1. leht 1-st
Küsimus eri Garrettite vastupidavuse kohta
Postitatud: 26.03.2009 21:48
Postitas pintoturbo
Huvitaks siis kas kellegil on kogemust, kumb võiks ALS-iga küpsetamist paremini taluda, kas "vana hea" T3 , või midagi GT28, GT30 seeriast?
Postitatud: 26.03.2009 22:45
Postitas sada1000
Ei tea kas on abi, aga näiteks mu Fiati originaal garrett (TB2810) tõmbas kohe suitsu üles kui isegi väljalaset sai moditud. Ja nii pidigi olema nendega. Liiga pehmed. GT seeria omadega seda muret ei ole.
Postitatud: 27.03.2009 1:43
Postitas Ragnar
sada1000 kirjutas:Ei tea kas on abi, aga näiteks mu Fiati originaal garrett (TB2810) tõmbas kohe suitsu üles kui isegi väljalaset sai moditud. Ja nii pidigi olema nendega. Liiga pehmed. GT seeria omadega seda muret ei ole.
Sama lugu ka TB0367'ga mis isegi suht värskena vaba summutiga kohe otsad annab.
Postitatud: 27.03.2009 9:58
Postitas pintoturbo
Täitsa huvitav . Escortite ja sierrade peal pole eriti kuulnud,et orginaal TB0384 vms seal vaba väljalaskega ära sulaks, isegi "mild" ALSi (s.t umbes 0bar-i off-throttle) korral väidavad,et kestab umbes 3 aastat- enamik neist autodest on ilmselt sellised pühapäevasõidukid muidugi aga ikkagi. Huvitav ,kas Fiati jaoks on need turbod siis tiba väikesed,et vaba väljalaskega on neid võimalik üle spoolida või milles asi? Kas GT seeria on oma nahal järgi proovitud?
Postitatud: 27.03.2009 12:12
Postitas Ragnar
Ma ei tea palju teised kuullaager turbotega sõitnud on, aga minu GT2860RS sõitis Fiati peal 10k km probleemideta ja siis müüsin ta maha. Kindlasti veel paljud kuullaager turbotega ka rohkem sõitnud.