1. leht 2-st
Probleem Opeli C20let
Postitatud: 17.03.2009 0:08
Postitas ahto10
Auto töötab vaakumi alas väga hästi ja siis kui tuleb rõhk hakkab ta nagu lörisema nagu töötaks 3 silindriga,küünlad on vahetatu mingit muutust pole.küünlad tunduvad ka nagu veits liiga valged nagu oleks lahja segu old.
Postitatud: 17.03.2009 0:17
Postitas Renn
süütejuhtmed, jagaja kaas?
Re: Probleem Opeli C20let
Postitatud: 17.03.2009 12:26
Postitas Astrona
ahto10 kirjutas:Auto töötab vaakumi alas väga hästi ja siis kui tuleb rõhk hakkab ta nagu lörisema nagu töötaks 3 silindriga,küünlad on vahetatu mingit muutust pole.küünlad tunduvad ka nagu veits liiga valged nagu oleks lahja segu old.
benasurve tõuseb koos rõhuga ilusti või on äkki pump nõrgaks jäänud?
Re: Probleem Opeli C20let
Postitatud: 17.03.2009 20:37
Postitas TURBOLOVER
Astrona kirjutas:ahto10 kirjutas:Auto töötab vaakumi alas väga hästi ja siis kui tuleb rõhk hakkab ta nagu lörisema nagu töötaks 3 silindriga,küünlad on vahetatu mingit muutust pole.küünlad tunduvad ka nagu veits liiga valged nagu oleks lahja segu old.
benasurve tõuseb koos rõhuga ilusti või on äkki pump nõrgaks jäänud?
...nii ongi!!!
Enne kyynalde vahetust sai kõvasti jamatud oma masinaga millel samasugune jama oli!
200sx
Postitatud: 17.03.2009 23:32
Postitas ahto10
seda pena rõhkui ei oska kommenteerida kuna rõhu kell kapotiall ja sinna sõiduajal ei näe ja kohapeal seda probleemi pole ja juhtmete ja jagakaanes ei tohiks asi olla kuna siis oleks küünlad tahmased ju?
Postitatud: 18.03.2009 1:35
Postitas Astrona
ahto10 kirjutas:seda pena rõhkui ei oska kommenteerida kuna rõhu kell kapotiall ja sinna sõiduajal ei näe ja kohapeal seda probleemi pole ja juhtmete ja jagakaanes ei tohiks asi olla kuna siis oleks küünlad tahmased ju?
pane ajutiselt pikemad voolikud ja pane kell kuskile kojamehe vahele, et sõidu ajal näeksid rõhku. Soovitav on siiski keegi appi võtta kes kella käes hoiab, ja voolikud võib siis kasvõi aknast vedada.
Postitatud: 18.03.2009 15:24
Postitas TURBOLOVER
Kas sa nii oled proovinud et kohapeal to the redline kui vaikselt sujuvalt red line-i poole pressida peaks kuskil 5-6000 rpm-i juures mingi muudatus toimuma! ST peaks hakkama podisema! ja ka rõhukellapeal peaks olema seda näha!
Postitatud: 18.03.2009 20:53
Postitas Astrona
TURBOLOVER kirjutas:Kas sa nii oled proovinud et kohapeal to the redline kui vaikselt sujuvalt red line-i poole pressida peaks kuskil 5-6000 rpm-i juures mingi muudatus toimuma! ST peaks hakkama podisema! ja ka rõhukellapeal peaks olema seda näha!
Noh kui koha peal juba näitab, on pump ikka päris pekkis. 5-6KRPM juures peaks olema sujuval vajutusel tühikäigul maksimaalne vaakum ja bena rõhk peabki vajuma 3bar'ise baasrõhuga 2.3 pealt 2.1 peale.
Antud juhul kui "vaakumi alas töötab mootor korralikult", jaksab pump ikkagi 100hj tarvis kütust veel ette kanda. Kui asi on pumba tootlikuses, siis peaks saama asja testida ka nii:
Kui mootor töötab olenemata käigust, pööretest jne vaakumist välja tulles halvasti, pole asi pumbas. Kuna 0bar @6000RPM tahab samapalju kütust kui 1bar boosti @3000RPM. Ühesõnaga testi erinevate käikudega sõites, ja vaata kas jamab ka 4000RPM @ boost (seda vist väitsidki) ja 6000RPM @ no boost. Kui 6000RPM joristab juba -0.2bariga, siis ikka asi pumbas. Kui aga olenemata võimsusest hakkab alles rõhu all jamama (100hj@6000RPM ei jama aga 75hj@4000RPM jamab), siis asi milleski muus - näiteks kütuserõhuregulaatori "vaakumvoolik" on katki, ja regulaator ei näe rõhku. See jama oleks jällegi rõhku mõõtes näha...
Postitatud: 19.03.2009 13:14
Postitas mõll
Mul oli ka samasugune jama, kahtlustasin ka pumpa aga tuli välja et peeneraldusfilter oli kutu, sisu oli lahti tulnud ja umbes ja nii kui boost taha tuli, blokkis bena voolu ära. aru ka ei saanud, kiirendades pumba häält ei kuule eriti.
Postitatud: 19.03.2009 23:26
Postitas ahto10
Eks ma ürita nädalavahetusel proovida seda pena rõhu värki.
Postitatud: 21.03.2009 15:16
Postitas ahto10
Kütuse rõhk paistab normis olevat,sai veel vahetatud jagaja kaas rootor ja juhtmed käib nüüd päris hästi aga segu minuarust ika nagu lahja küünlad siis sellised,avastasin veel väikse õhu lekke sisselaske kolle ja laadimis toru vahelt kas see võib põhjustada lahjat segu?

Postitatud: 21.03.2009 20:32
Postitas Astrona
ahto10 kirjutas:Kütuse rõhk paistab normis olevat,sai veel vahetatud jagaja kaas rootor ja juhtmed käib nüüd päris hästi aga segu minuarust ika nagu lahja küünlad siis sellised,avastasin veel väikse õhu lekke sisselaske kolle ja laadimis toru vahelt kas see võib põhjustada lahjat segu?

Leke tekitab vaakumi puhul lahjemaks, kuna sealt imetakse juurde õhku, millest aju ei tea, ja seega sellele kütust ei anta. Ja boosti puhul, kuna osa õhku läheb välja, ilma et aju seda teaks, siis kütust pannakse ikka sama palju, ja segu jääb rikkaks.
Oled nüüd veendunud, et kütuse rõhk tõuseb piisavalt boosti tekkides?
Postitatud: 13.04.2009 16:16
Postitas Reims
said korda?
Postitatud: 13.04.2009 19:23
Postitas rosco
Minu info kohaselt sai selle vea korda,aga siis tuli uus ebaõnn,natuke mehaanilisem. Hetkel peaks jälle uuesti workima asi.
Postitatud: 14.04.2009 10:33
Postitas Ragnar
rosco kirjutas:Minu info kohaselt sai selle vea korda,aga siis tuli uus ebaõnn,natuke mehaanilisem. Hetkel peaks jälle uuesti workima asi.
Mis siis lahenduseks oli ?