1. leht 2-st
Toyo T1-R vs. Yokohama Parada 2 vs. Goodyear Eagle F1
Postitatud: 24.03.2009 18:08
Postitas Mihkel
On kellegil kogemusi antud rehvidega, just sirgel teel pidamise osas, mitte rinkasuutlikuses?
Otsin lihtsalt veidi paremini pidavat rehvi Bemmile tagasillale.
Toyo R888 oleks jah hea valik aga on need paraku paarist ~2x kallimad kui ülal nimetatud.
Hetkel all ~9a vanad GT Radial Champirod, millel muster küll nagu uutel aga lihtsalt segu juba kõvaks läinud.
Ise olen sõitnud tutikate T1-R-idega ja väga hea pidamine tundus.
Aga äkki mõni teistest mudelitest peab veel paremini?
Postitatud: 24.03.2009 18:22
Postitas RFL
ise soovitaks ikkagi toyode raha kohe välja köhida. endal 205 laiusega all ja kui kõrvutasin 225 tavarehviga, siis puutepind oli sama lai. pidamine väga hea ka 484nm-iga.
Postitatud: 24.03.2009 18:29
Postitas Mihkel
No mul on probleem, et üle 205 laiusega rehv hakkab koopasse käima.
Kui need Toyo R888 205 olid näiliselt 225 tavarehviga võrdse laiusega, siis veidi jama.
Postitatud: 24.03.2009 19:15
Postitas JDM-San
Kui sind huvitab vaid otsepidamine, siis Toyo T1R on ses osas väga hea. Võrreldes Potenza 040 on ta parem, küll aga mitte kurvides. Ja kui 205 R888 on lai, siis on ka ju kitsamad. Mis mõõdus reh üldse on?
Postitatud: 24.03.2009 19:31
Postitas Raceboy
R888-t ei ostaks kindlasti autole, millega tahad veidi rohkem maanteel sõita, kuna müra on jube.
T1R on oluliselt parem valik selles suhtes ja tänavaautole ikka selliseid rehve alla ei pane, mis parimat pidamist pakuvad, ei otse- ega kurvisõidu omi (vastavalt siis MT ja rinkaslikke).
Postitatud: 24.03.2009 20:55
Postitas RFL
Mihkel kirjutas:No mul on probleem, et üle 205 laiusega rehv hakkab koopasse käima.
Kui need Toyo R888 205 olid näiliselt 225 tavarehviga võrdse laiusega, siis veidi jama.
ma mõtlen just, et kontaktpind on sama lai, kui 225 tavarehvil, mis on külgedelt ümaram.
eks müra on jah suurem ja ka märjaga on pidamine oluliselt halvem, kui tavarehviga.
Postitatud: 24.03.2009 23:41
Postitas Mihkel
Noh mul läheb see 205/40/17 rehv enivei 8.5" laiale veljele, mis servad kenasti kaardu tõmbab.
Täna käisin sillastendis ka ja vähemalt tagarataste kalle on stock 318is-i lubatud piires, seega vist suhteliselt otse, võiks nagu pidamisele kaasa aidata.
Hetkel siis soovitaksite Toyo T1R võtta prooviks?
Rehvi külgsein võiks vist pehme olla otse kiirenduseks eks?
Yokohama Parada 2 pidi sigakõva külgseinaga olema ja pigem rinka rehv.
Postitatud: 24.03.2009 23:46
Postitas Dc85
Endal Yokohama Paradad ja külgsein on tõesti kõva(205/40 r16). Üldiselt muidu kena muster ja sõita kannatab kyll.
Eks need pehmema seguga kuluvad kõik suht kiirelt vist..
Postitatud: 25.03.2009 0:51
Postitas Taavi
Mul olid Almera all T1S'id, odavamad kui sama klassi konkurendid, aga väga rahule jäin, kestsid ja pidasid, külgsein suht ok, ei olnud Tallinna kuumastiku jaoks liiga jäik.
Postitatud: 25.03.2009 0:56
Postitas Silwer
Postitatud: 25.03.2009 8:59
Postitas Raceboy
Unustasin ennist pakkuda, hea et Silver ära märkis. Hankooki peetakse väga heaks bang-for-the buck rehviks ja erinevalt Toyost peab ta märjal väga hästi.
Postitatud: 25.03.2009 12:13
Postitas Mihkel
Need Hankookid on Street Legal?
215/40/17 mõõdu vast isegi mahutaks alla ära ka.
EDIT: Kiire netis surfamise järel on sõelale jäänud HANKOOK RS2 Z 212 ja Toyo T1-R.
Hinnavahe paaril on ~600 eek (Toyo odavam). Samas Toyo R888 on ~1000eek paarist kallim kui Hankook.
Postitatud: 25.03.2009 12:49
Postitas Silwer
Jah, ikka street-legal. Ma arvan et see Hankook on parem valik võrreldes Toyo T1-R'ga. Aga ega ma neid kumbagi proovinud ei ole. Lihtsalt tundub sedasi...

Postitatud: 25.03.2009 12:59
Postitas Mihkel
Peale netijuttude uurimist kaldun ise ka Hankook-i proovimise poole.
T1-R kiidetakse ka väga palju aga vana T1-S olevat veel parem olnud.
Proxes 4 pidavat veidi viletsam olema kui T1-R, vähemalt märjal teel.
Postitatud: 25.03.2009 15:44
Postitas Rain573
veits OT aga kust saab TOYO rehve tellida?