1. leht 1-st

küsimus - mb 3,0 132kw moto turbotamine

Postitatud: 04.04.2009 20:45
Postitas gaiar200
nimelt teostamisel mb 3,0132kw moto turbotamine aga on üks aga tal bochi pritse ja mehaaniline et kuidas sellel süsteemil kütet juurde saada pihustitele siis või on mõtekas korralik pritse installida ja kui vastupidav on selle auto ATM kast ja taga differ autoks muidu mb300ce

Postitatud: 04.04.2009 20:57
Postitas Raceboy
Soovitused:
1. Kasuta kirjavahemärke ja vajadusel ka suurtäthi, muidu on ülimalt keeruline su tekstist aru saada.

2. Kui tahad et see mootor üldse normaalselt käima hakkab, viska see K(E)-Jetronic sealt vahelt minema, enne aga kogu raha ja osta korralik EFI sissepritse süsteem.

3. MB mootori EFI peale ümbertegemise osas kontakteeru kastajaga hents99.

Postitatud: 05.04.2009 9:32
Postitas gaiar200
aga miks ei kõlba turbotamiseks see jetronik pritse mind huvitab see kõige rohkem

Postitatud: 05.04.2009 11:11
Postitas hents99
Kõlbab madala rõhuga, aga siis peaksid süsteemi nii hästi tundma, et võiksid ise ühe sellise valmis rekonstrueerida - nii lihtne see ongi, süsteem ise pole. Madala rõhuga on neid ka tehtud erinevate "ülekäijate" poolt, kuid see oli 20-25a tagasi, kui EFI`st võis vaid und näha.

EFI on 100% kohustuslik, kui tahad üldse mingit elulooma tast teha. Differ kestab probleemideta vähemalt 800Nm`i.

Kast ilmselt mitte, enne tuleks kast uute juppidega vähemalt remmida. Soovitatav kasutada MB`le tehtud Getragi dogleg manuaalkaste(2 erinevat varianti), mida pole just eriti lihtne leida. Peab julgelt vähemalt 800Nm`i õige õliga. Korpust modifitseerides ka rohkem ja tagab pikema eluea.

Tegelt siin foorumis ka sellest mootorist juttu olnud, ei erine see, ega ükski teine MB mootor muudest mootoritest, kui panna peale EFI.

Postitatud: 05.04.2009 15:03
Postitas gaiar200
nii siis tekib järgmine küsimus mille efi siis sellele kõige paremini sobib või on mb enda tootevalikus ka selline olemas.mul lihtsalt jäi silma et sellist mootorit venemaal turbotatud ja selle pritsega ja stock seisus oli moto sisu siis ja 650hp aga ma sellist nr taga ei aja esialgu.

Postitatud: 05.04.2009 20:50
Postitas hents99
Julge väga kahelda, et 650hp on võimalik KE-jetiga välja võtta, või mistahes originaalmootorijuhtimisega.

EFI`dest : misiganes progetav aju ja sinna juurde käiv.

Postitatud: 05.04.2009 21:09
Postitas Jaan
No ma ka kahtleks selles KE-Jetis sellise hp võimalikkuses. Endal kogemus Escort RS-Turbo sama pritsega. Sealt tuli 1,8 ploki, ~1 bar rõhuga 150kw mootorist. Kui see nüüd tuhmilt sinu mootori korral 2. korrutada siis ei julge küll pakkuda, et mingi lisa 200 hp-d veel kusagilt leiab. Pigem on siis mingit lisapihustit kusagil kasutatud.

Postitatud: 06.04.2009 23:55
Postitas hents99
Tegelt mind hakkas huvitama, äkki oskad viidata selle Venemaa mersule, millel sellised numbrid on?

Ma tean ühte 300E`d, millel on välja pigistatud 650 rwhp stock mootorist, ja neid on veelgi, kuid kõik on EFI`ga.

Kui viitsid otsida, siis youtube`i trüki PUMPISH, temal on 650rwhp, viimati kui oktoobris tema juures käisin, siis ladus ta juba uut mootorit kokku, millel peaks mürtsu veelgi rohkem tulema. Ta hakkas kepsude ja kolbide pärast muretsema, pani performance jupid sisse.

Kast oli tal mersu Getrag .404 ja differ ka stock.

Postitatud: 07.04.2009 11:13
Postitas gaiar200
kahjuks seda masinat kuskil üleval pole käisin ise seal sõbra juures kus ehitavad autosi seal see oli ja kui õieti mäletan siis oli see w123 coupe kerel aga jah seda pumpish masinat tean.ja siis veel mis pritse on 162kw motol

Postitatud: 07.04.2009 11:36
Postitas hents99
3.0 162kW on KE-jetronic, 3.2 162kW on EFI

Postitatud: 08.04.2009 9:17
Postitas gaiar200
ja ma eeldan et seda 3,2 mootorit juba keerulisem leida siit eestist või ei ole nii

Postitatud: 08.04.2009 9:38
Postitas maario123
tegelikult ei ole seda üldse raske leida ja sellises vanuses mersu mootor ei maksa ka mitte midagi...mina soovitan panna sulle siis juba natuke suurem mootor..sec-i mootor näiteks sec 500.

Postitatud: 08.04.2009 10:26
Postitas hents99
gaiar200 kirjutas:ja ma eeldan et seda 3,2 mootorit juba keerulisem leida siit eestist või ei ole nii
Mul on sisuliselt 2 mootorit. Üks hetkel auto peal, lähiajal hakkan kompressoriga V8`t peale panema, siis jääb üle. Rattast 221hp ja 330Nm hetkel N/A`na. Ilma sisselaske nuka ajastuseta.

3.0-24 kaaned on enamjaolt kuuma saanud ja kuumakartlikud. 3.2 juba pisut modiud, nukad samad. 3.2 on kinlasti kõikidel kolvialused õlipihustid. Pinnatud kolvid jne.

Plokikaasi on ka kahte tüüpi. Mul on mõlemad erinevad olemas. Õhupumpadega variantidel on väljalaskekanalites igas ühes väiksed augud, kuhu siis pumbatakse õhku peale (esimesed 20sek`i ?), et säästa kattide eluiga.

3.0-24V mootorid on suhtkoht odavad - 2-10k
3.2-24V vähem saada ja hinnad ka kallimad, kuid võib ka jopata. Leedust saab komplektseid mootoreid rohkem, kuid proovimisvõimalus reeglina puudub.
Alla 300k km`i mootoris on üldjuhul kulumisjägi raske tuvastada, silindri seinad oleks justkui värskelt hoonitud ja surved reeglina kõik 15 kanti.
On olemas ka 2.8-24V mootorid, mis on samuti juba EFI`ga. Sisselase on neil kitsam, silinder sama, kolvikäik lühem.


Kui sul on reaalne huvi, siis mul on ka 3.2 mootorile turbokollektor. HX50 turbo jaoks divided flantsiga, keskmise pikkusega torud.

Postitatud: 08.04.2009 14:55
Postitas gaiar200
nu mul oleks reaalne huvi võimsama mootori jaoks ja selle turbotamiseks siis