivõimu jahutuse peale.

Jõudu alguses pole vaja, on vaja õppida sõitma. Piisab originaaljõust ja kui tunned, et liiga vähe on siis järgmine aste oleks 250-300hj. Ei tasu jõu vähesuse arvele oma sõiduoskuse vigu panna. Kui juba oskad midagi teha selle kooslusega, ehitad edasi.

Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.

Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
esijalgu piisax siis 200 hepast küll!

Postitatud: 06.04.2009 10:11
Postitas Astrona
TURBOLOVER kirjutas:
Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
esijalgu piisax siis 200 hepast küll!
kodanik, HP, kellel kiirendus-audi puhul oli väga edukas säästuprojekt, tegeleb ka praegu Drifti auto ehitamisega. Kui temalt infi saada, siis usun, et paremat ja odavamat lahendust on raske leida.
Kui 200K pangakontol ei oota, tuleks aga mõni teine hobi vaadata. 30K'ga saab korraliku vibu ja noolte komplekti näiteks :)
IMO kardirajal 50-pealt talverehvidega külje ette saamine ja kurvi läbimine on võib olla drifti-trenn aga mitte driftimine. Ka 0-hj'ga saab asfaltil külje ette, kui külgkiirendus ületab rehvipidamise.
Korralikul driftiautol peaks olema nii palju võimsust, et ei pea 100kmh pealt rooli ja piduritega meelitama korralikku 18"kõrget 10"laia rehvi ringi. Ja väikeste võtetega saaks suht ilusti 150kmh pealt ratta ringi - selleks ongi 450hj vaja (kui autokaal ~1300kg) - 700kg autoga piisaks ka 225hj'st.
Nu kui normaalne rinkaauto väljub kurvist 0.5g'ga ja külgpidamisele kulub kah 0.5g, siis driftimasinal on "topelt hea" pidamine ja isegi põleva rattaga tuleb suht sama kiirelt kurvist välja. Kurvist külgees välumine aeglasemalt kui ilma külg-ees sõitmata pole IMO driftimine.
See teema sarnaneb kahtlaselt teemale "Kuidas panna vabalthingavale BOV". sorry, väheke hommikuselt pahur.

Postitatud: 06.04.2009 18:02
Postitas TURBOLOVER
Astrona kirjutas:
TURBOLOVER kirjutas:
Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
esijalgu piisax siis 200 hepast küll!
kodanik, HP, kellel kiirendus-audi puhul oli väga edukas säästuprojekt, tegeleb ka praegu Drifti auto ehitamisega. Kui temalt infi saada, siis usun, et paremat ja odavamat lahendust on raske leida.
Kui 200K pangakontol ei oota, tuleks aga mõni teine hobi vaadata. 30K'ga saab korraliku vibu ja noolte komplekti näiteks :)
IMO kardirajal 50-pealt talverehvidega külje ette saamine ja kurvi läbimine on võib olla drifti-trenn aga mitte driftimine. Ka 0-hj'ga saab asfaltil külje ette, kui külgkiirendus ületab rehvipidamise.
Korralikul driftiautol peaks olema nii palju võimsust, et ei pea 100kmh pealt rooli ja piduritega meelitama korralikku 18"kõrget 10"laia rehvi ringi. Ja väikeste võtetega saaks suht ilusti 150kmh pealt ratta ringi - selleks ongi 450hj vaja (kui autokaal ~1300kg) - 700kg autoga piisaks ka 225hj'st.
Nu kui normaalne rinkaauto väljub kurvist 0.5g'ga ja külgpidamisele kulub kah 0.5g, siis driftimasinal on "topelt hea" pidamine ja isegi põleva rattaga tuleb suht sama kiirelt kurvist välja. Kurvist külgees välumine aeglasemalt kui ilma külg-ees sõitmata pole IMO driftimine.
See teema sarnaneb kahtlaselt teemale "Kuidas panna vabalthingavale BOV". sorry, väheke hommikuselt pahur.
Aga mul plaan jupp-jupihaaval ikka kuid on ka arvatavasti asju mis saan kohe ää tehtud!

Postitatud: 06.04.2009 18:35
Postitas Simpson
Astrona kirjutas:
TURBOLOVER kirjutas:
Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
esijalgu piisax siis 200 hepast küll!
kodanik, HP, kellel kiirendus-audi puhul oli väga edukas säästuprojekt, tegeleb ka praegu Drifti auto ehitamisega. Kui temalt infi saada, siis usun, et paremat ja odavamat lahendust on raske leida.
Kui 200K pangakontol ei oota, tuleks aga mõni teine hobi vaadata. 30K'ga saab korraliku vibu ja noolte komplekti näiteks :)
IMO kardirajal 50-pealt talverehvidega külje ette saamine ja kurvi läbimine on võib olla drifti-trenn aga mitte driftimine. Ka 0-hj'ga saab asfaltil külje ette, kui külgkiirendus ületab rehvipidamise.
Korralikul driftiautol peaks olema nii palju võimsust, et ei pea 100kmh pealt rooli ja piduritega meelitama korralikku 18"kõrget 10"laia rehvi ringi. Ja väikeste võtetega saaks suht ilusti 150kmh pealt ratta ringi - selleks ongi 450hj vaja (kui autokaal ~1300kg) - 700kg autoga piisaks ka 225hj'st.
Nu kui normaalne rinkaauto väljub kurvist 0.5g'ga ja külgpidamisele kulub kah 0.5g, siis driftimasinal on "topelt hea" pidamine ja isegi põleva rattaga tuleb suht sama kiirelt kurvist välja. Kurvist külgees välumine aeglasemalt kui ilma külg-ees sõitmata pole IMO driftimine.
See teema sarnaneb kahtlaselt teemale "Kuidas panna vabalthingavale BOV". sorry, väheke hommikuselt pahur.
Jap, oled õigesti asjadest aru saanud. Drift=powerslide. Kui sõita ei oska siis just selles asi ongi, et jõudu on liiga vähe. :)