1. leht 1-st
K Jetronicu asendamine aftermarket EMS-iga
Postitatud: 23.08.2005 22:01
Postitas Külaline
Tekkis küsimus,kas on võimalik K jet-iasendada mõne aftermarket Ems-iga .. ntx tatech ,vms
Suurim küsimärk on pihustid.......
Postitatud: 23.08.2005 22:15
Postitas Raceboy
On küll võimalik, põhimure on, nagu sa juba mainisid, pihustid, täpsemalt nende pesad, mis on vaja lasta teha.
Postitatud: 26.08.2005 20:45
Postitas Külaline
Raceboy kirjutas:On küll võimalik, põhimure on, nagu sa juba mainisid, pihustid, täpsemalt nende pesad, mis on vaja lasta teha.
Mõtekam vist teha uus sisselaske kollektor?
Kuna fuel distributor jätab ka haigutava tühjuse.....?
Postitatud: 26.08.2005 21:51
Postitas Raceboy
No kui pihustid on kollektori sees ja kollektor ise mitte just väga hea disainiga, siis igal juhul.
Postitatud: 26.08.2005 22:30
Postitas Külaline
Raceboy kirjutas:No kui pihustid on kollektori sees ja kollektor ise mitte just väga hea disainiga, siis igal juhul.
Tegemis on V8 mootoriga .. kogu see pritse kola asub keset moototit...
Mootor on tehasepoolt sätitud aeglasepöördeliseks ,ning suunatud rohkem väändemomendi poole
Seega mingit head kollektorit asjast ei ole loota..
Postitatud: 27.08.2005 8:49
Postitas rookie
inc13 kirjutas:Raceboy kirjutas:No kui pihustid on kollektori sees ja kollektor ise mitte just väga hea disainiga, siis igal juhul.
Tegemis on V8 mootoriga .. kogu see pritse kola asub keset moototit...
Mootor on tehasepoolt sätitud aeglasepöördeliseks ,ning suunatud rohkem väändemomendi poole
Seega mingit head kollektorit asjast ei ole loota..
Tegemist on jutu järgi sinu uue 450 SEL 6.9-ga
Eks ta keerukas ole, kuid mitte võimatu. Tuleks lahendada hoopis kahe eraldi kollektoriga kummalegi silindrireale (nagu 750i). Lihtsam teha.
Selle mootoril tuleks muidugi alustada hoopis kaantest ja nukkvõllidest. Seda mehhaanilist pritset saab teatud maani järgi ka aidata.
Postitatud: 27.08.2005 8:59
Postitas Raceboy
Isiklikult ei hakkaks üldse jampsima selle meh. pritsega, parem kohe EFI peale ringi teha. Kui vähegi rohkemat tahad kunagi saada.
Postitatud: 27.08.2005 14:21
Postitas Külaline
rookie kirjutas:
Eks ta keerukas ole, kuid mitte võimatu. Tuleks lahendada hoopis kahe eraldi kollektoriga kummalegi silindrireale (nagu 750i). Lihtsam teha.
Selle mootoril tuleks muidugi alustada hoopis kaantest ja nukkvõllidest. Seda mehhaanilist pritset saab teatud maani järgi ka aidata.
750 on selline lahendus seetõttu,et tehniliselt on tegemist 2xR6 mootoriga ... Mootorijuhtimise pool on: 2x bensiinipump ,2x Ecu ,2x Maf,2x jagaja.. siibreid keeratakse mootoritega (Eml),gaasipedaal potensiomeetriga ,jne
Sellest tingituna ongi 2 eraldi kollektorit
--------------------------------------------------------------------------------------
Kõigepealt on tarvis asi pritsepoolelt toimima saada ,siis vaatab mis rauaga tegema hakkab
K jet ei ole üldse mõtekas pritse minu silmis,puudub igasugune tulevik selle mootori peal arendamise mõttes
Vihjeks niipalju,et mootoril on sepistatud kolvid ,kepsud,vänt ,surveaste on 8,8:1
Raceboy kirjutas:Isiklikult ei hakkaks üldse jampsima selle meh. pritsega, parem kohe EFI peale ringi teha. Kui vähegi rohkemat tahad kunagi saada.
Sellest ka teema ...
Postitatud: 27.08.2005 21:41
Postitas Miq
inc13 kirjutas:Vihjeks niipalju,et mootoril on sepistatud kolvid, kepsud, vänt, surveaste on 8,8:1

potensiaali on..!!
Postitatud: 28.08.2005 8:54
Postitas rookie
Mehhaaniline pritse on võidusõiduautol isegi parem kui elektrooniline. Lihtsalt selle läbilaskevõime on hõpsalt suurendatav. Meil siinsed tjuunijad lihtsalt ei oska sellist asja seadistada. Sellest edasi tuleb jutt, et ei kõlba ja nii edasi.
Postitatud: 28.08.2005 10:49
Postitas Raceboy
eeem, rookie. Mehaaniline pritse (MFI) ja K-Jetronic (CIS) on kaks eri asja. MFI on diislisarnaselt rihma või hammasratastega ringiaetav pritsepump, mida saab jah seadistada hästi. Seda kasutatakse praegugi racing autode peal. Originaalis olid sellised peal nt Porsche 911-l kuni 1974.a. (k.a. Carrera RS). Üks versioone on nt Bosch Kugelfischer.
CIS on aga väga piiratud võimalustega, pluss on tegemist ilgelt kohmaka õhulugejaga, mis ei liiguta mingit potentsiomeetrit, vaid pritsepea kütuseklobe! Sealt ka metsik takistus õhuvoolule ja kehv throttle response, rääkimata kolahunnikust kapoti all.
Postitatud: 14.09.2007 21:07
Postitas tilkur
Tirin ügrse teema üles jälle ... Teema Täpselt sama.
Leidsin huvitava lingi kus on MS peale pandud 4,5 mersule
http://www.hitechengineering.net/DNN/Me ... fault.aspx
Kuna minu autol pole originaalis TPS-i ja olemasoleva TB külge ei mahu eriti aretama,siis tekkis idee kasutada spacerit.Tegemist oleks 90 kraadise põlvega.
Kui palju ja mida mõjutab TB kaugus sisselaskest?
Kui palju kannatab throttle response?