Drift-i teema ja sellega seosnev tehniline pool+D-autod!
Postitatud: 05.04.2009 13:58
Mis tööd oleks vaja teha 200 sx s13 et saada korralik drift machine? 

ja selle raha eest peaksin ma ostma,sebima mida?jeff01 kirjutas:100 ja peale kilo raha
TURBOLOVER kirjutas:ja selle raha eest peaksin ma ostma,sebima mida?jeff01 kirjutas:100 ja peale kilo raha
Rooli ja istme vahelist tihendit ma hetkel juba koolitan!traktorist kirjutas:75000.- saaksid täiesti valmis asja driftiks......võtit ja põhjagaas....
![]()
500hp pole driftiks kindlasti vaja tulge maapeale....
rohkem on vaja rooli ja istme tihendit kui hullu jõudu....
esijalgu piisax siis 200 hepast küll!Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
LSD- 2 way või siis kui ei häiri katkumine kurvides keevita kokku tavaline.
Korralikum iste + rihmad.
Coiloverid
Nende kolme asjaga on võimalik hakata midagi tegema juba.
Veel võiks mõelda siduri, õlijahutuse, suurema radika ja roolivõimu jahutuse peale.
Jõudu alguses pole vaja, on vaja õppida sõitma. Piisab originaaljõust ja kui tunned, et liiga vähe on siis järgmine aste oleks 250-300hj. Ei tasu jõu vähesuse arvele oma sõiduoskuse vigu panna. Kui juba oskad midagi teha selle kooslusega, ehitad edasi.
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
kodanik, HP, kellel kiirendus-audi puhul oli väga edukas säästuprojekt, tegeleb ka praegu Drifti auto ehitamisega. Kui temalt infi saada, siis usun, et paremat ja odavamat lahendust on raske leida.TURBOLOVER kirjutas:esijalgu piisax siis 200 hepast küll!Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
Aga mul plaan jupp-jupihaaval ikka kuid on ka arvatavasti asju mis saan kohe ää tehtud!Astrona kirjutas:kodanik, HP, kellel kiirendus-audi puhul oli väga edukas säästuprojekt, tegeleb ka praegu Drifti auto ehitamisega. Kui temalt infi saada, siis usun, et paremat ja odavamat lahendust on raske leida.TURBOLOVER kirjutas:esijalgu piisax siis 200 hepast küll!Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
Kui 200K pangakontol ei oota, tuleks aga mõni teine hobi vaadata. 30K'ga saab korraliku vibu ja noolte komplekti näiteks
IMO kardirajal 50-pealt talverehvidega külje ette saamine ja kurvi läbimine on võib olla drifti-trenn aga mitte driftimine. Ka 0-hj'ga saab asfaltil külje ette, kui külgkiirendus ületab rehvipidamise.
Korralikul driftiautol peaks olema nii palju võimsust, et ei pea 100kmh pealt rooli ja piduritega meelitama korralikku 18"kõrget 10"laia rehvi ringi. Ja väikeste võtetega saaks suht ilusti 150kmh pealt ratta ringi - selleks ongi 450hj vaja (kui autokaal ~1300kg) - 700kg autoga piisaks ka 225hj'st.
Nu kui normaalne rinkaauto väljub kurvist 0.5g'ga ja külgpidamisele kulub kah 0.5g, siis driftimasinal on "topelt hea" pidamine ja isegi põleva rattaga tuleb suht sama kiirelt kurvist välja. Kurvist külgees välumine aeglasemalt kui ilma külg-ees sõitmata pole IMO driftimine.
See teema sarnaneb kahtlaselt teemale "Kuidas panna vabalthingavale BOV". sorry, väheke hommikuselt pahur.
Jap, oled õigesti asjadest aru saanud. Drift=powerslide. Kui sõita ei oska siis just selles asi ongi, et jõudu on liiga vähe.Astrona kirjutas:kodanik, HP, kellel kiirendus-audi puhul oli väga edukas säästuprojekt, tegeleb ka praegu Drifti auto ehitamisega. Kui temalt infi saada, siis usun, et paremat ja odavamat lahendust on raske leida.TURBOLOVER kirjutas:esijalgu piisax siis 200 hepast küll!Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
Kui 200K pangakontol ei oota, tuleks aga mõni teine hobi vaadata. 30K'ga saab korraliku vibu ja noolte komplekti näiteks
IMO kardirajal 50-pealt talverehvidega külje ette saamine ja kurvi läbimine on võib olla drifti-trenn aga mitte driftimine. Ka 0-hj'ga saab asfaltil külje ette, kui külgkiirendus ületab rehvipidamise.
Korralikul driftiautol peaks olema nii palju võimsust, et ei pea 100kmh pealt rooli ja piduritega meelitama korralikku 18"kõrget 10"laia rehvi ringi. Ja väikeste võtetega saaks suht ilusti 150kmh pealt ratta ringi - selleks ongi 450hj vaja (kui autokaal ~1300kg) - 700kg autoga piisaks ka 225hj'st.
Nu kui normaalne rinkaauto väljub kurvist 0.5g'ga ja külgpidamisele kulub kah 0.5g, siis driftimasinal on "topelt hea" pidamine ja isegi põleva rattaga tuleb suht sama kiirelt kurvist välja. Kurvist külgees välumine aeglasemalt kui ilma külg-ees sõitmata pole IMO driftimine.
See teema sarnaneb kahtlaselt teemale "Kuidas panna vabalthingavale BOV". sorry, väheke hommikuselt pahur.