1. leht 1-st

Turbo Info !

Postitatud: 29.03.2009 15:18
Postitas PoWer-MxS
Ma tahan täpsemalt teada. Õpin nagu algusel mootorit :D:D

Ma olen segaduses. Kuulsin juttu pealt. Kui auto on tavaliselt nissan s13 ca18det (1.8l), siis paneb tuuningu võimas turbo, nt 400hp või rohkem kw , kas kütusekulu sööb nii palju?

Vabandust, et ma ei ole hästi eesti keelt kirjutanud. Loodan et saate sellest aru.

Postitatud: 29.03.2009 17:18
Postitas RICE BURNER
Kütusest tulebki jõudu!!! Turbo aitab mootorit vaid õhuga varustada ja võimaldab seeläbi rohkem kütust põletada. Seega kulub ka rohkem kütust. :?

Postitatud: 29.03.2009 17:44
Postitas PoWer-MxS
sain aru. Aga kui ca18det 1.8 paneb Turbo GT2876R voi GT3071R=280hp-300hp- kütusekulu jääb samaks??

Postitatud: 29.03.2009 17:47
Postitas 325i
Põhimõtteliselt peaks olema nii, kui tõstad turbo rõhku, siis pead ka kütust rohkem peale andma, eha kulu tõuseb

Postitatud: 29.03.2009 17:49
Postitas Fog
Kulu ei tõuse(või tõuseb väga vähe) maanteel, kui turbot ei kasutata.
Linnas kus kiirendad, rohkem kw = rohkem bensiini

Postitatud: 29.03.2009 18:00
Postitas PoWer-MxS
kui Ca18det Turbo GT2876R 280hp kui palju kw ja kütusekulu linnas ?

Postitatud: 29.03.2009 18:22
Postitas Derik
208,95kw ja kütust põleb nii nagu vajutad. Arvestada võiks siiski vist 12l/100km

Postitatud: 29.03.2009 18:40
Postitas Ragnar
PoWer-MxS kirjutas:sain aru. Aga kui ca18det 1.8 paneb Turbo GT2876R voi GT3071R=280hp-300hp- kütusekulu jääb samaks??
Miks üldse nii suured turbod mõttes on kui nii väike eesmärk ja kubatuur?

Postitatud: 29.03.2009 18:59
Postitas PoWer-MxS
opin drift :P

Postitatud: 29.03.2009 19:24
Postitas RFL
kui eesmärk on 300 hj, siis sobib kõige paremini gt2560r

Postitatud: 29.03.2009 20:17
Postitas Ragnar
PoWer-MxS kirjutas:opin drift :P
Drift driftiks, aga miks palju lag'i ja väike pööretevahemik kus jõudu on ? Drifti autod ongi nii reeglina seadistatud ?

Postitatud: 30.03.2009 12:26
Postitas Astrona
PoWer-MxS kirjutas:kui Ca18det Turbo GT2876R 280hp kui palju kw ja kütusekulu linnas ?
Kui sind huvitab kütusekulu, siis soovitan uus hobi otsida :(, sest driftimisel läheb diffrite peale isegi rohkem kui kütuse peale, rääkimata rehvidest, velgedest jne.

Korralikult seadistades on minimaalne kütuse kulu väiksem kui stock. Ja maximaalne sõltub sellest kui kiiresti sõidad ja kui palju pidurdad, mitte eriti turbo suurusest.

CA on driftimiseks selleks hea, et ta on palju kergem kui enamus 500hj :lol: mootorid - kaalujaotus.