1. leht 1-st

Subaru Imprezale turbo

Postitatud: 21.03.2009 23:08
Postitas b0neb0y
Tervist, tegemist on 2006a Imprezaga, kuid tavalise versiooniga.
Mootor on 2.0L ja 118kw (boxer)
Otsisin internetist, et kas on võimalik ka mingit nõrgema ~0,5-1bar'i turbo peale panna nii, et kepse,kolbe, pihusteid jne jne vahetama ei peaks. Kahjuks ei suutnud ise leida. Äkki olete kokku puutunud ise tavaliste imprezadega ja nende timmimistega.. raha oleks u. 10-15k alla panna. Sooviks kilovatte juurde saada.. lahjaks jääb :(
+ veel 1 asi.. auto käis diagnostikas ja seal näitas, et gaas põhjas on 72,8%.. autol on elektrooniliste anduritega gaas.. otsisin ka seda, et kuidas seda % 100 ligi saaks, kuid jälle tulemusteta.. ja kas see puudu olev % mõjutab võimsust ka ?

Re: Subaru Imprezale turbo

Postitatud: 22.03.2009 2:48
Postitas Marko
b0neb0y kirjutas:Tervist, tegemist on 2006a Imprezaga, kuid tavalise versiooniga.
Mootor on 2.0L ja 118kw (boxer)
Otsisin internetist, et kas on võimalik ka mingit nõrgema ~0,5-1bar'i turbo peale panna nii, et kepse,kolbe, pihusteid jne jne vahetama ei peaks. Kahjuks ei suutnud ise leida. Äkki olete kokku puutunud ise tavaliste imprezadega ja nende timmimistega.. raha oleks u. 10-15k alla panna. Sooviks kilovatte juurde saada.. lahjaks jääb :(
+ veel 1 asi.. auto käis diagnostikas ja seal näitas, et gaas põhjas on 72,8%.. autol on elektrooniliste anduritega gaas.. otsisin ka seda, et kuidas seda % 100 ligi saaks, kuid jälle tulemusteta.. ja kas see puudu olev % mõjutab võimsust ka ?

10-15K euri? 15000.- eesti krooniga parem ära hakkagi seda ideed rohkem juurutama. vahejahuti, turbo, kollektor, summuti, torustik jne jne on see eelarve väga lõhki ;) edasi tuleks juba hakata leiutama aju kallal - ehk saab isegi originaal wrx/sti aju kasutada
lihtsam tee oleks osta kohe terve turbo mootor - http://www.subaruclub.net/foorum/viewto ... f=9&t=3247 kui õigesti mäletan oli komplektne mootor müügis 20-25K eest, mis on väga odavalt saadud

Postitatud: 22.03.2009 11:40
Postitas b0neb0y
vaata, aga teema ongi, et kuidas saada mõned kw juurde. Tegemist on siiski linnamasinaga igapäevaseks sõiduks. Pole plaanis pigistada sellest üüratud võimsust välja. Sportsummuti on all juba ( + intercooleri jaoks on avarus kapotil olemas, nagu STI'l) alati annab ka lihtsamaid asju autol teha kui turbotamine, ja teilt kui teadjamatelt otsisingi nõu selle kohta.

Postitatud: 22.03.2009 12:41
Postitas ca18det
N/A mootoritele on parimaks jõukasvuks uued nukad ja kaane portimine. Peale seda parandad hingamist ja väljalaset ja ongi olemas.

Postitatud: 22.03.2009 13:00
Postitas Marko
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4577

ehk saad ka sealt mõne KW juurde

Postitatud: 22.03.2009 13:30
Postitas b0neb0y
suu tänu teile :)
aint jama, et kas wrx ja sti tooted klapivad ka tavalise imprezaga?
otsin ja otsin endale juppe ja teen väikest uuringut hindade suhtes, kuid sellist masinat nagu poleks olemaski :D

Postitatud: 22.03.2009 13:38
Postitas mart154
jeesus, müü see maha, pane oma 15k juurde ja osta turbokas :D

Postitatud: 22.03.2009 13:41
Postitas b0neb0y
no ta on nii korras mul, et kahju oleks vahetada. :D
50 000 sõitnud.
väljast ja seest nagu uus, mingeid tõrkeid pole.

ainult 1 asi tuli diagnostikas, et kuidas saab elektroonilist gaasi juurde keerata? mul näitas 72%, aga võiks ju 95-100% kanti olla ja kas selles võib olla ka mingi jõukaudu peidus.

Postitatud: 24.03.2009 23:58
Postitas b0neb0y
vaikselt mõtlesin ja mõlgutasin.. egas midagi, kuskilt tuleb peale hakata..
ja sooviks nüüd paar teile totrat tunduvat küsimust esitada..
1) kas tasuks osta autole 315cc@3bar pihusteid ( http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=5092 ) on mingi võimalus sobivuseks???
2) kas lihtsalt kaane portimist tasuks teha?
algust tahaks teha ja mis arvate, kas portimine, vabamaks hingamine ja pihustid oleks õige käik? (tulevikus soov arendada vaikselt asja edasi)

Postitatud: 25.03.2009 0:04
Postitas ziim
Milleks vabalthingavale pihusteid osta?
Vabam sisse/väljalase vaevalt kahjuks tuleb.

Postitatud: 25.03.2009 0:09
Postitas b0neb0y
et siis pihustid on mõttetud..
sport summuti on juba all..
kas portimisel oleks mõtet?

Postitatud: 25.03.2009 0:53
Postitas erik
Vabalthingavate aitamiseks on meil siin oma teema:
http://foorum.turboclub.ee/viewforum.php?f=18

Tutvu palun EFI sisepõlemismootori üldiste tööpõhimõtetega, siis saad hästi aru, miks stock mootorile ei ole mõtet tootlikumaid pihusteid panna.