1. leht 2-st

Mitu amprit on starteri tõmberelee?

Postitatud: 01.04.2009 13:53
Postitas Astrona
On siis plaan panna võtme asemel nupp (push-button). Mitme ampriga peaks arvestama?
Audil tegin kunagi nii, kui süütelukk läks rikki, et lühistasin sigareti süütaja, võtsin talt lukustuse, et ta põhja kinni ei jääks, ja vedasin tõmberelee juhtmed sigaretisüütaja-pessa - ja asi toimis :). Tal see "süütaja" oli ka suht süüteluku lähedal.

Tunde-järgi võiks öelda, et 10A on oleks ok.

Võite soovitada ka kust leida vastava voolutugevusepiiriga nupp.

Postitatud: 01.04.2009 14:00
Postitas george16v
10A peaks piisama küll , Tööriista marketis olen näinud igast lüliteid kärudele ja värkidele , seal ka selliseid lüliteid saada.

Postitatud: 01.04.2009 14:46
Postitas uzzac

Postitatud: 01.04.2009 14:58
Postitas Raceboy
Selle umbes 1000 krooni eest võin ma alumiiniumitüki ise välja lõigata, lülitid eraldi sisse osta (30-40A tumbler maksab 40kr/tk, plastkaitsega paarkümmend kr lisaks, stardilüliti sama palju). Ja kleebisekirjutajate hinnad algavad umbes 500 kroonist ;)

Postitatud: 01.04.2009 15:08
Postitas Astrona
Raceboy kirjutas:Selle umbes 1000 krooni eest võin ma alumiiniumitüki ise välja lõigata, lülitid eraldi sisse osta (30-40A tumbler maksab 40kr/tk, plastkaitsega paarkümmend kr lisaks, stardilüliti sama palju). Ja kleebisekirjutajate hinnad algavad umbes 500 kroonist ;)
Üle 100eeku tõesti ei tahaks maksta - vastasel juhul võiks juba panna 3EEK 0.1A nupu ja relee. Releesid jäi vanast juhtmestikust vähemalt 10tk üle. 135 eekuga saab juba jalga vajutatava nupu :)
Nuppu on ju vaja ikkagi selleks, et iga kord ei viitsi juhtmetest käima panna :lol:

Postitatud: 01.04.2009 16:34
Postitas eclipse
Db-hp müüb käivituslülitit. Midagi 100.- oli ja sees on ka punane lamp, endal ühendasin lambi õlisurve anduriga, kustus peale käivitust ja põlema läks koos süütega.

Postitatud: 01.04.2009 16:45
Postitas uzzac
see oligi tänase päevaga seoses link...mõni hind on ikka paras aprillinali...aga huvitaval kombel seal 30A märgitud

Postitatud: 01.04.2009 16:56
Postitas Astrona
eclipse kirjutas:Db-hp müüb käivituslülitit. Midagi 100.- oli ja sees on ka punane lamp, endal ühendasin lambi õlisurve anduriga, kustus peale käivitust ja põlema läks koos süütega.
Hea mõte - auto on üle miljoni grammi raske ja jälle mitu grammi võitu.

Kus see pood reaalselt on. 4x olen üritanud pärnu maanteelt leida, aga see uks on pidevalt kinni. On see pood üldse päriselt olemas kah? asub kuskil mujal?
uzzac kirjutas:see oligi tänase päevaga seoses link...mõni hind on ikka paras aprillinali...aga huvitaval kombel seal 30A märgitud
Naljavend. Hea oleks siis juba 200A lüliti ja tross - saaks üldse tõmberelee ära visata.

Postitatud: 01.04.2009 16:58
Postitas eclipse
Politseijaoskonna vastas. Enamasti on ikka uks lahti, ka öötundidel :-D

Postitatud: 01.04.2009 17:05
Postitas Astrona
eclipse kirjutas:Politseijaoskonna vastas. Enamasti on ikka uks lahti, ka öötundidel :-D
Mis nali see nüüd oli? Noh ongi, iga kord kui öösel lähen, pean ise ukse lahti murdma, et ennemagaminekut paar LEDi ja lõdvikut võtta.
Et see "Pärnu mnt. 137/ Kohila 1, Tallinn " ikkagi on kehtiv aadress - aga ausalt, pigem tellin juba austraaliast kui passin seal 5. korda nagu ************. OK OK tegelt 1. kord lasti mind ikka sisse kah, muidu poleks rohkem läind vaatamagi.

Postitatud: 01.04.2009 18:16
Postitas pr8
Pane siis juba terve paneel.

http://www.tqhq.ee/camaro79/window.php?11

Starter, süüteboks, veepump, tagatuled, mootori vent, kasti vent

Postitatud: 02.04.2009 0:12
Postitas Astrona
pr8 kirjutas:Pane siis juba terve paneel.
http://www.tqhq.ee/camaro79/window.php?11
Starter, süüteboks, veepump, tagatuled, mootori vent, kasti vent
oh päris hea lahendus - kaitsmed kah kohe lüliti juures. Ei tea kust selliseid kaitsme pesasid leida? Samas ma paigutan keskkonsooli taha need paar kaitset juhtmetele vahele - stock boxid viskab minema.
Kasti venti ei tule, ja diffri-jahutus-pumba viskan vist kah minema, aga vesicooleripump, benapumbad, süüde, aju toide, mootori vent, kojamees, ic vent ja võibolla ka vesicooleri radika vent. Üldiselt üritaks lihtsana hoida ja paneks ühe tumbleri alla nii palju asju kui on mõtekas. Varju käepide tuleb kah mõni teine kord :)
Kui ma õigesti mäletan, siis diffrijahutust paigaldati ainult euroopa turu jaoks - kuna arvatavasti lõuna eurooplased piinavad ülesmäkke sõiduga õli keema. Jätan alles aga Differ-Hot andur-lüliti, kuigi seni pole kordagi seda põlemas näinud.

0* starter
1* vesicooleripump + benapumbad + süütepoolide + pihustite + näidikute ja aju jms toide
2* mootori, fmic, salongi, vesicooleri radika vent
3* kojamees

2. tumbleri võiks muidugi automatiseerida termolülititega, aga samas vahest vaja kapottialune jahedaks lüüa.

Pihustite + näidikute ja aju jms toide peaks vist võtma eraldi juhtmega akult, et süüte signaal ei segaks muid. Ja samas ka pihustite toide võike eraldi akult olla, kuna näiteks mul igapäevasel masinal pihusti signaal rikub spidokaandurisignaali ära - koormuse all valetab mingi +100%.

Tulede toite peaks ikka kah otse akult võtma, kuna võibolla on vaja kottis mootoriga tee äärde auto jätta :lol:

Tuled jätan suunatulede tõttu ikka rooli külge.
Samas jääb mul stock lülititest rooli juurde üle ka tagaklaasi soojendus, tagukojakas, tagupesupump, tulede avamine, taguudutuled. Ja esialgu ei tahaks et ta väga hardcore välja näeb, aga arvatavasti otsustan ka neist loobuda.

Postitatud: 02.04.2009 0:20
Postitas cthen

Postitatud: 02.04.2009 10:06
Postitas uzzac

Postitatud: 02.04.2009 10:43
Postitas Astrona
uzzac kirjutas:http://web.zone.ee/uzzac/Lada%201600/P8180038.JPG
ise kasutan sellist lahendust
Selle nupud-kaitsmed paneeli ostsid kuskilt ja karbi keerasid ise kokku?
Varsti võib teema ümber nimetada "DIY elektrisüsteem"iks :)